Sziasztok, olyan kérdésem lenne, a nagy Opel szakikhoz hogy ha jól tudom akkor a x16xel az egy folytott motor, elvileg létezik x16xe is, miben különbözik, a xelben mi az a folytas, esetleg ki lehet azt valahogy szedni? 🙂
Ez kimaradt: ha lefullad a motor, nincs az a tipikus dízel dolog, h ogy olyan érzés mikor nekimennél vele egy falnak, vagy ki akar ugrani a motor a helyéről, hanem csak finoman lefullad.Más jelenséget nem tapasztalok.
Sziasztok! Segítségre, tanácsra lenne szükségem. 2007-es 1.3 cdti D corsám van, ami 0 km-től van nálam, évente szervizelve (márkaszervizben, és úgy, hogy ott vagyok vele mikor csinálják, szűrőcsere, dobozos olaj, stb.)
2019-ben hibakód kivillant, kiolvassák,áll izzítógyertya, kicserélik (márkaszervizben), ez volt kb 60.000 km-nél. Téli időszak 1-2 napi használat után, hidegen sietni kellett, ment mint az ördög stb, utána pár km múlva terhelés nélküli gurulás, gázadás nélkül üresben kb, nagy durranás, mintha durrdefekt lett volna, megálltam semmi nyom sehol.
Utána érezhetően nem húzott már úgy, mint korábban. Vissza márkaszervizbe ahol azt mondták turbó..., volt benne 60e km, de azt mondták tuti az,üresben megtaposták hátha történik valami, túráztatták, dadogott egyet a motor, de azon kívül semmi.
Elvittem másik szerelőhöz is, az sem talált semmit, nézegeti a turbót, de szerinte az csak minimálisan "lötyög" nem gáz,mivel mellette sípolt rendesen.
Probléma nem lett megoldva, vegyük le a turbót küldjük el.Márkaszervizbe covid után visszavittem,gyári felújított turbót kapott, de első méter után éreztem, ez nem olyan mint korábban. Megy, de a nagy "ülésprés" és megugrás elmarad. Vissza márkaszervizbe, megnézték, bemérték a turbót, nem találnak semmit. Járjak vele, ez volt a mondás, változás semmi, EGR csere, semmi, katalizátor tisztítás, patyolat tiszta volt dízelekhez képest, kipufogón átlátni, hátsó dobról a külső burkolat rohadt, így kicseréltettem.
Hibakódot nem ír ki, de továbbra sem ugrik meg, úgy mint régen, de napi használatban van a turbó csere óta. Turbó nyomás van, OMW vagy csak Shell kútnál tankolok csak, munkába járós autó, napi 16-16 km 80-100 as tempóval. 100 km/h-nál hangosodik és ennél a sebességnél 2100-as a fordulatszám.(taposni kell, hogy haladjon.)(85 000 van most benne.)
Emelkedőn ha megyek vele, hallani gázadáskor némi levegő áramlós hangot, de áll. a csöveknek semmi baja, kifújás nyom sehol, ahogy felengedem a gáz levegő áramlós hang sincs.
Korábbi átlagfogyasztás 4,5 l volt, ez most 4,8-5 l körül van.
Ha esetleg van valakinek ötlete, vagy tanácsa mi lehet a baja szívesen fogadnám.
Sziasztok .Egy kis segitség kellene.Egy E corsa 2017-es lenne szó.Belehet állítani azt hogy amikor elindulunk akkor bekapcsoljon a központi zár.Otthoni beállitásra gondoltam, vagy csak szervizben lehet.
Vettem új klíma nyomáskapcsolót, most ezzel nem kapcsolgatja össze vissza be a ventillatort, viszont a kis motor hűtés jelző piktogramm meg mindig világít, mivel tudnám el tüntetni, klíma hűtő ventillator nem raktam vissza, lehet ez a baj?
Nincs ebben semmi érdekes, kb. 3percig kell elem nélkül maradnia mire felejt. De a távirányítónak semmi köze az indíthatósághoz. Az immo egy teljesen más rendszer, nincs szüksége az elemre.
Segítséget szeretnék kérni, adott egy G astra x16xel motorkoddal, klímás autó, sajnos volt egy kissebb balesetem, a klíma hutom teljesen kuka, azt le kellett vennem, illetve a ventilátor is, a nyomaskapcsolo is kapott sajnos, az most a problémám vele hogy egyfolytában megy a hűtő ventillatorom, van rá valami megoldás hogy ne menjen egyfolytában, biztosítékot kivenni vagy hasonló, vagy csak opcommal lehetne kikapcsolni a klímát hogy még nincs hozzá meg, de ne jelezze hibának?
Sziasztok! Köszönöm, hogy csatlakozhattam a fórumhoz. Nemrég vettem egy opel astra g.-t 1999-es évjárat 1.6 benzines. Az akumlátor saru levétele után. A check Engine gyujtás ráadás után pár másodpercel el kezd villogni és nem tudom beindítani. Ha viszont egyből indítok akkor beindul, felmegy a fordulat 2000-re majd leáll. Ilyen jellegű probléma volt e már valakinek?
Lehet hogy nem igy hívják de képem van rola. Nem tölti fel a rendszer. Az egyik vegere megy rá a benzin cső a másik végén van rögzítve. Vauxhall motor 8 szelepes
Üdv a fórumban. Opel astra F 1.4 benzines autónál indítás után pár másodpercig 2500 az alapjárat, utana visszaáll. Ugyanez motorfék után is ha kinyomom a kuplungot. Alapjárati motor és az üzemanyag nyomás erzekelő cserélve lett. Várom a hozzáértő valaszokat köszönöm.
Szerintem egy márkaszerviz nem kötelezhet arra, hogy megjelenj a szervizben az autóddal. Ők nem hatóság. Ha az autód így is teljesíti a megszabott környezetvédelmi normát, mehetnek a sóhivatalba. Maximum akkor kötelezhetnek a beavatkozásra, ha egy hatósági ellenőrzésnél kiderül, hogy az autód nem felel meg a normának. A másik, hogy ha nem tértivevényesen kaptad a levelet, semmi bizonyíték nincs rá, hogy a levelet kézhez kaptad.
Kicsit ütődöttnek gondolod az autógyártókat. Ez nagyon nem így működik. Hiába veszel másik motorvezérlőt, azzal nem fog működni az autó. Márkaszerviz kell a cseréhez..... Ergo ugyanott vagy mint most. Majd megint márkaszerviz a visszacseréléshez. A márkaszerviz sem lát bele, csak on-line kapcsolódik a gyári szerverhez, ahonnan automatikusan frissítik megint a szoftvert.