Keresés

Részletes keresés

Káun Creative Commons License 2023.10.27 -1 1 38314

Értem amit mondasz 

Nem írok topicba már , én is látom hogy zavarok

Ma akartam utoljára írni

Múltkor tudom hogy nem azért szóltal mert nógrados têma.

Valóban voltak tudatlanságok, ezt elismerem.De egyébkênt voltak Localo tartalékok akkor is, legfeljebb kevesebb.

Volánba életembe nem voltam .Te voltál?

Köszi hogy ezeket leirtad ,bár pozitív dolgokat is kaptam a topicoktól ,olvasni ezután is fogom )de írni nem, most tényleg.

 

Nem baj ha tudod ki vagyok, bár én nem tudom ki vagy.

Szia 

Előzmény: Törölt nick (38313)
Törölt nick Creative Commons License 2023.10.27 0 0 38313

Figyelj. Tudom ki vagy. ( V.K, 24, 3100 irányítószámmal ellátott város )

Megkértünk már arra szépen, hogy ez szaktopikba ahol szakemberek vannak, oda ne túrd be az orrod. Ez mintha a volán épülete lenne úgy képzeld el, és oda sem járkálhatsz be, szólhatsz bele a dolgokba kívülállóként ( úgy, hogy ráadásul csak trollkodni jársz/ járnál oda) 

 

Moderátoroknak azért könnyítenéd meg a dolgukat, mert nem kellene napontani Off-olni téged. Nekünk azért, mert nem kellene végig olvasni a sok tudatlansággal teli észrevételedet. 

 

Múltkor is amikor írtam, hogy köszönjük neked a napi ökörséget, az nem azért volt, mert Nógrádi témát hoztál.

Hanem mert 6-7 éve nem Localo volt a tartalék, hanem 256, 260.32, 266-osok, 400-asok stb. 

Beleszarni akkor is úgy szartak bele a karbantartásba, mint most mivel ugyanaz a stáb dolgozik most is a telepen annyi különbséggel, hogy eddig NV volt a telep bejáratára írva, most az, hogy VB.  Sofőrhiány akkor is volt, nem csak most. Fizetések ugyanolyan rosszak országszerte. Műhelyi dolgozóból akkor is hiány volt. Ez nem az egyesítés hibája. 

Az, hogy csak átlagéletkor számít az igen. 

 

Erre ha most döbbentél rá nem tudom mit néztél eddig .

Előzmény: Káun (38310)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -1 0 38312

Ja így értette

Nem vagyok technikai zseni, ezt nézzétek el nekem.:d

Előzmény: Racilaci (38311)
Racilaci Creative Commons License 2023.10.27 0 0 38311

Hát igen, ezek lassan 30 éve elavult felvetések. Szerintem már az Ikarus 256.42/44-eseket is állófűtéssel szerelték fel.

Előzmény: Törölt nick (38309)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -1 1 38310

Nem izgalmasak, de ez jött szóba

Amúgy honnan veszed hogy 24 év után?írtam valahol ezt?

Előzmény: Törölt nick (38309)
Törölt nick Creative Commons License 2023.10.27 0 0 38309

Tyú de izgalmasak a  témáid gyerek. 

Megállítom a motort nem állítom le a motort, kint hagyom a buszt, beviszem telepre a buszt. 1 litert tankolok 20 litert tankolok. 

Üdvözlünk 24 év után itt a való világban. 

Előzmény: Káun (38308)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -3 1 38308

 

 Hajnalban olyan hideg volt itt, hogy a kanyarban megfagyott a macska.

 

https://indirekt.hu/belfold/sokkolta-a-minusz-12-fokos-rekordhideg-a-zabarban-eloket/

 

 

Nem tudom Nógrád megyében mi a kintalvós buszoknál a szokás, vagy az utasítás, de mínusz 6 fok alatt én biztosan nem állítanám le a buszt este 22.00 után ha hajnalban indulni kell.

 

Ketyegjen csak nyugodtan.

Óránként elfogyaszt kb. 1 liter gázolajat.

Na bumm.

 

A fene akar hajnalban egyszemélyes fagybrigádot játszani a sötétben, hidegben.

Előzmény: Káun (38307)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -2 1 38307

Takács Laci (trizs):D írta egyszer, hogy -fokokban nem állítaná le éjszakára motort, ha hajnalba indulnia kell úgyis.Ketyegjen nyugodtan.Óránként 1 litert gázolajat fogyaszt el.Fene akar 1 személyese fagybrigádot játszani hidegben.

Talán a nógrádos topicba írta.

Előzmény: 431365 (38305)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -2 1 38306

Vágom, akkor így jobb

 

Előzmény: 431365 (38305)
431365 Creative Commons License 2023.10.27 0 0 38305

Persze, az indítóba van minden, műhelykocsi, Rába vonatató, éjszakás műszaki személyzet. A garázsban nincs éjjeles műszak csak egy portás. Ez már nem az az időszak amikor foglalkoznak is valamivel.

 

Amikor a HRN-282 (C56.42) volt a fordás kintalvós Lénárddarócon és 4:10-kor mész 4:30 helyett, hogy 4 nap után megpróbálod beindítani a kocsit, és az öndíndító meg se húz annyira lement az akksi, majd bebikázás és fél óra késés után 6:30ra sincs benne meleg annyira elfagyott átgondolod a karriered. 

Előzmény: Káun (38304)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -1 1 38304

Köszi

Amúgy télen érdemes lenne  bevinni telepre a kocsikat, elfagyás elkerülése miatt. Ekkor is az Indítóban alszanak?

Előzmény: 431365 (38303)
431365 Creative Commons License 2023.10.27 0 0 38303

A szentsimoni kocsi volt a legutolsó helyis kintalvós, de nagyon sokáig aludt kocsi Susán, Urajban illetve talán Szennán is. 

Előzmény: Káun (38302)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -1 1 38302

Volt helyis kintalvós kocsi? Nálunk pé.sose volt az biztos, de más városokban se jellemző.

Előzmény: 431365 (38301)
431365 Creative Commons License 2023.10.27 0 1 38301

Ózdon a helyis kocsik már mind bent alszanak az indítóba, nem maradt kintalvós kocsi. Helyközis kocsik ugye amelyik kintalvós kint alszik, ami pedig Ózdon az mindegyik az indítóban. Garázsban csak javítós kocsik állnak. 

Előzmény: Volvo B9LA (38299)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -2 1 38300

Akkor nem voltunk egyediek

Helyköziek nyilván falun alszanak, az világos.

Mondjuk elkötés is volt faluról, kintalvás közben.

Előzmény: Volvo B9LA (38299)
Volvo B9LA Creative Commons License 2023.10.27 0 0 38299

Ózdon is sokszor az indítóban hagyják őket éjszakára, sőt, a vidékieket be se hozzák a városba, hanem majd csak a reggeli járattal.

Előzmény: Káun (38298)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -2 1 38298

Egyébként nálunk nem a telepen alszanak a helyi buszok( legalábbis júniusig így volt,azóta többnyire a telepen) hanem a buszállomáson.Nyilvan júniusban történt valami, ami miatt telepen alszanak, de addig a kocsik zöme a helyi buszallomáson aludt.Nyilvan rongálás történt. Sőt, volt hogy télen se vitték le a telepre, napokig ott állt egyhelyben.Utana meg nem lehetett beindítani.

Mondjuk máshol nem tudok ilyenről.Ózdon mi a helyzet?

 

Előzmény: Racilaci (38297)
Racilaci Creative Commons License 2023.10.27 0 0 38297

Egy busz leáll este, hajnalig a kutya nem néz rá. Te se kukkantasz be a kocsidba este, hogy nincs-e vele valami (mégis, mi lenne). Más kérdés, hogy a pótkulcsra szükség lehet bármilyen rendkívüli esetben (mert esetleg a holnap reggeli sofőr megbetegszik; mert a buszokat éjjel mentési szolgálatra vezénylik; mert történik valami rendkívüli a telepen stb.). És a jó pótkulcsra. Nem arra, amit a kivételezett sofőr a sublótban talál és kamuból lead.

Előzmény: Káun (38296)
Káun Creative Commons License 2023.10.27 -2 0 38296

Írta Trizs, hogy van tűzvêdelmi meg egyéb ellenőrzés.Persze lehet nem mindig.

Előzmény: Racilaci (38288)
btbtbtbt Creative Commons License 2023.10.27 0 9 38295

"felhívta a vezénylő, hogy hát ezt nem kellett volna"

 

Az mekkora jó hozzáállás, hogy a vezénylő is a kedvenc sofferek igényeit szolgálja és nem a járatok kimaradása ellen dolgozik.

Ezeknek a "kedvenceknek" szívesen adnék két hét krasznokvajdai iskolás járatot terápiás célzattal.

Előzmény: Intouro 1 (38290)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2023.10.26 0 0 38294

A mai nap előtt mikor történt ilyen utoljára? :D

Előzmény: 431365 (38289)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2023.10.26 0 0 38293

Budapest

Előzmény: Racilaci (38291)
431365 Creative Commons License 2023.10.26 0 0 38292

10:45 Miskolc-Mezőkövesd-Eger-Gyöngyös-Budapest 14:45

17:25 Budapest-Gyöngyös-Eger-Mezökövesd-Miskolc 21:15

 

úgynevezett elitjárat.

Előzmény: Racilaci (38291)
Racilaci Creative Commons License 2023.10.26 0 0 38291

Délután hová megy ez a kocsi?

Előzmény: Intouro 1 (38290)
Intouro 1 Creative Commons License 2023.10.26 0 3 38290

Megtörtént eset:

A kolléga be volt írva a 12/1-es fordára, ami az MLG-012 délelőtti fordája, amit se a busz, se a gazdái nem csinálnak. A vezénylésben is az MLG-012 volt beírva, és a telepen sem volt más busz, amivel csinálhatta volna a fordát. Odaadták neki a kulcsot. Természetesen nyomogathatta, nem reagált az égegyadta világon semmire. Viszont a kollegának mégis sikerült kinyitnia az autóbuszt, és el is végezte a két járatot Szakáldra, illetve Sajóbábonyba. Műszak végén ki is takaríttatta a telepen, mert tele volt szeméttel, és nem a reggeli két járaton szemetelték össze, hanem már reggel így volt hagyva. 
Utána jött dolgozni a busz egyik gazdája. Olyan hisztit levágott, amikor megtudta hogy elvitték a buszát, ráadásul a fent említett 2 településre mentek vele. A kollegát aki elvitte azt a buszt, ami azt a fordát csinálja, ahova be volt írva dolgozni, és ami ki volt írva neki, felhívta a vezénylő, hogy hát ezt nem kellett volna, mert hát jajj a gazdái nem szeretik ha elviszik az MLG-t, mert Bábonyba lelakják a buszt, stb.
Ez sem mendemonda, megtörtént eset. Rengetegen be vannak már rágva rájuk, teljesen jogosan.

Előzmény: Irisbus (38285)
431365 Creative Commons License 2023.10.26 0 2 38289

Nem hiába nem csinálta az MLG még csak egyszer a saját fordakódja alatt futó délelőtti részét a fordájának.

Se a sofőrjeinek nem ingere Szakáldra meg Sajóbábonyba menni, más meg nem ülhet bele a buszba.

Előzmény: Irisbus (38285)
Racilaci Creative Commons License 2023.10.26 0 0 38288

Ugyan ki ellenőrizné és minek?

Előzmény: Káun (38287)
Káun Creative Commons License 2023.10.26 0 0 38287

Éjjel ellenőrzik a buszokat? Mindet? 

És ha kintalvós? Bocs nem vagyok tapasztalt benne.

Előzmény: trizs77 (38286)
trizs77 Creative Commons License 2023.10.26 0 0 38286

Sajnos nem mende monda.

 

Sok-sok éjszakai tűz és más védelmi ellenőrzés tapasztalata, hogy minden nagy járműtelepen találsz 4-8 olyan járművet az ellenőrzött 100-ból amit a telepen az nap éjjel senki nem tud se kinyitni, se beindítani.

 

s valóban kamu kulcsok vannak leadva.

 

 

Előzmény: Irisbus (38285)
Irisbus Creative Commons License 2023.10.26 0 1 38285

,,a pótkulcs ugyan le van adva a garázsba, de az nem működik, nem tudod vele kinyitni a buszt. "

 

Remélem ez csak mendemonda.

Előzmény: Intouro 1 (38284)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!