Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fvcc Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31639

1) A sógorom 2000 euróért vett ilyen I. szériásat (mennyi is az? kb. 570 e. ft)

2) Tényleg csillog-villog minden, mint a Salamon töke, de nekem valami azt súgja, hogy az igazság ott van, ahol (ahogy) a motortér zárja (kinéz)

 

----

a sógor tényleg jó autó-szerelő (az a szakmája), de vagy 15 éve csak nagy nehezen tudtam lebeszélni egy csili-vili Opelről, mert a kaszni belső részei már nem csili-viliztek (a lakkozók, vagy a megrendelők annak már nem tulajdonítottak jelentőséget / drága lett volna azt is fújni), a pótkerék felnije nem látszott a rozsdától, a rajta levő gumi profilja pedig -2mm-re volt kopva.

Előzmény: Törölt nick (31638)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31638

Sziasztok,lenne egy fél off scenicem.

Az autó Münchenből való,porszáraz,füstmentes a motorja,tényleg szép!

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/scenic/renault_scenic_1.9_dci_privilege_nagyon_szep.igazan_megkimelt-6351501

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31637

Remélem az lesz a gond, mert egyszerű, olcsó a csere

Előzmény: ŰTH (31636)
ŰTH Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31636

Köszi a tippet, megnézem. (Amúgy azt a gumiakármikumot már egyszer cserélték az autó nagyjából négyéves korában, még garanciában. Ettől persze még lehet, hogy a cseredarab is megérett. Monbdjuk sok UV-t kap, mert amikor az idő engedi, nyitott tetővel járunk klíma helyett.)

Előzmény: Törölt nick (31635)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31635

De, 120-130 km/h felett ezek nem játszanak, mert MINDEN egyéb zörgést/csörgést/cicergést elnyom a tetőablak hangos sssfffúúúú-zása.

 

Az ablakra is van ragasztva egy gumicsík ha az  elrohad akkor csinál igy.

Nyisd ki nézz alá, kézzel morzsold meg kicsit, ha pereg kell egy ujat ragasztani.

Előzmény: ŰTH (31634)
ŰTH Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31634

:-) Jó kis lista, de sajnos nem teljes... nálam - a Te listádon szereplő tételeken felül - zörög az két első ülés közötti tárolódoboz elején lévő szemetesládika, valami perceg a tetőablak keretében (nem a rolóban), a hátsó tető árnyékoló rolója nyitott helyzetben, a csomagtérroló bármilyen helyzetben (de a leghangosabban, ha nyitva van). De, 120-130 km/h felett ezek nem játszanak, mert MINDEN egyéb zörgést/csörgést/cicergést elnyom a tetőablak hangos sssfffúúúú-zása. (Szerencsére csak hang jön be, víz nem.)

Én sehova se tettem zajcsillapító betétet (biztos kéne bele vagy 200 kilónyi). Megszoktam. Ezzel együtt szeretem azt a gépet.

 

Előzmény: Törölt nick (31632)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31633

Azt mondták, hogy a hátsó ajtón lévő műanyagborítást tartó patentek közül hiányzik pár.

Az nem nagyon tud csak úgy eltünni, le volt véve?

Márkaszervíz, Patendepó, bontó.

 

Ablakmosó, rengeteg leirás van ird be bal oldalt a keresőbe, és tadam:)

Előzmény: Akos08 (31631)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31632

Ez igaz, mostmár teljesen kiveséztük a témát:)

 

Trotter66

Zörgés???

Tetőablak rolója a fülem felet :) 

Középső ülés hátul, a fém húzókar az ülés sinen belül.

Műszerfal egy része, a 2. riasztó szerelése óta.

Egyik ajtón a rolót leszakitotta a gyerek, bent van az ajtóban az egész, rezeg rendesen. - múlt héten vettem, de hidegben nem akarok kárpitot bontani. -

Biztonsági övek némely része, ezt mondjuk mindig elfelejtem nyáron rendbetenni.

Én is tettem mindnehová csillapítót ahova tudtam, de nagyon hepehupás utakon járok, országúton, vagy jó minőségű utakon csend van.

 

Előzmény: EME (31629)
Akos08 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31631

Nálam is újra előjött a hátsó zörgés, de múlt héten voltam olajcserén, kértem, hogy nézzek meg ezt is. Azt mondták, hogy a hátsó ajtón lévő műanyagborítást tartó patentek közül hiányzik pár. Hol lehet ilyet beszerezni? 

 

Ettől független, de nem működik a hátsó ablakmosó. Van ötletetek, hogy ott mi lehet, illetve hogyan kell azt a részt szétszedni?

Előzmény: Trotter66 (31630)
Trotter66 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 31630

Zörgés???   Az nálam nem jellemző, macskakövön a kalaptartó egy kicsit, de nem zavaró, illetve a klf. rekeszekben lévő holmik, de azok alá meg csillapítót tettem, így csend, rend, nyugalom van jellemzően.  Minden másra ott a Mas..., izé a rádió. :)))

Előzmény: Törölt nick (31624)
EME Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31629

Egyébként  -jut eszembe-  nem tud az a kapcsoló mindig nullás állásban lenni.  Ha behajtott fülekkel zárjuk le az autót a parkolóban felügyelet nélkül kell hagynunk úgy, hogy a tükörhajtó állásban van.

Előzmény: Törölt nick (31628)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31628

Ott volt a smile és olvastam amit irtál, de gondoltam dobok egy kis életet a fórumba:)

ezekre már nem jellemző a kijelző halál

Nem emlékszem pontosan, de mintha irta volna, hogy nem javítottak rajtuk sokat, úgyhogy....de.

 

Előre tudtam, hogy nullázódás lesz, de kis közösségünkért még erre az áldozatra és kész vagyok! :-)

Ez kedves:) és megtisztelő.

Az a baj, hogy sokkal nagyobb megoldási paraméterrel rendelkeznénk, ha a kérdezők javarésze nem felejtené el beírni ide a megoldásokat.

Igazából most jönnek majd a nagyobb gondok, hiszen jövőre 10 éves lesz az első autónk is.

Előzmény: EME (31626)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31627

Nem neked irta valaki, meg talán én is, hogy:

a. nézd meg a csavarokat

b. szedd ki a csavarokat

 

Ha annyira régen volt nem jártál vele szerelőnél?

Előzmény: korneliusz6 (31623)
EME Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31626

Hehe, ez azt jelenti találkozol Devvel:)

 

Ha csak össze nem futunk valahol. És be nem mutatkozik, mert ugye mi még nem ismerjük egymást és kijelző ügyileg talán nem is fogjuk.  Mert jól írtad, a miénk már ráncfelvarrás utáni. És ezekre már nem jellemző a kijelző halál. Ugye Dev?

 

Amúgy meg most mondtam, hogy kihúztam azt a biztosítékot, ami -a felsorolás szerint- a tükörkapcsoló mellett a rádió és a kijelzőegység áramellátsáért is felel. Előre tudtam, hogy nullázódás lesz, de kis közösségünkért még erre az áldozatra és kész vagyok! :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (31621)
tothjo2 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31625

Nekem ezt a steering look-ot akkor produkálta mikor legutoljára lemerült az akksim. Lehet hogy az elektromos kormányzár ami lemeríti nekem??????????????????????????

J

Előzmény: korneliusz6 (31623)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31624

Már ma rákérdeztem ismét a szerelőmre:) Azt mondta menjen amig megy.

Nekem 8, mert tudja ingyen szerel, csereautót is ad, meg ha kell ő szedi össze a családot is a nap végén, amennyiben nincs kocsi itthon:), igy tudja mit vállalt be ha nem cseréli.

Nem az ára számít a lehető legnagyobb kedvezményem van.

Ja nem is irtam a múlt héten néztük át az autót teljesen, fék, legnésmérés stb. Tavasszal betétcsere lesz.

Ami engem idegesít nagyon a hidegben a műanyagok, fémek, valamik zörgése, megőrülök tőlük.

Előzmény: Trotter66 (31622)
korneliusz6 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31623

Hello!

Bocsánat, igazad van, most vettem észre, sajna kitörölték, írtam bele egy nem szép szót, gondolom emiatt...

Szóval ez volt az az előtti:

 

Ismét újabb probléma van ezzel a ...... (2003-as Scenic II 1.6 16V)

Újabban azt játsza, ma vagy 1,5 órán keresztül szenvedtem vele mire be tudtam indítani(Ausztriában, Liezenben a városban), a hiba a következő: leállításnál amikor kiveszem a kártyát nem kattan be a kormányzár, ill. ami aktiválja a kormányzárat, ill ha be is kattan megrángatom a kormányt be is akad, de gyengén, ha próbálom fordítani a kormányt, kattanással kiakad(mintha nem akadna be normálisan, vagy el lenne kopva...). Ha próbálom idítani a Service felirat világít és a a következő feliratot írja Steering locked, ill. ha kiveszem a kártyát a Steering not Locked.

Ha jól nézem elektromos kormányzár van bent, talán ennek sikerült újabban be....nia?

Kérem aki tud hozzá vmit, vagy volt vkinek hasonló hiba, írjon, köszönöm a válaszokat! 

 

Üdv: Kornél

Előzmény: Törölt nick (31618)
Trotter66 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31622

Nna szóval:  Jó volt a tippem, izzítógyertya fault volt a hibaüzenet mögött, úgyhogy Zoltánnál kicserélve, hamvas ropogósra, oszt újabb 100E km jöhet.

Szerintem cseréld ki a sort Te is, nem olyan vészesen drága, ha van kedvezményed.

 

Előzmény: Törölt nick (31597)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31621

Értem köszi, ha jól emlékszem a tied 2008-s, lehet, hogy ráncfelvarrás előttieket érinti csak? a biztinélüliség.

 

lenullázódott a napi számlálóm, a fedkomp, az (idő)óra,

Hehe, ez azt jelenti találkozol Devvel:)

Előzmény: EME (31620)
EME Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31620

 

Így talán jobban látszik.

 

Egyébként kihúztam azt a biztosítékot, próba képpen. Utánna valóban nem működtek a tükör mozgató motorok. E közben persze lenullázódott a napi számlálóm, a fedkomp, az (idő)óra, majd kérte a rádió kódot is.

 

Nem tudom, mi történhetett a kigyulladt, leégett autókkal, de én úgy látom, hogy egy 20A-es biztosíték van a kapcsoló áramkörében.

Abban viszont teljesen igazad van, hogy a kikapcsolt állásban célszerű tartani a kapcsolót. 

Előzmény: Törölt nick (31616)
Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31619

Az enyémnek, mivel nem elektromos, nincsen. 

Előzmény: EME (31608)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31618

több esetben elolvastam de ezt nem találom benne:

korneliusz6 válasz | megnéz | könyvjelző 2012.11.13 16:42:15 © (31614)

Sziasztok!

 

A múltkori kormányzár problémámra visszatérve, azóta nem csinálta, ma újra kezdte ezt a Steering Lock, Not Lock....

Előzmény: korneliusz6 (31617)
korneliusz6 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31617
Előzmény: Törölt nick (31616)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31616

Túl kicsi a kép, nagyítva is.

Nekem 8 hogy van vagy nincs, kikapcsolom ha nem használom, egyébként gondolkodva a dolgon mi oka lehetne, hogy ki lehet kapcsolni? ha nem ez az alaphelyzete.

Igyekszem majd megkeresni hol olvastam, még tán képek is voltak a lángoló kocsiról.

Amit Geri irt azt is olvastam már korábban, de megfeledkeztem róla.

 

korneliusz6

Valami más nickkel irtad, mert nem látom.

Előzmény: EME (31612)
Bubi504 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31615

Sziasztok !

 

Elnézést a láma kérdésért, de sehol nem találtam rá választ : Grand-ra és a sima Scenic-re (2) ugyanaz a gyári tetőcsomagtartó való ?

korneliusz6 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31614

Sziasztok!

 

A múltkori kormányzár problémámra visszatérve, azóta nem csinálta, ma újra kezdte ezt a Steering Lock, Not Lock.... és nem indulós mutatványt. Ma felhívtam a zalaegerszegi(ez van hozzánk legközelebb) szervízt és ott 120e magyar Ft-ot(ezt már kedvezménnyel) mondtak az újra, mert hogy az elektronikája ment tönkre a kormányzárnak. Akinek esetleg volt már ilyen problémája, hol csináltatta meg, ill. mit lehet vele kezdeni, korábban olvastam vkinél hogy 70e Ft-ért kicserélték neki újra...?

Várom válaszaitok!

Köszönöm! :) 

GeriSoft07 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31613
Előzmény: EME (31612)
EME Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31612

Gyorsan átkapcsoltam nullára :D

De azért megnéztem. Én úgy látom, hogy a  műszerfallal és az egyéb állandóan árammal ellátott fogyasztókkal együtt van biztosítva, az utastéri bizti táblán.

Előzmény: Törölt nick (31611)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31611

Ilyen, csak olvastam külföldieknél, hogy nincs biztosítva igy célszerű kikapcsolt állásban tartani használaton kívül, mert tüzet is okozhat.

Hogy igaz e vagy sem eldönteni nem tudom a távolból:)

Előzmény: EME (31610)
EME Creative Commons License 2012.11.13 0 0 31610

Igen az. Miért? A tiéd nem ilyen?

Előzmény: Törölt nick (31609)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!