IIIIIGGGGGEEEEENNNNNN! Gyönyörűek a felvételeid! Na majd Én is remélem kifogom itt Nálunk Pesten vmelyik viszonylaton őket! Érdekes festése van viszont Nálatok...
Nemrég vótam Classic Grand Prix-en oldtimer talin,ahol szépen restaurált kocsikat láthatott Mindenki aki ottvót...Néhányat mutatóba felrakok...(Kicsit később) Csak gyönyörködöm ezekben a remek képekben....Bocsika hogy említést teszek újdonsűlt SZKV-s Merci buszokról,azokkal mizu?Feltennéd ide azt is ha lesznek? Légyszíves!
További szépet,jót Mindenkinek! Később kicsit leske....
Nagyon helyes!Mindíg is szükség lesz rájuk,csak Ők ilyen moflicsekek!Nem akarják használni a megszokott,bejáratott régi,de +bízható közlekedési eszközöket!Néhány új jármvet pedig beszoktatni kiosztott mujnkavégzésre....Na mind1!
Sziasztok!
Tiszteletem Csoki Bácsi!
Sajnálattal veszem tudomásul,hogy Nálatok Ziuk fuccs!Nálunk viszont még jár! :) Tudom nem mindennap tudsz erre járni,és körözni velük,de még szept-októberig vannak!
Majd utánnanaézek,fejből nemtom Kedves HáBé kolléga oldalának címét...De azért megtalálom!Ott minden ilyesmi feljegyezve részletről-részletre!Megírom!
Még kicsit itt,oszt utánna el!
A GANZ gyár 1989-ben végleg megszűnt, jogotújai több kisebb céggé alakultak. Ilyen volt a GANZ Ansaldo, vagy a most még létező GANZ Hunslet, de a a GANZ villamossági művek jogotúdja a GANZ TRANSZELEKTRO lett. Az eredeti GANZ gyár az az a nagy múltú cég felbomlása után az eredeti anyacég és annak minden problémáját a ma is létező GANZ VAGGON KFT vette a nyakába, tehát a hivatalos jogutód ők. Egy nem létező gyárat már nem lehet felbomlasztani.
Sajnálattal értesülök az eseményről. Pesten még egy ideig úgy látszik, maradnak a szovjet ipar remekei, ugyanis a Ganz gyár agóniája miatt nem érkeznek meg a Solaris-ok.
Miféle nép az, amelyik hagyja, hogy egy oly dicsőséges múlttal rendelkező üzem, mint a Ganz a gazdasági rablók, tolvajok és disznók martalékává legyen? Milyen nép az?....
Ilyen pl ha jól tudom BX 52-07:ő is prágával kezdte és ZF vel fejezte be(sajnos már nincs köztünk,hogy merre van arról van valakinek valamilyen infoja???)[A dologban annyira nem vagyok biztos)
Eljött a június,nálunk Szegeden ezennell már biztosan mondhatom,hogy a megmaardt Ziu-9 is a telep üres szektorait gazdagítja innentől,ugyanis semmilyen forgalmi kocsiként nem adható ki a 153-as.
A PRÁGA 2M70 váltó a régi, ráncos-trilexes Ikarus 260-280 buszokra jellemző. Egyes újabb, bolygóajtós buszokra is telepítettek Prágát, de aztán a váltókat a 80-as évek vége felé felváltotta a Voith/ZF150 váltók.
A Prága gombsora: [|B| |R| |I| |II| |A| |N|] ( ezt Brian-váltónak becézem :D) A Voith/ZF váltóé: [|1| |2| |D| |N| |R|] ( láttam már 1 D 2 N R-t meg 1 2 3 N R-t is)
Sziasztok!
Jó lenne,de csak BKV ZRT írásos engedélyével lehetséges,amit néha nem adnak meg,vagy ki! Sajnos! :( De hajrá Kedves Kollégák! Ha sikerül,akkor írja mán meg! Kicsit más kérdés: Mi különbség van a jelenlegi,és prágaváltós buszok között? Ezt még nemtudom,illetve ismerem ezeket...Előre is köszike!
Sziasztok! (Ténlegel)