Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2023.09.02 0 0 29320

Pontosan ez történt.

Előzmény: zjakabfi (29319)
zjakabfi Creative Commons License 2023.09.02 0 2 29319

Feltehetòen már rajta volt a Csőrgő, es onnan kapták le, és vitték a dögért.

Vasutas nyilván nem mondott olyat, hogy a villanygép megy ki Zánkára.

Előzmény: nonick7 (29317)
r1232 Creative Commons License 2023.09.02 0 0 29318

A 19792 gépe ment segélynek a 19797-re.

A 19792 emiatt Balatonfüred-Tapolca között nem közlekedett.

A 19775 Zánka-Köveskálon fordult vissza 19774-nek.

Egy vonatnak volt 100 perc feletti késése, a 19797-nek, a többi közlekedő vonatnak kb. 20-25 perce volt.

Előzmény: nonick7 (29317)
nonick7 Creative Commons License 2023.09.02 -1 0 29317

...így csak Balatonfüredig közlekedett. Ott arról tájékoztatták az utasokat, hogy Zánkánál vesztegel egy vonat a síneken, ezért lecsatolják a mozdonyt, hogy elmenjen és elhúzza a veszteglő vontatot valahova

 

na azt megnézném :)

Előzmény: martinaxe7 (29315)
Ghost Busters Creative Commons License 2023.09.02 -5 0 29316

Undorító pofátlanság az, amit a Start csinál velem és velünk majdnem minden nap.

Előzmény: kez-577 (29314)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.02 -1 1 29315
kez-577 Creative Commons License 2023.09.02 -1 4 29314

Amit pedig csináltál,az nem kemény,hanem undorító pofátlanság,egyszer akadj össze olyan jv-vel,aki belédáll,és lebasz a vonatról,vagy a buszról,ugyanis ott is vígan ellenőrizheti a menetjegyeket!Ne találkozzunk...

Előzmény: Ghost Busters (29309)
István Gyuri Creative Commons License 2023.08.30 -1 1 29313

1. Még tartanak a munkák éjszakánként.

2. Rostálás után is csak folyamatosan emelik vissza a pályasebességet.

3. Egy ilyen szintű munkától nem kell azt várni, hogy utána sokáig 120-as lesz ez az öreg pálya a tőzegen...

 

Ezeket a munkákat is követheted itt:

https://takt.kapella2.hu/metronom-server/map

Előzmény: FeNegyerek93 (29312)
FeNegyerek93 Creative Commons License 2023.08.30 -1 2 29312

A kapella ágyazatcserét írt emlékeim szerint. Illetve tudomásom szerint 120-as a pálya és hát tele van 40-es meg 60-as "táblácskákkal". Szerintem elég kézenfekvő ezek után, hogy a vágányzárban legalább részlegesen ezzel foglalkozzanak. Lemértem a sebességet, max. 104km/h volt Szakály-Hőgyész és Dombóvár között, az átlag pedig 77km/h, nem éppen acélos...

Előzmény: miciati. (29311)
miciati. Creative Commons License 2023.08.30 0 1 29311

Miből jött le, az  hogy a vágányzár a lassú jelek eltüntetése miatt volt?  Hidat szigeteltek. Illetve kihordtak 3 vödör követ.

Előzmény: FeNegyerek93 (29302)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.08.30 -3 0 29310
Ghost Busters Creative Commons License 2023.08.29 -14 2 29309

Múlt héten csütörtökön életemben először utaztam Pécsre. Rövid élménybeszámoló következik 😀

 

Sejtettem, hogy a vonatpótlózás nem lesz egyszerű, de nem jöhet össze minden... Pécs felé Pincehelyig minden rendben lett volna, ha lett volna a jegyemen szereplő 2-es kocsi (nem volt) és 102-es hely (ekképpen az se volt). Beültünk az első osztályra egy fülkébe, ami üres volt, kellő idővel rendelkezve a jegyvizsgálóval való eszmecserére. Miután emlékeztettem arra, hogy a Start nevében elnézést kell először kérnie, és csak utána szólíthat fel az első osztályú hely elhagyására, korrekt volt a hangnem (főleg, hogy a velem sorstárs srác szeretett volna venni 1. osztályú jegyet, de nem adott neki a rendszer). Békés kompromisszumot kötöttünk: miután elfogy a kaja, átülünk a 2. osztályra (az egyikben ment a klíma is...). Szép lassan ettünk, Pincehelyig csak 10 perc volt nem 1. oszt.

 

Pincehelyen 3 busz várta az utasokat, korrekt, mindenki elfért, ha kicsit szűkösen is.

 

Dombóváron csak 1 IC kocsi (3G). Klíma nincs (ezt nem tudtam, hogy csak légjavító van benne (?)).

 

Visszafelé egy előbb menő Pécs - Dombóvár személy, béke, nyugalom. 25-30 utas, részben ingázók, részben szünidős diákok. Dombóvárig csak 2 utas, velem együtt. Dombóváron 20 perc várakozás, majd a taktika az volt, hogy a vonatpótló buszra nem kell jegy, szolgáltatásnak ugyanis ne nevezzük (3 busz visszafelé is, a végletekig elcsigázott sofőr, alig bírt már az útra figyelni). És ha már a jegyvizsgáló visszafelé is végigviszi a járatot, akkor Pincehely - Kelenföld között se vettem jegyet (elnézést, sose csináltam ilyet).

 

Ez a szolgáltatás pontosan ennyi ellentételezést kívánt meg!

 

Hallottam már érdekes dolgokat a pécsi vonalról, itt is olvastam sok mindent, de azért ez tényleg kemény!

lenand Creative Commons License 2023.08.29 0 2 29308

9307 egy egység, wc lezárva, megy a pisiltetés a vonalon. Van, ami nem változik. 

Dénes Balázs Creative Commons License 2023.08.28 0 4 29307

És ma leközlekedett az első menetrend szerinti "ablakos" vonat is az Érd-Érd alsó összekötő vágányon (hivatalosan 32 sz. vonal :))

zjakabfi Creative Commons License 2023.08.28 -1 0 29306

Lehet, de ez a menetrend nagy luxus... 30 percet behozott érkezőben Siofokig!

Ennek kéne huzni a menetrendjén.

 

 

Előzmény: nidsz (29305)
nidsz Creative Commons License 2023.08.28 0 0 29305

szerintem csak ma volt így az átállás miatt

Előzmény: zjakabfi (29301)
zjakabfi Creative Commons License 2023.08.28 -1 0 29304

Pár nap még ilyenkor.

Előzmény: FeNegyerek93 (29302)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.08.28 -1 0 29303

Hegyeshalom-biztber

FeNegyerek93 Creative Commons License 2023.08.28 -1 1 29302

Szép napot! A kérdésem az az, hogy miért nem tűntek el a lassújelek a 40-esen vágányzárt követően Dombóvár fölött? 

zjakabfi Creative Commons License 2023.08.28 -1 0 29301

18407-re Keszthelyről jön a szerelvény?

siófoki35 Creative Commons License 2023.08.27 -1 3 29300

OFF
"Ha nincs kenyér, egyenek kalácsot" - ez valójában arra a szabályra utal, hogy a pékeknek, ha elfogyott a kenyerük, a kalácsot kenyér árában kellett adniuk.

ON

Előzmény: További magyar hang (29299)
További magyar hang Creative Commons License 2023.08.27 -2 7 29299

Lázárt amúgy nem különösebben kedvelem, de 40 évnyi hiányosságot a nyakába varrni szintén nem elegáns. Az viszont tény, hogy ennek a szakasznak a fejlesztését az elsők között húzta le a jelenlegi kormány, amikor nemmegszorított.

 

Igen, de ő az, aki a valóságtól teljesen elszakadva erőltet át vagy lenget be olyan beruházásokat, amelyeknél sokszor százszor fontosabb helyekre kellene mennie a pénzeknek. Augusztus elején megszüntetnek tíz mellékvonalat (legyünk őszinték, ezeken a vonalakon soha nem fog újraindulni a vasúti közlekedés), továbbiakat pedzegetnek szeptembertől. Immáron a fővonalakon is napi szinten rohadnak le IC-k, akár nemzetközi vonatok is. És akkor jön ő, belengeti ezt: https://www.napi.hu/belfold/lazar-janos-gyorsan-reagalt-tizeves-6-ezer-milliard-forintos-vasutfejlesztesi-programot-terjeszt-a-kormany-ele.775220.html , holott nemhogy erre nincsen pénz, hanem a napi szintű üzemeltetésre sincsen . Mint amikor a franciáknak azt mondák: "Ha nincs kenyér, egyenek kalácsot" (Bár azóta kiderült, ilyet nem mondott Marie Antoinette.)

 

Ezek után akár politikai, akár bármilyen más szándék is áll mögöttük, szerintem nagyon is helyes, hogy a Közlekedő Tömeg borította a bilit, különben a MÁV ezt is szépen fű alatt csinálta volna.

Előzmény: r1232 (29281)
r1232 Creative Commons License 2023.08.27 -1 0 29298

Ők az ikrek.

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (29297)
95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2023.08.27 0 0 29297

8394-8303-8308 tegnap két Desiroval (011-025) volt. 

1347. Creative Commons License 2023.08.27 -2 4 29296

Az attól függ, mennyi hajlandóság lesz Lézer Janónak kinyitni a bukszát.

Előzmény: Down under (29295)
Down under Creative Commons License 2023.08.27 -1 0 29295

Azért gyanítom, hogy nem fogják ezt sokáig így hagyni.

Viszont ha nekiesnek majd a pályaszakasz javításának, a vélhetően egyvágányos munkálatok alatt gyanítom megint terelnek majd az 5-ös vonalra.

Előzmény: r1232 (29281)
gunji jackdaw Creative Commons License 2023.08.26 0 0 29294

Kapacitásilag sokszor kevés a Z30-on az egy kocsi főleg kifele irányban, meg gyakran marad ki valamelyik, de tudom, hogy a G43-as két kocsival jár.

Én se tudnám jobban beosztani, hova mennyi kocsi menjen, inkább visszavonom azt a fél mondatot, az úgy nem volt pontos. Talán jövő héten pár napra javulni fog a helyzet, míg megérkeznek az iskolások.

Előzmény: zjakabfi (29292)
Abymot Creative Commons License 2023.08.26 0 0 29293

Az okokról a hvg.hu kérdezte a MÁV-ot, és azt a választ kaptuk, hogy ezen a szakaszon “a pálya korossága többszörösen meghaladta a tervezési életciklusát”.

Azt is írták: "az állapotromlást az idei nyáron tapasztalt intenzív esőzések és az elmúlt napok hősége felgyorsította.”

A MÁV közlése szerint részletesen kidolgozott tervvel rendelkeznek a probléma megoldására, és a közlekedési tárcával együttműködve a helyzet megoldásán dolgoznak. Addig is, átmenetileg, ahogy “a sínek túlmelegedése esetén a magyar kötöttpálya-hálózat más szakaszain is, további sebességkorlátozások révén garantálható csak a közlekedés biztonsága”.

Előzmény: zjakabfi (29279)
zjakabfi Creative Commons License 2023.08.26 -1 0 29292

Kevesebb vonat alatt mit értesz? Darabszamra kevesebb a vonat?

Előzmény: gunji jackdaw (29291)
gunji jackdaw Creative Commons License 2023.08.26 -1 1 29291

A héten sajnos elég sok baj van/volt a vonalon (30a-40a), az állandósult 10-20 perces késésekről, félreállásokról nem beszélve. Tavaly óta is mintha tovább nőtt volna az utasszám, vonat meg kevesebb. Kívülről is túlfeszítettséget és emiatt feszültséget lehet érezni. Ezt csak a pénzhiány/elhanyagoltság okozza? Mert akkor csak rosszabb lesz :(

Előzmény: Izsó001 (29283)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!