People Are Good (Obskür): néhány pillantra azt hittem, az előző mix indult el újra, de voltaképpen ez egy sokkal unalmasabb tucatmunka-szerű változata annak. Leszámítva az itt-ott felbukkanó MG hangokat.
People Are Good (SiGNL): más dal esetében lehet, hogy ez is vacak volna, de itt nem az. Mondom én, hogy ez egy jól mixelhető szerzemény! Persze, itt sem történik semmi különös, de a feszes ritmus viszi végig. Jó kis kilencvenes évek savazós techno, kicsit akár még bátrabban is lehetett volna csapatni :D
Kötelező keresztényellenesség. Csodálkozom, hogy a Hollywoodban most dívó sátánizmus nem jelenik meg AC dirigálása alatt. Ahhoz lehet, hogy ő túl régivágású.
People Are Good (Ludwig A.F....), nekem ez is kellemes. Semmi különös, de jó a ritmusa, sodrása, 3 perc 07-nél beúszó haunting effektek különösen. Itt érzem, hogy ez egy hosszabb változatért kiált és hogy ez a dal kifejezetten jól remixelhető! Eddig nem hallgattam agyon az aktuális éra mixeit, de most kedvet kaptam a többit is újra elővenni.
People Are Good (AC Fool Mix): Nem olyan rossz ez, sőt! Megy a hangulathoz, elég speciális, érdekes mix. Jó, hogy ennyire ki lehet hallani Dave és Martin vokálját. Hátránya, hogy nem túl eseménydús és egy idő után uncsi, ahogy csendben elbuborog
nem tetszik, de leginkább azért, mert egy koncertes háttérvetítés színvonalát sem éri el, nincs összhang a kép és a zene (ritmus) stb között, ez akárminek is lehetne a klipje
üzenet: önmagából kifordult világ: hogy is mondjam, színes :D hovatovább liberális beállítottságú (H&M reklám) emberek ütik egymást (!), pont nem erre számítanánk, de az egész összességében mégis inkább egy tánc benyomását kelti
egy hamis próféta közben meglép a nagy dohánnyal
egy menekülő, riadt nő áldozatát igyekszik elásni (földbe rejteni), aztán a végén kiderül (?) hogy ez csak a kis házi kedvence (?) kutyája (?) ott a zsákban
egy szélsőjobbosnak tűnő csapat két kiöregedett vezére egymásnak feszül, de végül inkább csak meghitten megcsókolják egymást, a kompozíció pedig egy utolsó vacsorába lényegül át
olvasható, érthető
kár, hogy a buzicsók ennyire elviszi, amit olyan nagyon nem is mutatnak meg, vagy én legalábbis (a kommenteket olvasva itt-ott) jobban féltem tőle és annyira nem is tragikus, de legalábbis amikor a libernyákok :D verik egymást, az is legalább ennyire erős kép
néhány egyéb kép pedig eléggé hivatkozza a SGR (de ugye a zene is, ez már párszor volt téma) és a Stripped klip hangulatát
Bár nem a C betűs alak rendezte, érezni, látni rajta, hogy az ő meglátásai, elképzelései szerint tevékenykedett az alkotói gárda. Szegényes, ötlettelen megvalósítás.
Semmi sem indokolja a fekete-fehér filmet, sem a szöveg, sem a történések. De ha ugye Memento Mori, meg ez már begyütt, akkor nincs letérés az útról!
A fény/árnyék játékok már baromi unalmasak, tízezerszer látott megoldások.
Ennyi hirtelen, részletekbe menően nem boncolgatnám, jobb az mindenkinek...
Remixes
- Cortini alkotott már sokkal, de sokkal jobbat is, ennek az AC Fool mixnek nincs értelme (azt meg úgyis tudjuk, hogy "AC is a FOOL, :D), a szám lesimítása megúszó megoldásnak tűnik.
- Ludwig-nál tetszik a prüntyögés, jól csavarintotta a gombokat, kidomborítva egy másfajta elektronikát, mint az eredetiben vala.
- Amilyen jó volt az előző SiGNL munka, most olyan vacaknak és tök üresnek hat ez a dolgozat, nekem csak ezer éve ismert techno megoldások sora, ami dögunalomba fullad.
- Obskür. Ennek mi értelme volt???
- Paganotto. Az első másodpercekben felkaptam a fejem, na mondom ki ez, aki mer újat húzni? Aztán ahogy jön, úgy megy is hirtelen az áhitat, pörög a számítógép ezerrel, csak ez roppant kevés.
"According to a radio broadcast by Richard Blade last week he had a snippet of Dave saying that “Martin is writing right now then they’ll get together and he’ll go into his studio and there will be another Depeche thing”. Now I can’t confirm that Blade hasn’t used an old interview snippet with Dave as his voice does sound quite fresh and to me I feel I’d heard it before but I know Martin didn’t write while on tour previously so maybe there is some truth in it 🤷🏻♂️ I’m not convinced personally that the snippet is as recent as Blade is giving the impression it is."
Amikor a homársmárba torkolló társaság az asztalnál először feltűnik a videóban, az szerintem konkrétan olyan beállítás, mint Michelangelo Utolsó vacsora c. képe. Meg ugyebár maga a homársmár is ilyen utalás.
Érzékenyítés nyilván van benne, de a vörös farok hasonlatot még az '50-'60-'70-es évek művészeti alkotásaira értették, amikor egy-egy műbe kötelező volt bele tenni valamit, ami a központi ideológiát hirdette, de ez a klip ebben az értelemben nem bolsi, bár ebből a "vörös farok"-ból 2 is van benne.