HI!
De igen!
A kapcsolóvillának az egyik szárát kell egy kicsit megreszelni, ha lól emlékszem. Ez pontosabban le van írva a Motor Revű c. újság '91 év körüli számában. Hétfőre megnézem - ha érdekel- hogy melyikben.
Isten hozott mifelénk! A kérdésidre megpróbálok választ lelni.
A 250-es valahogy közelebb áll az egyéniségemhez, mint a 251-es. Nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb alkat.
Most lassan már megint tudok motorozni, nagyon várom!
Egy kis reklám -- erre még Péter, akitől a motort vettem, hívta fel a figyelmemet --: az Auchanban 1200 Ft/2l áron lehet kapni félszintetikus 2T olajat! Nagyon tudom ajánlani!
MaCS
Most találtam rá erre a topic-ra, úgyhogy gyorsan bele is írok :) Csak azért írok először neked, mert olvastam, hogy ETZ-d van. Nekem is most nyáron lett meg az Akorl. és vettem egyet (ETZ250). Igaz ez nem 251-es, mert az nekem kicsinek tűnt és idétlennek. Viszont remélem elég sok ETZ-s problémát meg tudunk beszélni. ;-) Azon meg ne csodálkozz, hogy nem nagyon integetnek vissza, az automata robogósok nagy része nem motorozni szeret, csak most ez a divat.
Mindenki:
Pár szóban a motoros "múltam": 3 évig jogsi nélkül kentem a Simson S50B-t (ezt városban is, még el is takartam vele egyszer csúnyán), meg a Csepel ill. Danuvia 125-öt. A Danuvia sajnos már ki lett dobva (fater kivitette a MÉH-be) de a csepelt épp most építem újjá.
Naszóval, akinek volt (van) ETZ-je, ne habozzon beszólni (írni), mert szívesen megkérdeznék pár dolgot. Elsőre elég ennyi:
Van magyar nyelvű könyv az ETZ-kről? (amit kapni is lehet)
Mennyi olajat kell tölteni az első telókba? (Elég puhának tűnik, de nem merem nagyon megtölteni)
Igen, amiket leírtál azokat kb. 2 éve magam beépítettem, működik is, de az a baj, hogy nagyon nehéz úgy beszabályozni a váltót, hogy 1-be és 4-be is be lehessen rakni. Ezt a beállítást ha nem ismétlem havonta akkor valamelyik nem megy. A kérdés ezekután pontosan: a hengeres (mittoménmianeve) alkatrészen kívül -amin a ferde horony van - a tengelyt mozgató alkatrészek közül nem kellett volna mást is kicserélni?
Akkor inkább fizetek többet de mennyen a gép nem? :)
Apropo áttételek engem olyasmi érekelne hogy a 4-est hogyan lehet megynyújtani 1 kicsit? Létezik "tuning" fogaskerék-pár?
Azért vigyázz Tábori mesterrel. Jól dolgozik, de piszok drága! Egyébként kell egy új hajtott tengely, amin 12 lyuk van (4*3), és kellenek a következő fogaskerék párok:
Az 1. fokozat ugyanaz, mint a 3 sebességesben (10:44 fogú pár)
A 2. fokozat: 16:39 fogú pár
A 3 fokozat: 19:36 fogú pár
A 4 fokozat ugyanaz, mint a 3 sebességesben a 3. fokozat. (22:34 fogú pár)
T. Hozzáértők!
Ki tudná megmondani pontosan, hogy mit kell beépíteni ill. kicserélni egy 51-es Simsonban ahhoz, hogy 4 sebességes legyen? Üdv: szakmber
Hali sziasztok!
Van egy elado ZXR400 Special Edition mocim 94-es 2 ev muszakival kituno allapotban. Ha valakit erdekelne irjon.
Sajna csaladi okok miatt kell megvalnom tole pedig piszok jo volt.
Arról nem is beszélve, hogy a magyar dugattyúk tetején éktelenkedik hógy kúpos bemélyedés is. Szóval: Ments meg Uram a magyarok "alkatrészeitől" minket.
LeninAPánk
Még az is lehet, hogy én is tudok egy embert, aki tud neked segíteni ...
Ha goose nem tud, akkor végszükség esetén talán nekem is van egy ismerős, de ezt még le kéne vele is tárgyalnom...
Szóval, ha kell a fickó, akkor írj ide és a részleteket megbeszéljük ...
Maximálisan 1et értek.
Kedvenc esetem az volt, amikor az SR50-eshez akartam sebességméró-spirált venni. Az 5. teljesen különböző és rossz hosszúságú példány után feladtam, és elkezdtem berhelni.
Ezek a kiváló magyar kisiparosok még egy bovdent sem tudnak méretre elkészíteni, mit várunk hát mondjuk egy dugattyútól, ahol 1-2 ezredmilliméter a tűrés?
Ráadásul az eredeti gyári dugattyúknak elég speciális a formájuk (a hőtágulás miatt), amit a magyar szakik meg sem próbálnak utánozni!