Sry pontosítok, a 60-as helyett 80 van Fabony-Maklár között, Nyagytályánál maradt a 60, a harminchoz hozzá se nyúltak... A 87a meg átszámozás után 86 csak, hogy nehogy félreértsétek amit mondtam. Amúgy nagy lesz ez a Fehérgyarmati betét Makláron nem áll majd meg a pesti gyors pest felé csak az egri az is csak forgalmi okból, hát kiváncsi leszek az utasok reakciójára, de persze ha előtte megy a gyarmati akkor nem lesz akkora felháborodás, de ha utána... Kiváncsi leszek ki vár egy órát a pesti gyorsra Abonyban... Persze nagyon remélem, hogy be fog jönni az utasoknak, mert nagy fantáziát látok benne, adja isten, hogy jók legyenek a gépek és az utasok hozzászokjanak mert, akkor lesz utas, mert igen sokan mennek Debrecen és Eger között busszal...
Sajnos a 30-as maradt, de állítólag nem csak az alépítményi, hanem teljes vízelzezetést is meg kellene újítani így... Nagyon, nagyon rossz állapotban van...
Ki kell, hogy ábrándítsalak, több dologba is, sajnos a szilik teljesítménye enyhén szólva is hagy kivánnivalót maga után, korántsem képesek a gyári teljesítményre, ha belátjuk, ha nem. Egyáltalán nem irigylem az IC vezéreket régen kitüntetés volt, ez de mára büntetéssé silányult eme titulus, nagyon sokat görcsölnek folyamatosan a gépek állapotával, persze a többi szilis vezér is... A második, hogy nem tíz hanem 25+25 darab az opció....
IC vonatok vonatok tológépe meg biztosan ez lesz majd.
Toló? Nem inkább vonó? :-)
Amúgy nagyon remélem, hogy nem így lesz, max az 1-es vonalon és környékén, ahol ki lehet használni majd a teljesítményét. Ide 5 IC kocsira és 120-as pályán bőven elég a Szili, azt a tíz darabot ne barmoljuk már el ilyen célokra, lesz azoknak jobb helye is.
Mi lett a különvonattal senki sem tudja? Remélem holnap kiderítem mi történt... A mozdonyképpel csak annyi a baj, hogy a gyár közlemény szerint az első példány 2011 májusában készül el... Bár a bombardier-nek is érdeke a mielőbbi legyártás hiszen nagyon szeretnék ha az opcióban lévő gépeket is lehívná a MÁV mert mindenhol vállság van és így lehet, hogy jobban érdekelné a vasutat a mozdony ha hamarább elkészül azaz a gyárra lehet számítani...
Amennyiben tényleg újranyitják a Szilvásvárad- Putnok vonalszakaszt, annak én úgy látom értelmét, hogy ha csinálnának valami pályafelújítást előtte, úgy is le van zárva. Felemelhetnék a sebességet 60 km/h-ra anélkül, hogy vonatpótlóval kelljen bajlódni és az újranyitást követően gyorsabban lehetne eljutni Putnok vagy Szvárad felé.
De ha minden marad a régiben és úgy nyitják meg, akkor nagyon nincs pénz rá vagy nagyon pancserek!
Lehet rá esély, hogy beteszik valamelyik gyorsvonat elé, majd ha itthon is megkapja a típusengedélyt. IC vonatok vonatok tológépe meg biztosan ez lesz majd.