Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49581

Köszi!

Valószínűleg pontatlan megfogalmazás lehet,

mert ez így nem forgalmi adat, csak torlódásjelzés...

 

Ilyet a googlemaps is tud.

Előzmény: RadiX (49570)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49580

Ezzel maguk alatt vágják a fát, mert addig nem tudják fizetőssé tenni a személygépjárművek számára, amíg nincs bekötve sehová.

M8-ra még várhatunk egy jó ideig, mire leér odáig. Még csak Körmendnél kapargatják a földet, és az is csak 2x1 sáv lesz.

Lehet majd fogadásokat kötni, hogy a határig ér le hamarabb az M44, vagy egy gyorsforgalmi úthálózatig :)

Előzmény: troglodita (49579)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49579

Igen, a 44-est is készülnek "megerősíteni", meg Szentkirály környékén is elkerülőznek meg megerősítenek, de hát inkább vinnék be valahová az M5-be az M44-et, aztán csókolom. Aki még egyszer azt meri mondani, hogy igenis van hosszú- (és pláne közép-) távú koncepció, azt nagyon kiröhögöm...

Előzmény: ÁsítóSárkány (49578)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49578

Értem ezt a megközelítést, csak nagyon nem értek vele egyet...

Előzmény: Autobahn89 (49577)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49577

Nem véletlen akarják a mellékutakat szentkirály környékén rendbe tenni.

Valszeg azért mert nem mostanában lesz még bekötve a gyorsforgalmiba az M44.

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (49576)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49576

Az M8 M5 és M44 közti szakaszát valóban jó lenne kicsit hamarabb megcsinálni.

Előzmény: drummond (49569)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49575

én iróniaként tudtam értelmezni.

Előzmény: ghosty9 (49574)
ghosty9 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49574

Amit most írsz, azt tökre nem lehet érteni, csak szólok.

Előzmény: dimelo (49509)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49573

Pontosan, ezek végül is nem annyira forgalmi adatok, mint inkább "relatív haladási" lehetőségek, az adott út "normális" forgalmához képest.

Előzmény: RadiX (49570)
drummond Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49572

Ez engem is érdekelne.

Előzmény: dimelo (49568)
drummond Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49571

Nem hireszteli senki, de ha a forgalmi adatok indokolni fogják, akkor hozhatnk később olyan döntést, hogy az M4-et autópályává fejléesztik, de mintahogy írtad a teljes rétegrendet ki kell alakítani a leállósáv alatt.

Előzmény: nyebojsza (49553)
RadiX Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49570

Nem konkrét forgalmi adatot jelez, hanem torlódást a színekkel, minél sötétebb, annál inkább lassul a forgalom.

 

A vonal vastagsága az útkategóriát jelzi, autóút vastagabb mint a 2x1 főút, autópálya még vastagabb, és persze más nagyítási szinteken látszanak.

Előzmény: dimelo (49568)
drummond Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49569

Akkor ez jó 2030-ra meglesz, mert az M8-nak mégcsak atervei készülnek.

Előzmény: nyebojsza (49552)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49568

Bocsi, nem ismerem fel ezen az applikáción a "forgalmi adatot".

 

Az lenne, hogy vastagabb, vagy vékonyabb a zöld vonal?

Ezek szerint a 405. út forgalma "átszokott" az M4-re.

 

Numerikusan nem lehet ezt látni?

Előzmény: troglodita (49558)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49567

Akkor mi lesz a q...nagy gond Tsz.miklósnál, ha nem a forgalom?

 

Az utakat 100 évre tervezik, miért csak a jelenidőből indulsz ki?

 

Főleg, ha csak csípőből tüzelsz...

Előzmény: józsi24 (49566)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.26 -2 1 49566

mit fejtsek ki??

 

mar leirtam, hogy sztem kb. 50ezres forgalomig egesz jol el lehet lenni murvas lealloval...

 

ekkora meg kozel sem lesz az m4en...

 

(a vecsesullo szakaszt leszamitva, ott mar nem sok hianyzik hozza...)

Előzmény: dimelo (49563)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.26 -1 1 49565

aze a palya meg a zotout kozt nem a leallosav a fo kulonbseg...

 

a palyanal kicsit szigorubbak a vonalvezetesi eloirasok, ez sokat dragithat, ha sok a terepakadaly...

 

 

Előzmény: bp01 (49564)
bp01 Creative Commons License 2020.02.26 -1 1 49564

A románokat (és sok honfitársunkat) nem fogja zavarni, hogy keskenyebbek a sávok és nincs leállósáv. 70 km-el rövidebb mint az M3-as felé, és meglesz a 2x2 sáv. Úgysem 110 lesz rajta az utazósebességük.. 

 

Elég lenne egy "alagútnyi"-val többet szánni rá és teljes pályaként kiépülhetne. VAGY, esetleg optimalizálni a költségeket :) 

 

Előzmény: drummond (49539)
dimelo Creative Commons License 2020.02.26 0 0 49563

A Totya mondta, hogy balhé lesz."
"Milyen balhé?"
"Nagy balhé."

 

Te most éppen melyik vagy: Markos, Nádas, vagy Totya?

 

Nem fejted ki a sejtéseidet...

Forrásdokumentum, vagy mi a szösz...

Előzmény: józsi24 (49562)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.26 -1 0 49562

Ja, tsztmikinel qrva nagy gondok lesznek...

 

Monnyuk a forgalom az kicsi lesz, de a gondok qrva nagyok...

Előzmény: drummond (49539)
ghosty9 Creative Commons License 2020.02.26 0 1 49561

Ja jó.

 

Amíg pénz nincs mellétéve (és a fairség még azt is megkövetelné, hogy pluszpénz, de hát nyilván arra megy ki az egész, hogy az nem lesz, hanem Pest helyett a "Pestre és agglomerációjára" költsenek), addig ez ugyanúgy édesálom.

Előzmény: netuddkivogymuk (49560)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2020.02.26 -1 0 49560

De most van egy határidő is mellé téve. 

Előzmény: nyebojsza (49550)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2020.02.26 -1 1 49559

Dimelót?

Előzmény: totyit (49549)
troglodita Creative Commons License 2020.02.26 0 0 49558

Közben lett forgalmi adat is az új szakaszon:

20-as vonal Creative Commons License 2020.02.26 0 0 49557

Kb egyidejűleg mozogtak az események a 8-as főút Veszprém déli elkerülő átépitése c projekttel. Kiírás, hosszabbítások, stb. Ott is mostanában lett eredmény hirdetés. Szerintem pár nap, és ez is meglesz. 

Előzmény: Herodes68 (49556)
Herodes68 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 49556

Itt az eredeti kiírás:

 

https://www.ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:570766-2019:TEXT:HU:HTML&src=0

 

Amire még emlékszem az januárra módosította az eredmény hirdetést. Jövő héten március.

Ezek szerintem nem sok jót jelentenek.

 

Előzmény: 20-as vonal (49555)
20-as vonal Creative Commons License 2020.02.26 0 0 49555

Én úgy tudom, hogy szakaszolt projekt. Győr - Tét, és Tét - Pápa. Egyszere lett kiirva. Most lassan eredményt kéne hirdetni. 

Előzmény: Herodes68 (49548)
zirtz Creative Commons License 2020.02.26 0 0 49554

Köszönöm!

 

A forrás keresését erősíti Kara Ákos ogy. képviselő írása, aki két építési szakaszról beszél, először 2022-ig Győrtől Tétig, majd 2024-ig Tét-Pápa között épülne meg az út.

 

http://www.karaakos.hu/cikk/gyomore_lesz_a_2020_tol_epulo_m83_as_ut_epitesenek_egyik_legfobb_nyertese.html

Előzmény: Herodes68 (49548)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.26 0 0 49553

Nem tudom ki híreszteli ezt a leállósáv leaszfaltozását... az a két oldalon kétszer 1 sáv út építését jelentené? Mert ha autópályányi leállósávot akarnak, azt úgy kellene csinálni (alap+beton+aszfalt). Itt pedig amit láttam, abból nem csak az aszfalt hiányzik.

Előzmény: drummond (49539)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.26 0 0 49552

Én ami tervet láttam, aszerint az M44 az M8-hoz csatlakozik, nem megy el az M5-ig... tehát nagyon sokáig nem lesz az M44-nek kapcsolata más autópályával.

Előzmény: drummond (49538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!