Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PowerZ Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1748

Haveromnak 2,8TD je van a sima adagolós duplakerekes ő is azt mondja belefér a 10 literbe.

K19-gabi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1747

Előzmény: K19-gabi (1746)
K19-gabi Creative Commons License 2012.12.13 0 0 1746

Üdv visszaolvastam vagy 3 oldalt és ahogy láttam mindenki az olajcserékről írt!

Nekem céges 35C13-as dailly-m van 2004-es mióta megvan azóta a váltóba sose cseréltünk olajat de a többi szervízt elvégeztük szerelővel beszéltem ő is mondta hogy 1x egy pasi cserélni akarta a váltoolajat ,rosz csavart szedett ki és elmentek a sebességek!

hídba viszont évente cserélünk olajat mivel átlag 1.4 és 2 T-val járok!

Ja és megvan rugóztatva átlag 90-el megyek és 10-12-re jön ki a fogyasztás!

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 1745

 :-))....igérem megvárom ameddig el nem törik. gondoltam 16 év alatt elfáradtak...vagy lustácska, de hallgatok a jó tanácsra. kérdés változatlanul fogok kapni rúgokat hozzá ,persze csak ha eltörött ?? (lapocskáim,alátétek vannak).  üdv

Előzmény: mindaricsi (1743)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 1744

na jó, de uj CR motorod van van és nem a régi ami "csak 1-et priccől be" !...  xDD  nagyon boldog leszek a laposon ha 11-12 litykóval megúszom,  el fogom árulni a valóságot igérem.

Előzmény: PowerZ (1742)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.12 0 0 1743

Rugót csak akkor cserélj ha eltörik, fölösleges előbb!

Előzmény: Patrol56 (1740)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.12 0 0 1742
En eddig csk egy hatso kerekagycsapagyat csereltem. Nekem eleg csendes a motor es 9 korul eszik. Mondjuk ebbe csk 255000 km van. Ezek a motorok ritkan halnak le
Előzmény: Patrol56 (1741)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 1741

ok-sy power, ezek szerint nincs teljesitmény ,zajbeli vagy fogyasztásbeli külömbség a kettő között ? gondoltam 300 ccm csak valamivel jobb ?...hmm  ezeket a motorokat nem ismerem. nálad mennyit ment el a motor,váltó hid ? (nagy ivecóztam valamikor        1986-87- ben 40 tonnáson de az más ugye ? üdv

Előzmény: PowerZ (1736)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 1740

köhi, kicsit enyhül a "hüvi idő" kezdödhet a szerelgetés is. pedig nem is beszéltünk össze, én is 40-50 ezer és szigorú olajcsere,,,stb (nem fokozom).  ez valahogy úgy van mint a vitaminok meg a só, csak akkor van mellékhatásuk ha nem esszük meg ! innen meg csak 1 ugrás,hogy nincsenek csúnya nők ,csak keveset....stb.   :-))   nem is emlékszem,hogy 7 ezer fölött mentem volna motor olaj csere nélkül . a céges kocsira persze kevés a "ráhatás"...de hát ebböl éljenek a hűhelyek  :-))  budaőrsön egy kis csapágyüzletben idáig mindent megkaptam ha szükség volt rá,szimeringeket  és  karmantyúkat is. (mg üzlet is jó lehet ezek szerint). váltóra figyelek nagyo akkor !! köszi ,hogy megemlitetted a ti eseteteket ,  majd megadom a motor ill. adagoló számot is a napokban. lehetséges ,hogy kapok valahol rugókat a befecskendezőhöz,  4 drb ??              u.i.          lapkáim  (alátétek) az van hozzá.  üdv

Előzmény: mindaricsi (1735)
Liviati Creative Commons License 2012.12.11 0 0 1739

Én ilyesmit építenék gyári magastetős 9 személyesből+alvázból. Tusoló, konyha, ágy, wc. És akkor nem is kellene lakóautót vennem

Előzmény: cs!rke (1738)
cs!rke Creative Commons License 2012.12.11 0 0 1738

Hát ez csinos egy teremtmény! :D

Előzmény: Liviati (1737)
Liviati Creative Commons License 2012.12.11 0 0 1737
PowerZ Creative Commons License 2012.12.11 0 0 1736
Hat a 2.8 se egy ferrari. Bat eleg gazdasagos fogyasztasba.en nem cserelnem ki. Majd ha ez lehalt
Előzmény: Patrol56 (1730)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.11 0 0 1735

Szerintem nem a gyengélyük, mivel mid a két gépet kupectől vettük így az isten tudja ténylegesen mennyi kilómétert futhattak a vásárlás napjáig. Én 60 ezer km-enként cserélem a hajtómű olajakat. A vásárlástól számított 120 ezer kilóméter futásteljesítméy után kellett cserélni acsapágyakat. Azóta az egyik már bőven szaladt enyit hiba nélkűl, a másikba még csak pár ezer gyűlt össze.

Előzmény: Patrol56 (1732)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.11 0 0 1734

amit letöltöttél annak a 110. oldalán találod az adott motorkódhoz tartozó nyomásértékeket.

Előzmény: Patrol56 (1731)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.11 0 0 1733

1db rugó van porlasztókban és 2 db vékonyabb vastagabb alátét. A nyitási nyomást az alátétek helyes megválasztásval tudod beállítani.

Előzmény: Patrol56 (1731)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1732

u.i.   " Nekünk mind a két gépben /'97-es és xxxx-as/ a váltó előtéttengelyének kúpgörgős csapágyai adták be az unalmast. " erröl mondanál kicsit többet ? mennyit futhatott ? vagy olajcserét nem vehették figyelemben ? esetleg a gyengéjük ? (tipus hiba ?) köszi elöre is.

Előzmény: mindaricsi (1719)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1731

ok-sy, ahogy az időjárás engedi megnézem a motor ill. adagoló számot is. valóban nem soros az adagoló hanem "VE" (verteiler) osztó pumpás. csak tippeltem a 7 fokkal ,teljessen hasra ütéses volt.      :-))             szerintem lesz mit korigálni csak hát a régi mikrónméterem helyett rendeltem egy új (adapteres) mérő órát,nagyon barátságos áron. 1 hét és meg lesz csak az asszony meg ne tudja  xDD . nem tudom csúcsokat szedtél már szét ? 1 vagy 2 drb rugó lehet bennük ?  240-re vagy 250-re nyomjam le ?  ..hmm.. üdv.

Előzmény: mindaricsi (1726)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1730

szevasz . igen,igéretesnek látszik ugyan is egy 70-feletti asztalos mesteré volt aki óvta-ápolta.. putyulgatta, és "mesteri" módon uj platót hozott ösze rá. 2.5 TD és 96-os 116 lovas moci van benne. megpróbálom el is hinni,hogy 120 ezres (majd kiderül). kaptam hozzá egy 2.8 TD motort váltóval ami egy püffösböl lett kimentve (97-es TD). a kérdés még,hogy érdemes átépiteni 2.8-ra ?....eddig senki nem tudott érdemben mondani valamit mellette ill. ellene. igazz ebben a hidegben kinek is van kedve mocit cserélgetni ?  xDD  szenet meg tüzifát pakolni is derékfájós "hadművelet".       üdv. és szép adventi hetet kivánok neked és minden ivecos kollégának.

Előzmény: PowerZ (1729)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1729
Szep verda.
Előzmény: Patrol56 (1727)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1728

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1727

A mai napi akció,  ;-)

mindaricsi Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1726

Szépestét! A "mai" motorokon VE adagoló estében az előtőltést az adagoló főtengelyének alsó holtpontjától mért mm adja meg. Segítségűl az alábbi ábra:

 

Ha írsz motorkódot akkor megtudom adni az előtőltés értékeket.

Üdv.: mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (1723)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1725

Sokan nem tudják a nyelestengelyek működését,egy VW autóval is elvéreztek az okosok itt az indexen.Sosem árt a gyakoribb olajcsere,de a hajtásláncok simán bírják a 100000 km-ert.A Ducatoban fekete a váltóolaj.A hídba 70w140-es olaj kell,az bírja a terhelést.

Előzmény: Patrol56 (1724)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1724

helló,bár nem nekem irtál,csak emlékezetböl ...nálam a régi 312 sprinti 200 körül kupplungcserés lett és "elszörnyedtem" ,mert a nyelestengely lötyögött. kiderült,hogy elöször taliztam nem fix csapágyas bordással. a mostaniakat CR nem ismerem a progik miatt...hmm...igy lettem boldog dailys   :-))...a váltókba nálunk nem is "feketedik" meg 50 ezernél az olaj de hidakban gyorsabban szineződik a terhelés függvénye miatt. az uj olajak kémiai adalékával róbálják hőtüröbbé tenni a kenöanyagokat én ettöl függetlenül cserélném bennük rendszeressen (40-50 és csere .-))....még nem bántam meg...nagyon sokat megyünk és sajnos sokszor rendessen kirakva...    üdv. és jó szerelést   bocsesz ,hogy irtam neked cimezve

Előzmény: Törölt nick (1722)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1723

szevasz, szinte egyre gondoltunk  ,-))  az előtöltését szeretném le ellenörizni be is tudom pontossan állitani csak még nem tudom hány fokra kéne ??   7-8 körül lehet...hmm anglikánusokat átböngészem ,talán találok adatot.  ,-) a nyomi csúcsonként 240 bár körül kellene ,hogy legyen? úgy hámoztam ki. a csúcsok nem drágák bele de a hézagoló lapkák ill. rugó hozzá ?? ..még nem tudom,hogy hol szerezhető be. eggyik csucs gyanussan "hangzik"bár a füllem se a régi már...végül is hidegen nagyon nehezen indult, melegen semmi gond (ezért ucsó az adagoló felujitési terv) hidegen még kékessen füstöl aztán minden ok-sy !....csak lustácska ...ja és csörög akár a D csepel a 70 es években XDD....el is kereszteltem csörgő-kigyónak...szóval nem egy em-á-en büssing  hangok (MAN) az adagolót nem tudom itthon lemérni,mert padom az még nincs (csak a csúcsokat). a petrol és a 312-es sprinter sokkal csendesebb volt.(igaz a hengerek száma is kevesebb most. kaptam egy 2.8 TD motort is hozzá, csak nem tudom,hogy lényeges külömbség várható-e a 2.8-tol. valaki tudna mondani erröl valamit ? mind a kettő 1996-os és TD. szeretettel üdvözöllek.

Előzmény: mindaricsi (1718)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1722

Lehetsz akármilyen gondos gazda,ha jön a baj,nem lehet elkerülni.

Előzmény: PowerZ (1721)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.10 0 0 1721

Hát azért seholse szeretnék ott maradni :) Amugy megy. Még egy akkut kell szerintem cserélni. Most cseréltem izzitót.

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1720

A nyeles nem zörög,ne is foglalkozz vele.Megy a gép(?),akkor addig kell menni vele, amig meg nem áll.Keressen a gép.

Előzmény: PowerZ (1714)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.09 0 0 1719

Nekünk mind a két gépben /'97-es és 2003-as/ a váltó előtéttengelyének kúpgörgős csapágyai adták be az unalmast.

"Eredeti" Iveco alkatrészként árult csapágyakért /két golyós, két kúpgörgős/ illetve két szimmeringért 60 ezret szerettek volna. mezőgazdasági boltban rendelt csapágyak /Koyo, Skf/ és ugyanazon márkájú /corteco/ szimmering igaz Iveco felirat nélkül 30 ezerben megált.

Üdv:mindaricsi

Előzmény: PowerZ (1709)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!