Én (185 cm vagyok) Schubert C2-t használok, 140-160-nál símán lehet benne telefonálni vagy akár zenét hallgatni, (mondjuk egy jó kis V2-es muzsikát:))))) nincs szélzaj, gyári plexinél.
Szerintem egy jó sisak aranyat ér (arany árban is adják, dehát a biztonságot és komfortot mindenhol megkell fizetni!)
Srácok mikor jövünk össze egy jó kis V2-es kórustalira....
Ha meg plusz cucc kell rá (kofferek, bukócső, tankbő+táska, túraplexi stb ) akkor az euromotornál már van 15% kedvezményünk minden varadero klubtagnak varadero cuccukra, ruhára, sisakra,
erre mondtam hogy a Maxxpovernél a 2650000-ben benne van a reg ado és a forg hely. az -200000!!!!! iga ez az abs nélküli de dobj rá 150000-et és ott vagy!
Nagy baromságot írtam........ Ma voltam bent az üzletben és mondták, hogy szó sincs ilyenről, csupán a 130.000 Ft-os ajándék ruházatról.:(( Basszus, halál elnéztem a weboldalt:((
Bocsi a félretájékoztatást!
Viszont a költségeket megtudtam pontosan:
regisztrációs adó (ami nincs benne az árban): 156.250 Ft (áfával)
üzembehelyezés: 62.120 Ft
kezdőrészlet: 227.480 Ft
Összesen: 445.850 Ft
A fennmaradó rész 72 havi részlete: 46.160 Ft
+ Kötelező biztosítás: (30.360 Ft/év) azaz 2530 Ft/hó
Lassan ez is kiderül, mint az ég. De ha megyek, akkor dobozossal teszem meg a távot, benne a motor, mert azért szép dolog ez a motorozás, de 2000 km-t megtenni egy kisvarával egy hosszú hétvége alatt -hogy is mondjam- nem alapszintű teljesítmény, amire úgy érzem nem vagyok még felkészült. Most is itt ülök a monitor előtt és szintén egy dobozossal(Kaiser) együtt szörfölök a neten. Meg aztán ha benne lennék a konvojban az első 100km után nem mernék Jirzsij szemébe nézni, és még a gondolataira se lennék kíváncsi. :o)
Srácok, hogy nektek mennyi problémátok van! 140-nél zúg, 150-nél lötyög, 130-nál imbolyog, 160-nál hamar leég a cigi a szájban, 145-ig bírja stabilan dobozokkal stb. stb.stb.
Hát akkor tudjátok meg, hogy mennyivel jobb a Kisvara, ott nincsenek ilyen problémák.
Magasság/szélvédő kérdéskörben egy vélemény, és egy ötlet, barkácsoló kedvűeknek.
A vélemény: varát szerintem azok vesznek, akik viccesen érzik magukat a kis hasalósokon (mint pl. én, 192 cm-vel). Erről jut eszembe, akár már egy kosaras csapatot is alakíthatnánk...
Az ötlet: aki nagyobb plexit akar, én nem sajnálja a régit, és van kedve barkácsolni, az házilag is könnyen előállíthatja az MRA-féle kétrészes verziót. Kb. 3000 Ft egy (szinte törhetetlen) megfelelő méretű és vastagságú (3-4mm) polikarbonát tábla (plxi nem jó, mert törik!), amiből dekopírfűrésszel mindenki akkora és olyan alakot vág ki, amilyet akar (szigorúan a védőfólia eltávolítása előtt). Utána három luk a szélvédőre, a két plexi közé keménygumi/műanyag gyűrű (kb. 1 cm vastag).
A tábla begörbül a felcsavarozáskor, így nem néz ki idétlen házi gyártmánynak.
Ha próbaút után bevált az alak és a méret, lehet kezdeni a finomítást, azaz a szélek csiszolását, polírozását.
Én játékból megcsináltam, mert össze volt karcolva a plexim. Működik.
Múlt augusztusban én is egy München melletti kisvárosban vettem a mocimat... Esetleg eszmét cserélhetnénk erről. (Én például odafele menet "beugrottam" Kaprunba egy kis gleccsersíre. De az izgalmasabb része a motorvásárlás volt :)