Egy 1.9es szivoba szeretnek 1.9 tdi-t, hivatalosan! Esetleg csinalt mar valaki hasonlot,kb mekkora koltseg, erdemes elvegezni az atalakitast? Hozzam nott az auto, nem szeretnem lecserelni, egy jobbat a munkam miatt sajnalnek lelakni...
Plusz egy jótanács: A műszerfal szétszedésekor inkább kérdezz, van pár rejtett akna benne, ne törd el, ne erőltesd szét sose... Másik: az összes forrasztást érdemes átmelegíteni, utána évekig nem lesz gondod vele. ( ha nagyítóval megnézed, a legtöbbjén
hajszálrepedéseet fogsz látni a hőtágulás+rezgés miatt)
Bocs a késői válaszért. A km spirál egy összenyomós mozdulattal kijön a helyéről, semmit nem kell mozgatni pluszban. A kormányrl leemeled a kürtös kalácsot, ill fedelét, alatta van egy 24 vagy 27-es anya, azt kitekered, és lejön a kerék. Ha gondolod, hívjál fel, 0630-ötszáz-9851 Laci
Cseréled, van mire, vagy csak javítani akarod? A széjjelszedése miatt kérdezem. Kiszedni egyszerű: leveszed a kormányt, a bajuszkapcsolókat,
és felül van két jellegzetes kárpitcsavar, azt kitekered, a burkolatot kiemeled, majd az óracsoport két szélén van egy-egy csavar, azt kivéve, a kábel és ha van, a km spirál kihúzása
(1995-ös 1.9TD) Hogyan tudom kiszedni az óracsoportot? Hol vannak a csavarok, mire kell figyelni, mit kell még bontani hozzá? Nem akarok vele sokat küzdeni mert hideg van. Én is hamar megfázok és a műanyag is könnyebben törik.
Másik kérdésem is lenne...
Milyen állófűtést érdemes bele rakni? Még nem vagyok túl járatos a témában, minden infó jól jönne.
Megoldódott a problémám.Az adagolós azt mondta 13ezer a csere de most nem tudja elválalni tele van melóval na akkor meg csinálom én szét szedtem de nem a persely hanem a tengely volt elkopva 10500 ft ért vettem dázkartengelyt meg felujító szettet hozzá,össze raktam és jó lett othon elvégezhető.
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne hogya t2-es buszhoz a dugattyúkat hogyan kell helyesen behelyezni,mivel alul felüla középpontól 3-4mm eltolódás van.Köszöszöm a segítő válaszokat.
Nem hinném, hogy izzitás, mert a főtengely egyszer nem fordul körbe és már jár is a motor. Mondjuk eléggé füstöl amikor indul, de ezt annak tudom be, hogy 5w olajat raktam most bele és a turbó tengelyénél csipegeti az olajat, tehát azt gondolom, amiatt füstöl az első fél percben. De megnézem a gyertyákat is, hátha. Jelzem, hogy ott mit találtam. Köszönöm
Mi lehet a gond, ha az ACV kódos 2,5tdi T4-es nem reagál a gázra, de ha befújok egy kis égésgyorsítót és picit felpörög a motor, onnantól szépen veszi a gázt és egész nap működik?. Csak reggel nem akarja az első indulásnál, amikor pont sietne az ember. Tippek?
T1-T2-T3 vagy Bogaras facebook csoportokban erdeklödj ök biztos tudnak segiteni. Ha vegkepp nem talalsz aki segit majd adok par cimet, de en több mint 10 eve sajnos mar nem mondhatom el hogy aktiv bogaras buszos lennek, bar bogarak meg vannak a tulajdonomban.
Gyári volkswagen transporter 1996-2003-ig ACV motor kódoshoz komplett gyári T4 kipufogórendszer jó állapotában 3 részből álló (katalizátor csővel,középső dob csővel,hátsó dob csővel) + még egy katalizátor .Lehetőleg egyben eladó,! Kompletten 49e Ft! Újonnan kb.165e
Adott egy Transporter platós, 3 személyes, 1X motorkódú, 65 LE-s. A vezérműszíj cserénél, a vezérműtengely, főtengely, adagoló beállítási pontjait merre találom? Sajnos a szíjtárcsa levételekor elugrott.. Tudna valaki képeket küldeni a beállítási pontokról? Köszönöm a segítséget előre is!
Azért ilyen a kocsi, mert speciális felszereltsége van és így került képbe. Tehát nincs mozgástér, vagy megveszem ezt (és akkor még rendbetétel, felújítás, satöbbi), vagy semmit.
Lenne egy olyan kerdesem,hogy menet kozben kiirta a Service Jetz feliratot es azonnal mutatni kezdte az uzemanyag fogyasztast.Alig mentem 10 km/h sebesseggel es azt mutatta hogy 13,7 l/100 km.
Tudna valaki aban segíteni hogy mért villan ki az olaj lámpa és nem mutat semmit a fordulatszámmérő egyszere, menet közben még néha a sebeség mérö ora mutatoja is le esik edig hidegen csinálta csak most már mindig előfordul , pár ujra inditás és már minden jó rajta.
CNG-vel szeretnéd hajtani ? Nem lenne akkor már jobb egy vr6 vagy a sor5 hengeres ? (csak mert egy ekkora bódéhoz egy kétliteres szívó benzines szerintem gyenge vagy taposva többet enne mint egy nagyobb )
egy e-mail címet küldenél? - lenne pár kérdésem ha nem gond
Olyasmikre emlékszel a véleményekből, hogy pl. típushibák vannak-e, meg karbantartásigény, a megtett km-ekre mennyire háklis (20 éves autó, azt sem hinném el róla amit én hazudoznék:-DDD) és így tovább. Alkatrész árak (drága-olcsó, csak ilyen szinten), effélék.
A kereső tényleg elég körülményes, nekem is beletört a bicskám.
Viszont volt itt egy(de lehet, hogy több is) rendszeres hozzászóló, akinek volt ilyen motorral szerelt T4-e.
A Nick nevére sajnos nem emlékszem, de 2015 előtt volt aktív. Ha lapozgatod a hozzászólásokat és megtalálod, akkor a Nick névhez tartozó összes hozzászólást meg tudod nézni, hátha találsz benne hasznosat.
Nekem egyébként van egy hosszú-magas 2.5-ös benzines sinkro T4-em(1994-es, még közös az injektor vezérlése). Hát, nem a fogyasztásáért szeretem(14l/100km országúton), de nagyon-nagyon óvatos vezetéssel egyszer le tudtam tornázni 10l alá (csúszósra égett kuplunggal voltam kénytelen nagyobb távot megtenni).
az auto hidegen nem indul csak húzásra izzítógyertya jó izzítórelé is működik lámpa elalszik relé kattan lemegy az áram a gyertyához van valami ötletetek