Keresés

Részletes keresés

exhighand Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19733

lerajzolnád, hogyan lehet ezt az excentert állítani?

Előzmény: nedolaci (19732)
nedolaci Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19732

Minimálisat,a kar excenterével!De az a fogaskerék szerű kialakítása miatt nem tud elállítódni!

Előbb elhinném a cső kicsúszását ,pedig az is csoda lenne!

Szerintem a töltőkapu tömítéseinél nézz körül!

Előzmény: exhighand (19730)
nedolaci Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19731

De!;-) Hacsak,nem nagyon vastag a csavar fala!De akkor meg vékonka lenne a rigó!! ;-)

Előzmény: STEVE_5 (19727)
exhighand Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19730

Az LGR-t jól ismerőktől kédezném, hogy mi lehet a baj, ha az történt, hogy kb 200 lövést adtam le, amióta nálam van a fegyver és a sebessége 173-ról lecsökkent 163-ra?

 

Lehet-e állítani valahol ezt a típust?

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

robertó69 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19729

Tényleg szép, és igényes megoldás,szabad szemmel megpislogva! Hasonlót én sem láttam még.Amúgy nem értem, mi szükség volt rá, mert az állítócsavart betekerve a gyári tartályával simán fel lehetett tekerni 180-185-ig is akár...

Előzmény: nedolaci (19723)
robertó69 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19728

Longi

 

Most miért akarsz megszívatni, de őszintén?!?! Én csak egy tanyasi asztalos vagyok, de azt még én is vágom, hogyha nem érem fel az ereszt a létrámról, nem  esek neki ész nélkül az alsó két foknak fűrésszel, hanem inkább hozzátoldok, vagy veszek elő egy hosszabbat….

Egy amúgy is „gyenge” rúgóból-ha levágok- szerinted még erősebb lesz????

 

Precíziós

 

Köszi, ez megvan nekem is, már nézegettem este az ábrát, hátha okosodom tőle..

 

Steve 5

 

Harmadik gazdija vagyok- alant leírtam, ki volt az előző két tulaj. Amikor megvettem, kb 150-160 m/s körül muzsikált. Állítottam a rúgóállító csavaron, így felment 178-ra. Nemrégiben vettem hozzá egy regulátoros tartályt, ekkor szembesültem a problémával- annál nem tudom 160 fölé tornászniL

Valószínűleg a tartályban erősebb a szelep, nagyobb erő kell a nyitásához..

Amúgy nagyon szépen működött eddig is- már amilyen keveset egyáltalán használtam.

Bánná a fene, ha csak hobbira kellene, de a télen szerintem megint 50 m lesz a Pesti precíziós távja;-)))

Én úgy döntöttem, a 40 m doszt elég precízkedni. Azon a távon szinte mindenkinek lehetnek sikerélményei, de a mezőny se fog értékelhetetlenül „összefolyni”,mert még a legnagyobb spillerek sem tudnak egy golyónyomon még kilencet átküldeni:-DDD

 

Jopek 13

 

Köszi, ezt hamarosan kipróbálom! A robbantott ábrát nézegetve valami hasonlóra jutottam magam is. Rá fogom szánni az időt, és eljátszom a beállítással-csak elkészül majd valamikor ;-)))

STEVE_5 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19727

Pontosan nem ismerem a CLG kialakítását (a robbantott ábrán nem nagyon látszik), de a CZ200 esetében a rugó a szabályzó csavar furatos belső fészkébe illeszkedik, semmiképp nem koptathatja a menetet.

Előzmény: nedolaci (19725)
janek666 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19726

Ha kellően be van tekerve, nem koptatja a menetet. Nekem fullra tekerve 175 m/sec.

Előzmény: nedolaci (19725)
nedolaci Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19725

Én "csak" CLGt baktattam,de az ütőmű állító csavarnak,az ALUtokba befúrt menetbe szépen bele-bele ért a rigó!!Kifényesedett,tehát koptatták egymást a tokkal!Én már ott is megcsináltam azt a bizonyos"pet tuningot",na persze piciben.Nem hiszem,hogy a csehek kiküszöbölték volna ezt a hibát.Egyszerűen,nincsenek úgy öltözve!!;-DDD

Előzmény: STEVE_5 (19724)
STEVE_5 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19724

Abban a furatban ahol az ütőmű rugója van, nincsen hely semmiféle kóválygásra.

 

A gond ez:

"...Állítani tudok még legalább teljes három fodulator is a csavaron akár, nem az a gond- de akkor már nem akad meg a szerkezet..."

Ennek oka az lehet, hogy a belső kisebb rugó menetei felhúzáskor "összeülnek" és nem engedik felakadni a szerkezetet.

Próbaképpen ki kell venni a belső kisrugót, és ha ez segít akkor ez a probléma oka, abból kell levágni egy két menetet.

Amennyiben nem segít akkor a nagyobb rugó a "ludas", abból kell vágni egy (vagy néhány) menetet.

(Megjegyzem maga a megoldás nekem is tetszik:-)

 

Előzmény: nedolaci (19723)
nedolaci Creative Commons License 2012.08.15 0 0 19723

Lehet,hogy nem gyári,de igen jól kiagyalt megoldás!(szerintem)Szinte minden véletlenszerű kóvájgást kiküszöböl(het) Nemtom ki agyalta ki,de le a kalappal!neékeém teccccik;-DDD A CZ-t alig-alig ismerem,de a nagybátyjával (CLG) eleget bíbelődtem!Bár azokba is bekerültek volna ilyen szintű megoldások!!!!(És nem pedig lekókányolt rugóvezetők,bervarugók,ácskapcsok meg hökköm tudja milyen TUNINGok)

Előzmény: STEVE_5 (19721)
jopek13 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19722

Az apa betétet és a belső rúgót nyugodtan kidobhatod. Ha jól emlékszem akkor a sátorvas hozzád közelebbi végénél van egy kis imbuszcsavar, amivel egy kis rúgót tudsz beljebb tekerni, az a kis rúgó nyomja fel azt az alkatrészt ami beakad a kalapács alá, ezzel is lehetne próbálkozni, csak jegyezd meg mennyit csvartál befelé.

Vagy leengeded a tartályodat és kicsavarod alulról a szelepet ahogy fentről az 5-ik képen látod, és a 6-ik képen látszik mit kellene kifelé csavarnod hogy gyengitsd a rúgó ellenállását , és igy jobban beüti az ütőszeg a szelepet. Nekem pédául egy gyengébb rugó volt belerakva a tartály szelepbe.

 

http://forum.guns.ru/forummessage/30/57236-69.html

 

A legbrutálabb megoldás: Kicsavarod fentről a két imbuszt ami tartja a csövet, kihúzod a csövet és a felömlő lyukat tűreszelővel nagyon óvatosan megtágítod pár tizedet. Ha sok lesz a sebesség, akkor az ütőművön még mindíg lehet kifelé állítani.

Előzmény: robertó69 (19715)
STEVE_5 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19721

Ez nem a gyári megoldás, abban nincs semmiféle belső rugó és a fotón jobbra lévő lépcsős rugóvezető sem eredeti. (Lásd még a CZ200 robbantott ábráját)

A felmerült problémával én is szembesültem napokkal ezelőtt amikoris erősebbre akartam hangolni a jelenleg ~120m/sec-os torkolati sebességet. (Értsd: 175m/sec-re hangolni)

Betettem egy 5mm-es esztergált hézagoló betétet a hátsó csavar fészkébe, mintegy előfeszítve az ütőrugót

Ezután beljebb csavartam a ütőrugó csavart és egy bizonyos feszítés után már nem akadt meg a mechanika, így addig csavartam kifelé, amíg ismét felakadt a felhúzó kar.

Nemtom honnan(kitől) került hozzád a fegyver, de biztos, hogy az ütőmű feszítését (a torkolati sebességet) szerették volna növelni a belső kisebb rugóval, és talán nem sikerült az operáció.

Mikor tapasztaltad a jelenséget?

Előzmény: robertó69 (19712)
Precíziós Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19720

Mindt=mint

Előzmény: Precíziós (19719)
Precíziós Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19719

Hátha segít!http://www.scribd.com/doc/23270500/CZ-200-PCP-AIR-RIFLE-INSTRUCTION-MANUAL A képen tényleg nincs olyan alktrész mindt amit Te mutattál!:-)

Előzmény: robertó69 (19715)
jopek13 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19717

Mármint azt vedd ki amelyik a rúgóba megy. (apa)

Előzmény: jopek13 (19716)
jopek13 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19716

Az enyémbe nem is volt ilyen réz kütyü, vedd ki és próbáld meg anélkül.

Előzmény: robertó69 (19712)
robertó69 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19715

Longi jól látja: a két rúgóvezető egymásba csúszik!Állítani tudok még legalább teljes három fodulator is a csavaron akár, nem az a gond- de akkor már nem akad meg a szerkezet, ez a gondom:-( Legalább 172 m/s-ra fel kellene tornáznom az új tartállyal valahogy, minél egyszerűbben...

Előzmény: zozopapa (19713)
zozopapa Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19713

A kicsi rugóvezetőböl vágj le 3-4 mm-tert, úgy látom az ütközik a nagy rugó vezetővel.(érdekes megoldás)

 

Előzmény: robertó69 (19712)
robertó69 Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19712

A méretek: a belső rúgó hossza 31,55 mm, a külső átmérője 4,61 mm, a belső pedig 3,40 mm.

A külső rúgó hossza 35,11 mm, külső átmérő 7,58 mm, a belső pedig 5,54 mm.

 

Sajnos, az alapprobléma még fennál: egy bizonyos előfeszítés után a tolózár nem akad meg, visszaugrik előre:-(((

Azt hiszem, nekiugrok a robbantott ábrának, és megpróbálok okosabb lenni, mint egy ötödikes:-D

 

Előzmény: STEVE_5 (19689)
sako Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19711

A rugó kisebb átmérőjű mint az eredeti, és egy súly a dugattyúba. + megfelelő kenőanyag.

Frága? Igen , de mihez viszonyítva?

Arra gondoltam, hogy hátha valaki megcsinálja és így nálunk olcsóbb lehetne:-) Be kéne méretezni és kiszámolni.....

Előzmény: exhighand (19706)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19710
Vadászboltban lehet kapni,de igaza van Janinak,-olcsóbban kijössz a fültisztító pálcával! Én azért rakok be elé egy skulót,mert igy nem üt előre nagyobb sebességgel a dugattyú, mint szokott,plussz jobban belepréselődik a profilba a vatta!
Előzmény: wildboyz (19708)
bosijani Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19709

a fülpucoló pálcika is megteszi.egyik vége beolajoz,bele a csőbe olajjal előre és kilő.a másik vége ki is huzza az olajat.3-4-szer megismétel.

Előzmény: wildboyz (19708)
wildboyz Creative Commons License 2012.08.14 0 0 19708

Hello 

Köszönöm a györs választ.

Éna zt hittem hogy már 5 perc is számít.Bár nem tudom miért frissen végzett szerkezetlakatos vagyok tudom hogy mivel nem is tuning nem megy át a folyáshatáton a rugóacél.de jobb kérdezni mint a saját kárunkon tanúlni.

azta filces dolgot csinálni vagy venni kell??ha venni kell milyen árban van kb vadászboltban?

Üdv.wildboyz

Előzmény: Törölt nick (19692)
.psp Creative Commons License 2012.08.13 0 0 19707

Külső PET tuning. :-)

 

Előzmény: exhighand (19706)
exhighand Creative Commons License 2012.08.13 0 0 19706

Aha, szóval a rúgó külső-belső vezető között. nem rossz, csak drága.

gerila Creative Commons License 2012.08.13 0 0 19705

Hát igen,a szakértők értik.:)

Előzmény: Törölt nick (19704)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.13 0 0 19704
:)))))))))))))
Előzmény: gerila (19702)
bando53 Creative Commons License 2012.08.13 0 0 19703

Szerintem egy hátsó külső-belső rúgóvezetővel szerelt rúgó, és egy tuning dugattyú tömítés.

Előzmény: Precíziós (19701)
gerila Creative Commons License 2012.08.13 0 0 19702

Hát mostanában a hölgyeknél is fellépett egy viszonyszám;milyen a húzása?:)

A használtság fokát hivatott mutatni,perse csak barátok közt megvitatható a téma.

 

 

Előzmény: Törölt nick (19699)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!