Eladódott az autó... már-már úgy döntöttem nem válok meg tőle, de a hírdetés fent maradt a neten, és teljesen váratlanul bejelentkezett egy ellenállhatatlan ajánlat. Hiányzik a kicsike, de végülis jó üzletet kötöttünk...
Most meg ezt nézegettem, de nem tudom... kicsit öreg... de nosztalgiázni jó lenne :)
Nekem mondtak olyanokat hogy sírva fakadtam . Kezdtem a csúccsal ,motortartó bakok ,gyertyák ,hidrotőke ,főtengelycsapágy ,előkamra ,nyomócsövek. Mikor minden megvolt és még mindig rázott . Veszteségmérés és az a henger volt a legjobb ami nem ment .Tehát adagoló ,hozzáteszem voltam 3 adagolósnál is. Kiderült hogy fejszelepes lett az adagoló . Röviden ennyi . Kezd az adagolósnál .
Nekem is így kezdődött csak én olyan vagyok hogy nem nagyon hallgatok senkire. Neked nem biztos hogy adagoló csak azért írtam hogy nehogy úgy járj mint én szerintem ha az adagolóssal kezded az a leg egyszerűbb mert az /ha jó és érti a dolgát/ akkor első blikkre megmondja mi a baj! Az enyémben a 4.hengerhez menő fejszelep halt meg ,szereztem egy másik adagolót és felcsavaroztam ,azóta jó. Tavaly augusztus óta szenvedtem .
Sziasztok! Nekem is ez volt a problémám ,megoldódott egy adagoló cserével! Nézd meg a vákum csöveket ,csúcsokat ,adagolót. Járó motornál nyitogasd meg a csúcsokon egyesével az anyákat , és ahol nem változik a motor járása az a henger lazít!
Az ablak radioallasban mar mukodtetheto, gyujtason a tetoablak, komforelektronika ugy mukodik hogy hosszan nyomva a taviranyito gombja zarasnal felhuzza az oldal es behuzza a tetoablakot, nyitasnal pedig leengedi az oldal illetve kinyitja a tetoablakot. Szerintem igy kottesd be. Udv!
Folytatódott a gyújtás-saga, lebontottam a kormány alatti részt, meglett a riasztó. Volt egy relé, ami nem úgy mozgott, ahogy kellett volna; ez riasztás esetén a gyújtást elveszi (vagyis nem engedi az indítómotort sem pörgetni). Most már az jó. Aztán megtaláltuk, hol kötött bele az AC-pumpa felé az ember (állat...) a gyári vezetékezésbe, de ott rövidrezárva sincs semmi... Na, következőképp belemértünk az akku melletti relé foglalatába (a relét ugye leteszteltem tegnap, az jó), és csak 1.5 volt van gyújtáson, nem húzza be a relét... Mondjjuk manuálisan behúzva (ház nélkül visszaraktam) gyújtáson tolja az anyagot, de még mindig nem indul be a kocsi :(
Namost ugye volot egy ECU-cserém nemrég, a réginek a trafó felé levő kimenetei (a végtranzisztorok) xarakodtak, ezzel a (megegyető típusszámú, Ürömön vett) ECUval hibátlan volt napokig, amíg le nem állítottam.
Ja, és ilyen (gyújtásnál nincs csattanó relé, nem indul a kocsi csak köszörül) volt a régi ECUval is egyszer, kb. 20-30. indításra indult be.
Holnap bepróbálom a régi ECU-mat, aztán hátha okosabb leszek. Szerintetek az ECU és a relé behúzó lába közt lehet-e valami gubanc, ami miatt csak 1.5 volt jut el a reléig? Illetve mi a túrót szakíthat meg még, ha döglődik a riasztó (Spal AS90 moduláris cucc)? Kitettem szervizállásba, de semmi változás :/ A jelek szerint a gyújtást is, meg az AC-t is rákötötték, meg van mellette valami higanyos kiegészítő, de a jelek szerint jól működik minden (be-/kikapcs, riasztás, szervizállás stb.)
Egyelőre nem adom fel, hogy megtalálom az okot, de eszméletlen gusztustalanul van berakva a riasztó, meg az ECU is aggaszt kicsit, aztán jó lenne tippeket hallani :-o
Ez igy van, és ez nem is jött le a válaszodból. Csak egy dolog: Isten Király a dizel, ami mindig minden más benzines gépet mindenben lever. Még egy 6.3-as AMG is.
Tényleg betegség ez, de hagyjuk.
Ehhez képest a stilusod lenéző. Mintha csak te láttál volna már kispolskit.
Olyan kérdésem lenne, hogy a mercim beinditásakor ( 190-ES diesel automata) van egy erőteljes remegés, amíg higed a motor. Olyan mintha egyenetlenül járna vagy kihagyna a járása, ha benne üllök, olyan mintha rázkódna a kaszni aztán néhány perc és és utána már kiegyensúlyozottá vállik.
Amig rángat vagy egyenetlenül jár azt akkor is teszi amikor a váltó "P" állásban van. Kérdésem az lenne milyen oka lehet? Mit kellene kicseréltetnem benne? Lehet a motortartó bak a hibás vagy hardy tárcsa vagy egészen más oka is lehet? A dolgot csak néhány hete produkálja.