Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

majkel Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21520

Szép, én bedobnám a szörfömet ha ilyen helyekre járnék :))))

Gondolom elférne a buszban :D

Nem csinálsz ilyesmit? (windsurf, kite)

Előzmény: mados (21519)
mados Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21519

Privátmunka... :-))))))) Veteránautók beszerzésével és szállításával foglalkozom Europában, boldogabb időkben......

Előzmény: majkel (21511)
csiburento Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21518

Szép terv! A beépített jó buli, főleg, ha sleeper jellegű. 

Ha volna rá módom, biztos olyat építenék, amin csak tető ablak van szabályozható résszellőzőkkel az alján.

Előzmény: majkel (21517)
majkel Creative Commons License 2021.01.07 0 0 21517

Hehe, lebuktál :)

Irigyellek, én már jóideje a múltból élek :((((

 

 

Ez fog hamarosan készülni :)

 

Előzmény: csiburento (21516)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21516

Töredelmesen bevallom, ez egy laki, CHAUSSON WELCOME 75 felépítményes. 

Előzmény: majkel (21515)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21515

Be van építve lakónak?

Előzmény: csiburento (21513)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21514

Ez a téma érdekel, ha lesz valami fejlemény! 

Előzmény: majkel (21512)
csiburento Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21513

Roló nekem is került fel, DOMETIC a két oldalsó ablakra. Az elsőre még vár a felszerelés, hidegben nincs az a nagy kedv szerelni.

Nekem 9 és 10 között, de fixen 10 alatt a fogyasztásom, általában 3.300kg a tömege. Vonóhorog sincs sajnos, azt majd azért szeretnék, elvileg Kecskeméten a CARMAX vállalná, csak nem jutottam el odáig. Elvileg majd 2.000kg-ot vontathat. 

Előzmény: majkel (21500)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21512

Majd ha nem lesz ilyen xar idő, előveszem a Lexia-t és ránézek.

Előzmény: mados (21510)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21511

 én túl sokat vagyok Európa legtávolabbi pontjain

 

Munka vagy privát?

Előzmény: mados (21502)
mados Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21510

Nincsen. Csak kizárólag Iveco diagunk van,semmi mást nem tudunk olvasni.

 

Előzmény: majkel (21509)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21509

FIAT diag nincs nálatok, hogy ránéznél a komfort beállításokra?

Előzmény: mados (21507)
majkel Creative Commons License 2021.01.06 0 0 21508

Szerintem a 10e olajcsere azért erős túlzás.

Én Total Ineo ECS 5-30 -at raktam bele.

A gyári előírás 42e, én 20 ezrenként cserélek.

A felületek makulátlanul tiszták és egy ilyen minőségű fullszintetikus olaj ennyit nyugodtan elbír, főleg ahogy én használom :)

 

MOL-os lötty :))

EU normás, ugyan ezt az alap üzemanyagot használja jóformán mindenki.

 

Tessék megállni valamelyik MOL bázistelep bejáratának környékén és megtekinteni milyen társaságok tartálykocsijai járnak be üzemanyagért.

Ismered a magyarországi gépjármű üzemanyag ellátó rendszert, amit a MOL üzemeltet?

Mert volumen csak ott van.

Az úgy kezdődik, hogy a finomítók és a bázistelepek össze vannak kötve csővezetékkel az országban.

Tehát battáról a pécsi bázistelepre is egy ház méretű szivattyú tolja a cuccot, 60 bar nyomáson kb.

Ferihegyre is a kero, stb....

Ezeket a vezetékeket fúrogatták az idióták egy időben.

A bázistelepekre  járnak be a tartálykocsik a közúti termékszállításnál.

Egy bizonyos távolság felett egyszerűen nem éri meg tartálykocsizni, mert az még egy kutat sem tud ellátni mindenféle üzemanyaggal.

Előzmény: té.bé (21506)
mados Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21507

Dailyben nincs 2,2-es motor,csak 2,3-as,meg 3,0-es. Iveco márkaszervizben dolgozom.

Előzmény: té.bé (21504)
té.bé Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21506

Bírják azok is csak a tízezres olajcsere ,jó üzemanyag.

Nálunk most AVIA kút nyilt. 

Nagyon jó ,előtte az EGR szelep szopatott a molos löttyel.

ÁLítólag szlovéniából hozzák, vagy mol ha nagyon kifogy, de az is adalékolva.

Kereskedésbe Bárdis ducatók 600000kilóméterrel eladók,jól szrvizeltek és mégegyszer ennyit kellnekik bírni.

De azok 2,3as motorral.

Előzmény: majkel (21505)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21505

Ő legalább ért hozzá :))

 

Amúgy ezek a motorok szerintem nincsenek többre limitálval.

Nyilván nagyban függ a használati módtól, amit alább kifejtettem.

Előzmény: té.bé (21504)
té.bé Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21504

Göbi szereti magát elfoglalni.

 

Roadtrain forumtárs Dailyvel is befürdött a 2,2es motorral.

De ő 400000kilóméternél járt.

 

Előzmény: mados (21502)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21503

Nekem erről a széthullásról az a véleményem és ez ezekre az autókra (furgonokra) különösen igaz, h szétbaxák őket.

Ütik-vágják hidegen, ha valami lemállik addig használják amíg nagyobb baj lesz belőle, betartva a jól hangzó 42e-Km-es olajcsere periódust meg biztos irány a halálba.

Tehát a paraszt módon való gyilkolást semmi sem bírja, sokkal érzékenyebb szerkezetek ezek.

Ezt a PUMA témát meg már megvitattuk, én nyugodtan ücsörgök benne :))

Előzmény: mados (21502)
mados Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21502

Ja,a tolatóradart,meg a vezetett szervízkönyvet kifelejtettem. :-) Az enyém is Combinato.

Göbi a Speedzonban is bevállalta a Pumát,a lakóautójába,azóta már egész rutinosan szedi ki,meg rakja be a motort.:-)))))  Amikor a múltkor összefutottunk,akkor kérdeztem,hogy miért szaladt be tátott szájjal a f@szerdőbe,azt mondta,hogy kérdezgette a haverjait és van köztük,aki Boxerrel futárkodik és semmi baja vele.Kérdeztem,hogy kipróbálja a 2,3-ast? Azt mondta,hogy NEM. :-))))))))))))  Biztos vagyok benne,hogy vannak nagyon jó Puma motoros autók,amikkel semmi gond nincs ,de én túl sokat vagyok Európa legtávolabbi pontjain,(Szicilia,Portugália,Normandia,stb) ahhoz,hogy be merjem vállalni... Ez a 150 lovas Sofim egy jó kompromisszum,130 lovas talán kevés lett volna a vontatáshoz,3.0-ra meg nem volt pénzem.Talán nem is baj,a 2,3-as kevésbé eszi a váltót .Ja és az enyém is piros:-)))))))))))

Előzmény: majkel (21500)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21501

Ez még lemaradt:

 

130Lóerős változat, 2.5T horog, központi zár.

Leszervizelve 70e km-nél, Összes szűrő és minden folyadék.

majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21500

Majd megnézem ha nagyon unatkozom, néha engem is zavar, ha beleakad a kezem :))

Tegnap gugliztam utána, mindenki csak megoldást keres a kikapcsolására.

 

Az enyém 2013/06 Boxer 2.2 Hdi, a rettegett PUMA motoros :))

59e-rel vettem 1,5 éve, most van benne 75e, szerintem kibírja még valameddig az év 10e kilométeremmel :D

Német származású, valami papáé volt.

Még a gyári (DOT szám) nyári gumijai 60%-osak!! (van hozzá téli szettem is felnin)

Szervízkönyv meg az összes számla a gumiszőnyegig bezárólag, amit az ebay-ról rendelt.

8 személyes rövid busz, combinato, tehát az ülés sorok kiemelhetők a padlóból, ellentétben a panoramaval.

Direkt ilyet kerestem és hatalmas mázlim volt, h ebbe az autóba beleakadtam.

Volt még pár kritérium a 8 személyes (nem kell sezlony előre) kivitelen kívül.

Gyári tempomat, ülésfűtés, elektromos ablak, klíma. Ez pipa.

Van még fűtött elektromos tükör, nem hajtja be magát.

Dupla klíma/fűtőbox, tehát hátul is van és a mennyezeten fúj be.

ABS/ASR/Hill holder/tolató radar.

A műszerfalon a térkép tartó nem nyitható. Ez azért ilyen, mert a dupla légzsákosoknál direkt így csinálják.

Került bele egy lakóautó Remis fényzáró rolószett.

Személyautóként van használva a saját sport cuccaim hurcolására :)

Nincs ütve soha, 6.5-7.5 között fogyaszt.

Előzmény: mados (21499)
mados Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21499

Diaggal ki lehet.Legalábbis nekem ezt mondták az okosok. Én személy szerint nem tudom eldönteni,hogy szeretem-e,időnként rohadtul idegesít az állandó villogás.

Az enyém 2013-as euro 5-ös,2,3 Mjet,150 lovas ,robotváltós, 8 személyes,középhosszú -magas.Valószínűleg a robotváltó miatt nincs benne sem hillholder,sem ASR,viszont legalább vontató program van. Kell is mert (ki)használom a 3 Tonnás horgot. Motoros-fűthető-motorosan becsukható tükrök nekem is vannak,motoros ablakok,központi zár,elöl-hátul klíma és fűtés,gyári tempomat,gyári rádió,gyári navi( Tomtom),így nincs irattartó,mert annak a helyén van a navi dokkolója.Az enyém belga volt,törötten vettem Brüsszelben,így telibe van fújva,elég randán. Most van benne 210000.

 

Előzmény: majkel (21491)
csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21498

Nem, csak nem szeretem az alufelniket... Acélfelni hívő vagyok. 

Előzmény: majkel (21497)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21497

Mi a baj az Alessiokkal?

Szgk-ra valók?

Előzmény: csiburento (21493)
majkel Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21496

Nekem a C4 Grand Picassoban Exclusive-ben volt ilyen.

DE ott is csak azokban az autókban van benne, amelyekbe megvették az extra security csomagot a két rétegű oldal ablakokkal egyetemben.

A centrál távírányítón a zárás utáni 3másodpecen belüli ismételt megnyomással lehetett aktiválni.

Előzmény: csiburento (21495)
csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21495

Amikor nem lehet belülről sem nyitni kilinccsel az ajtót.

Talán retesz zár a másik neve, de ebben nem vagyok biztos. 

Előzmény: kicsi20 (21494)
kicsi20 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 21494

Mi az a Dead lock?

Előzmény: csiburento (21493)
csiburento Creative Commons License 2021.01.05 0 1 21493

Köszönöm az információkat. 

Furcsa számomra az ablak ilyen működése, mert a kapcsolón egyértelműen érzem a kvázi második kapcsolást, ezért reménykedtem, hogy csak valami betanítási hiányosság (FORD trükkökkel próbálkoztam), és a szakácskönyv is úgy fogalmaz, hogy mindkét ablak ilyen funkciókkal bír. 

Az index visszaokosítása lehetséges? (Menüben kerestem, hiába.) 

 

Egy kis bemutatkozás részemről:

Szóval az autóm 2007-es Francia piacos, mely 2008-ban került forgalomba Magyarországon újonnan. Első tulajdonostól 112.000km-el, 2,3as 6 sebességes, LIGHT3500kg, 130Mj., közepes-hosszú tengelytáv, fülkés alváz, 215/70R15C pipellőkön, sajnos ALESSIO alufelnikkkel, acél felninek jobban örültem volna. Az eleje teljesen át lett fényezve, mert fullra lehámlott, sérülve nem volt. Fényezés miatti szét és össze szerelés nem túl jól sikerült, van rajta mit csinálni még. Nem tudom mi az alap felszereltség, de ebben van ASR gomb (sárga kipörgő kereket mutat a műszerfal forszírozott induláskor), vezető ülés alatt fűtőtest és ventillátor, fűtött villany tükrök, manuális klíma, fedcomp, utólagos tempomat. Viszont nincs külső hőmérséklet érzékelő, nincs DEAD LOCK (vagy nem tudom működésre bírni), riasztó nem gyári, nincs gyári rádió, nincs automatikus fényszóró, nincs felhajtható irat asztal, nincs HILL HOLDER, nincs szintszabályozás, nincs első ködfényszóró, sem tolató kamera, sem radar. A fényszórók sem gyáriak már, hanem DEPOsok, viszont motorosak. Az utólagos DRL többször megviccelt, de már csináltam hozzá egy tranzisztoros áramkört, hogy ne legyen izzó hiba. Valamint problémát okozott a bal oldali tükör, állandóan kilazult, és becsukódott menet közben (el van törve benne egy fém kúp), körömlakkal javítva. Majd valamikor tavasszal, vagy nyáron egy olajcsere, gázolajszűrő csere, valamint egy pár hátsó lengéscsillapító csere vár rám.

Magamról: sajnálatos módon sokmindenhez van konyításom főleg műszaki vonalon, de semmihez sem értek kiugróan. 

majkel Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21492

Amikor én még dolgoztam a rendszerben, 10 éve, akkor így tudtam.

A nyugati országrészt Schwechatból terítették, a keletit MOL csepeli bázistelepe mögötti tartályparkjukból, ahová uszállyal hozzák az anyagot Schwechatból.

Azóta változhatott a rendszer.

Előzmény: kicsi20 (21488)
majkel Creative Commons License 2021.01.04 0 0 21491

Diag vagy van valami rejtett trükk?

Az ablakemelő nekem is ilyen.

Előzmény: mados (21490)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!