Sajnálatos módon a jobbidő ellenér az anyós ülésel szemben a műszer fal még mindig zajos. Az lenne a kérdésem, hogyha a kesztyű tartót kiszerelném akkor onnan hozzá férek e a műszerfal összetételéhez vagy valamelyik rögzítési pontjahoz. Ha van esetleg valami javaslatotok ennek kiküszöbőlésére azt meg köszöném.
Ja és ha a középső légbefúvók és a légzsák között lefele megnyomom(minimálisan) a műszerfalat, akkor mozdul kicsit és recseg is.
Taxit azért nem, mert abba a legtöbben mindig a legolcsóbb alkatrészeket veszik és addig halasztgatják a javitásokat ameddig csak lehet. Ismerek olyan szervizt ahol a link taxisok miatt nem hajlandóak taxit javitani. (És nem szükölködnek semmilyen tekintetben.)
Azt szeretném meg kérdezni, hogy érdemes e megvenni, mert árban kb 1 misi volna.
Akkor érdemes megvenni, ha marad a zsebedben pénz. Egy Superb ennyi km után is jó autó, de a kopó-fogyó alkatrészek elfogynak - 450 ezernél bizony lassan a harmadik generáció is.
Használt autónál nehéz bármit megjósolni, de valószínű, hogy erre az autóra folyamatosan költeni kell, és mivel sok alkatrész drága (nagy fék, kettős tömegű lendkerék, finom futómű, stb), ezért nem lesz olyan olcsó fenntartani, mint amennyire olcsó megvenni.
1M körül a leggazdaságosabb vétel egy nagypapa-Astra, Golf vagy Octavia lehet, lehetőleg egyszerű, benzines szívómotorral. Illetve az űber választás a Swift (ha a mérete nem túl kicsi).
Szeretném megkérdezni, hogy lehetőségem volna meg venni egy suberbt . Tíz éves kitűnő álapot rendben tartott, szervizélt, tehát nagyon oda figyelő gazdája van. Ez még a 105 Lovas dízel motor. A gondom az, hogy taxi volt, és van benne 450 000 km.
Azt szeretném meg kérdezni, hogy érdemes e megvenni, mert árban kb 1 misi volna.
Ha nem a 7sebességes DSG váltó van benne, akkor alulról elérhető az indító vastag kábele, erre lehet töltőt, vagy másik akkut csatlakoztatni. Így már nyitható távirányítóval.
Sziasztok. Superb2-ben kérném a segítségeteket. Az autó régóta áll és az akku teljesen megadta magát. Kinyitni a távírányítóval ezért sajna nem lehet. A bal ajtóban lévő kulcsos részt egy sikertelen feltörés miatt nem tudom használni. Ugyan a kulcs belemegy de a zárszerkezet abszolútli nem csinál semmit. Kérdés, hogy ebben az esetben hogy lehet az autóba bejutni, illetve a motorháztetőt kinyitni az akksi feltöltése miatt. Segítségeteket előre is köszönöm.
Nem, dehogy. Ez csak a tetemesebb beruházásokat kívánó hibalista. ):-((
Úgy gondolom, ezek a gondok a környezetvédelmi normák betartásának a következményei.
Az alacsony CO2 kibocsátás elérése okán egy nagyon alacsony belső súrlódású motort csináltak, pilicka hajtókarral, rövid, szinte szoknya nélküli dugattyúval és 1mm széles gyűrűkkel. Ezekkel megkapja a típusengedélyt. Ha később reklamálnak, akkor cserélik az alkatrészeket "normálisra". Ahhoz már nem kell újra engedélyeztetni. Amúgy a motor többi részén is tetten érhető a kicsi/vékony/könnyű.
Nagyon úgy néz ki,hogy a tanksapka fedél kapcsolóm ment tönkre.A nyitó motornak adtam külön egy kis áramot....gyönyörűen működik.A kérdésem az lenne,hogy hol lehet venni ilyen kapcsolót?Gondolom ezt együtt lehet venni a csomagtér kapcsolóval.Viszont ami nagyon érdekes mint már írtam,hogy ha rádugom a csatlakozót a motorra akkor a dugattyú része nagyon nehezen működik,de ha lehúzom akkor meg tök könnyen működik.
Arra, hogy megtörtént-e a 4dugattyú/hajtókar cseréje a harmadik módosított kivitelre*. Enélkül jó eséllyel egyformán fogja enni az olajat a benzinnel. Az sem baj, ha a kartergáz leválasztót is kicserélték már az x-edik változatra. A vízpumpája sem egy örök darab, jól deformálódó műanyagból van az egész, idióta módon a blokk oldalára csavarozva.
* ha végig márkaszervizben volt szervizelve, megcsinálják garanciában.
Újonnan vett Superb2-es először 2 hónaposan, majd utána 11 havonként teljesen meghibbant, műszerfal karácsonyfa, összevissza villogás, kiégett izzókra való figyelmeztetés, majd bizonyos idő után (kb. 0,5-1 óra, ha jól emlékszem) mintha semmi sem történt volna. Hibakód semmi, hibatároló üres, semmi nyom. Utólagosan semmi sem lett beleépítve és 4 évesen lett eladva.