99-es feliciám van, és éjszaka elvágták vagy valami ilyesmi a benzincsövet, és elfolyt az üzemanyag, ha utántöltöm, rögtön folyik is ki.
még nem feküdtünk az autó alá, és vasárnap meglehetősen nehéz keríteni szerelőt is, tudjuk szerintetek a helyszínen orvosolni egy emelővel, lámpával felszerelve a problémát?
sziasztok kerdesem lenne hanyas alu felni valo felicia 1 esre 1.3 lxim van elore is koszonom a segitseget ha tud valaki tanacsot adni kerem irjon koszonom
Üdv!Nincs valakinek a raktér elválasztó üveghez gumiszegély?(Pick up-ról van szó)Eltört a hátsó ajtózár kis műanyag biz-baza.Nem lehetet kinyitni a rakteret.Nem akartam betörni eggyik üveget se,a zárat szétfúrni se,elvágtam a gumit az üveg körül.Ugysem volt tökéletes,de legalább volt.Most se égen,se földön...
A két fényszóró hátulján (motortérből éred el) van két állító gomb. Az egyikkel fel-le, míg a másikkal jobbra-balra lehet állítani a fényszórót, kézzel. Ráállsz egy falra estem és ott beállíthatod. Ha leterheled az autót, a magasba fog világítani, erre lenne való a belső állítás, de ezt elrontották.
Én egyszer beállítottam, azóta nem foglalkozok vele, ha este nem világít elég messzire az úton, mérsékelem a sebességemet.
A hidraulikus állításnak az a baja, hogy kiszárad belőle a folyadék. Egyszer írta itt valaki, hogy fel lehet tölteni, de én nem találtam meg a módját, pedig jó lenne.
Ezekben egy hidralikus állító berendezés van, ami rendkívül rövid idő alatt tönkremegy, és a javítása gazdaságtalan és értelmetlen(mivel újra el fog romlani)
Nem lehet állítani, csak a lámpát kompletten, ha nagyon le-felfelé hord a fénye....
Az ezermesterek át szokták alakítani motoros állításúra, de az sem nem olcsó mulatság.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, mivel van egy 99-es 1.3-as feliciám és nem működik rajta az elektromos fényszoró állító. Esetleg be tudom állítani kézzel (eddig nem találtam rajta olyat ahol betudnám), vagy esetleg tudjátok, hogy mi lehet a baja? Kösszönöm a segítségeteket előre is
Szevasz Hubo. én szivesen megálnák nálad még ma,de valamien tel. számot vagy címet tudnál nekem adni? Ma cseréltem rajta termosztán házon lévo jeladot mert az sem volt már jo,meg házilag volt pucolva a pilango szelep(szerelo pucolta) de semmi sem oldodot meg. Az alapjáratom ossze-vissza járkál. 800-1700 kozott,mikor milyen kedve van de a fogyasztásom iszonyatosan sok,simán 12liter felett van. Vagy esetleg rám tudnál csengetni mikor ráérsz,akármikor eltudnák menni. A tel. számom 0905 774 397. Elore is koszi.
Úgy emlészem, hogy úgy kell mint minden normálmentű csavart, ha szemben állsz vele, akkor balra kell lecsavarni (az óramutató járásával ellentétesen).
A gond inkább azzal van, hogy nem tudod, hol rögzíteni a főtengelyt elfordulás ellen... Már nemtudom annak idején hol fogtam ellent..., talán valahol a lendkeréknél, de az is lehet, hogy csak beraktam sebességbe és valaki nyomta a féket, amít meglazítottam..
Sziasztok. Régebben olvastam hogy valakinek itt a forumon van "motorhibakod kiolvaso szerkentyuje. Szukségem volna egy hiba kod kiolvasásra. Nem emlékszik valaki hogy ki az, tobb ezer hozzászolást nem szeretnék végig olvasni. Koszi ha mégis valaki tudna valamit.
segitsetek! vezérműláncot cserélnék mert már nagyon csörög! de nem tudom lecsavarni az ékszijtartó csavart ami bemegy a főtengelybe!!!!!!!! ellentétes menetű? merre csavarjam ha ki akrom csavarni?
ja nem kell flex csak fúrógép, és csavarkihajtó szerszám..
pusztán azt felejtetted emliteni hogy roppantott csavarról van szó, amit a gyárban beroppantanak hogy se ki se be ne lehessen hajtani.
mivel itt a többségnek nincs speckó szerszámai így a legegyszerűbbet kéne mondani. flexen egy vékony lappal kb 50mp alatt elvágod a 2csavart és azt fogóval már kihathatod.
utánna csak egy sima csavarszárral pótolni kell. ettől egyszerűbb nincs.