A 210-essel meséld már el Zoli mi az igazi nagy gondod, azonkivül, hogy rohad?
Az enyém 12 éves és nem sok rohadás van rajta, csak az első sárvédő alja, küszöbön egy tenyérnyi darab. Azonkivúl semmi. Amik voltak rajta hibák, azok mindegyik régebbi és ujabb tipusnál is megvannak, sőt egyes tipusoknál hatványozottabban.
A forma az egyéni, az extrákat nézve visszafelé nem nagyon vannak ilyen gépek.
Hm?
De komolyan kérdem.
Ebben a tipusban is vannak szutyok motorosok, rossz fogyasztással, menetteljesitménnyel, de ami nekem van, azzal tökéletesen megvagyok elégedve.
Nem saját vásárlási szándékkal néztem meg, csak felhivtam, és kiderült 5 percre van (Ujpest) Egy havert érdekelte volna, de meg sem emlitem neki. Egy 89-es autó csak akkor van igy lestrapálva, ha már párszor összetörték. Igaz az elaje nem nézett ki rosszul, de a csomagtartó fedél és az ablak között mint egy varratt rohadt az egész. Valoban nehéz 1M Ft latt találni jó 124-est, de sokaknak nem alternativa a w210-es, mégha ugyan annyiba kerül akkor sem. Sajnos én is szeretem a modernabb formát + az extrákat, de eddig gyözött a józanság. A w202-öt lecserélni egy w210-re, esetleg egy w203-ra nem biztos, hogy jó üzlet. (már ha hosszabb távban gondolkodunk) Pedig nagy a kisértés :-(((
Ebben a kategóriában, mármint a Mercedes, hidd el, aki a fogyasztást vagy a fentartást nézi, az nem vesz ilyen autót, vagy egy lapukkadt szart és hajtja mig ki nem esik alóla.
Ez megszállottság. Az én gépem most 2,5 körül van, vétel ár + amit ráköltöttem. Most kap egy lakatolást, + teljes külső fényezést, akkor már közel a 3.
Szidja mindenki a 210-est, én meg a felmerült hibákat orvosolva, javitva is azt mondom, mind formailag, mind extrákban, teljesitményben és kényelemben ott van a spiccen a kategóriájában.
Lányomnak keresek 190-est, de ott sem találok megfelelő állapotút amire nem kellene rákölteni legalább egy gurigát. És a jobb állapotúak bizony egy milla körül vannak. Ha azt nézed, hogy arra még rádobsz egy milliót, már kettőnél tartasz, de lesz egy jó géped.
Vagy nem költ rá semmit az ember és hajtja, de én speciel utálok szutyokban, megbizhatatlan autóban utazni ezer kilométereket.
Németországban is megállnak a hasonló állapotú 560-asok 25ezer alatt. Kicsit nagy hasznot számolt rá az arc :) 4-5 körül viszont simán elvinnék, annyi lazán ér. Amiket én megnéztem másfél-kétmillió körül... Azokhoz képest még a 10 is reális :)))
Megint vissza jutottam ahhoz az alap igazsághoz, hogy 1,3 M alatt igazán szép 124-est nem találsz! Lehet még annyiért se kapsz tökéleteset, de alatta, ha csak nem ismered a tulajt, nem nagyon találsz! De lehet keveset is mondtam a 1.3 M-val és 1.6 M-t kellett volna mondanom. Az a baj sokkal többet meg nem érnek, mert annyiért lassan meg már kereklámpásokat is kapsz! Persze van akinek bejön van akinek nem de tény mégis csak újabb modell!
Ennek a 300-asnak az ára tényleg gyanúsan olcsó, de én is azt hittem azért, mert nem tologanak azok a családapák, akik 15 literes fogyasztással akarnak autót fenntartani, tisztelet a kivételeknek, no meg a fanatikusoknak!
De ha ennyi baja van, akkor tényleg nehezen fogja eladni!
Igen,az enyém 24 szelepes! A 12 szelepeseket,meg én nem ismerem,ugyhogy én elhiszem,hogy azok még nem voltak olyan jók! De én a 24 szelepesről csak jót tudok mondani (nem elfogultságból)! Jól "harap",nem sokat fogyaszt(relatív),és megbízható! Én ezt tapasztaltam.
Természetesen igazad van nem "vészes" a 126/300-as gép. De ha jól emlékszem 190 km/ó volt a vége, és a fogyasztás 13-16 liter volt, és nagyon ette az olajat.