Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rocky190E_ 2.6 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125110

Nekem is 190-esen van.A képen az én 190E-m van.Küldök képet!

Üdv.

Előzmény: merci300_feeling (125105)
CL500 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125109

Jó napot Urak!

 

Eladódott az autó... már-már úgy döntöttem nem válok meg tőle, de a hírdetés fent maradt a neten, és teljesen váratlanul bejelentkezett egy ellenállhatatlan ajánlat. Hiányzik a kicsike, de végülis jó üzletet kötöttünk...

 

Most meg ezt nézegettem, de nem tudom... kicsit öreg... de nosztalgiázni jó lenne :)

Valaki nem ismeri esetleg???

 

 

500sec
Carlos124 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125108
001 542 67 19 találtam rendrakás közben egy ilyet 6 lábú , jó neked?
Előzmény: Totyasrác (125009)
Carlos124 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125107
Nekem mondtak olyanokat hogy sírva fakadtam . Kezdtem a csúccsal ,motortartó bakok ,gyertyák ,hidrotőke ,főtengelycsapágy ,előkamra ,nyomócsövek. Mikor minden megvolt és még mindig rázott .
Veszteségmérés és az a henger volt a legjobb ami nem ment .Tehát adagoló ,hozzáteszem voltam 3 adagolósnál is.
Kiderült hogy fejszelepes lett az adagoló .
Röviden ennyi . Kezd az adagolósnál .
Előzmény: merci300_feeling (125106)
merci300_feeling Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125106

 

 A porlasztócsúcs?

 Pedig egyáltalán nem füstöl a kocsi, legalább is a visszapilantóból gyakorlatilag

 semmit nem veszek észre.

 Ha beteg a porlasztócsúcs akkor első jele a erős füstölés nem?

 Megpróbálom elvinni a kocsit jövő héten szakemberhez, remélem tud segíteni

 rajtam.

 

 Üdv

Előzmény: neo001q (125095)
merci300_feeling Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125105

 

 Köszi!

 

 Megnéznék róla képet. 190-eshez kellene de gondolom ahhoz jó, ha a C-re is

 rámegy. A Gumi állapota milyen?

 Ha tudsz az e-mail címemre küldhetnél képet.

 

 Köszi

Előzmény: Rocky190E_ 2.6 (125096)
Rocky190E_ 2.6 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125104

Mond meg neki szerencséje van,hogy ezt mondta.

:D

Előzmény: Carlos124 (125103)
Carlos124 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125103
Beszéltem vele azt mondta boxolónak még véletlen sem dolgozik drágán!
Előzmény: Rocky190E_ 2.6 (125102)
Rocky190E_ 2.6 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125102

Remélem ócsó lesz!

:D:D:D

Előzmény: Carlos124 (125101)
Carlos124 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125101
Kell a lakatosnak? :)))
Előzmény: Rocky190E_ 2.6 (125100)
Rocky190E_ 2.6 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125100

Köszi de a pénz jobban jönne.

:D

Előzmény: Carlos124 (125099)
Carlos124 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125099
Adok érte borbetet ! ;)
Előzmény: Rocky190E_ 2.6 (125092)
Carlos124 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125098
Nekem is így kezdődött csak én olyan vagyok hogy nem nagyon hallgatok senkire.
Neked nem biztos hogy adagoló csak azért írtam hogy nehogy úgy járj mint én
szerintem ha az adagolóssal kezded az a leg egyszerűbb mert az /ha jó és érti a dolgát/ akkor első blikkre megmondja mi a baj!
Az enyémben a 4.hengerhez menő fejszelep halt meg ,szereztem egy másik adagolót és felcsavaroztam ,azóta jó. Tavaly augusztus óta szenvedtem .
Előzmény: merci300_feeling (125093)
djforest Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125097
szia,

köszönöm, megkaptam a mélt, most egy kis rotty van anyagilag, sajnos nem fér bele...

pedig nagyon tetszik...
Előzmény: Rocky190E_ 2.6 (125092)
Rocky190E_ 2.6 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125096

Egy-két kisebb karc van rajt de szép állapotú.45 ezer gumival.

Majd csinálok közeli képet.

Előzmény: merci300_feeling (125094)
neo001q Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125095
Az is lehetséges,hogy valamelyik porlasztócsúcs rakoncátlankodik!Vagy az adagolón is lehet állítani.
Előzmény: merci300_feeling (125093)
merci300_feeling Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125094

 

  Szia!

 

  Mennyiért árulnád? A felni állapota, mert képen azért minden nem látszik.

 

 

  Üdv

Előzmény: Rocky190E_ 2.6 (125092)
merci300_feeling Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125093

 

 Szia!

 

 Köszi a tanácsot. Az adagolóra aztán teljesen nem gondoltam! Amúgy nem szivárog

 az adagoló látszólag nincs baja, jól is fogyaszt a kocsi.

 Lehet ennek ellenére, hogy az adagoló rendetlenkedik?

 

 Mivel a kocsi nem napi használatban van, csak most reggel indulás elött tudtam

 megnézni. Reggel megint rángatott úgy 3-4 percig, aztán "magától" már normálisan

 járt.

 

 Meg nézek akkor mit tehetek. Ha nem boldogulok, akkor lehet kellene egy adagolóst

 keresnem?

 

 Üdv

Előzmény: Carlos124 (125091)
Rocky190E_ 2.6 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125092

Urak!

Eladóvá vált a felnim gumival. 7x15 coll ET 37 Barum 185/65 -ös gumival.A 93 utáni C klasse gyári felnije ez.

Carlos124 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125091
Sziasztok!
Nekem is ez volt a problémám ,megoldódott egy adagoló cserével!
Nézd meg a vákum csöveket ,csúcsokat ,adagolót.
Járó motornál nyitogasd meg a csúcsokon egyesével az anyákat , és ahol nem változik a motor járása az a henger lazít!
Előzmény: merci300_feeling (125081)
megott Creative Commons License 2009.05.13 0 0 125090
Szia!

Az ablak radioallasban mar mukodtetheto, gyujtason a tetoablak, komforelektronika ugy mukodik hogy hosszan nyomva a taviranyito gombja zarasnal felhuzza az oldal es behuzza a tetoablakot, nyitasnal pedig leengedi az oldal illetve kinyitja a tetoablakot.
Szerintem igy kottesd be.
Udv!

Megott
Előzmény: vespatibi (125054)
Totyasrác Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125089
Na sziasztok!

Folytatódott a gyújtás-saga, lebontottam a kormány alatti részt, meglett a riasztó. Volt egy relé, ami nem úgy mozgott, ahogy kellett volna; ez riasztás esetén a gyújtást elveszi (vagyis nem engedi az indítómotort sem pörgetni). Most már az jó.
Aztán megtaláltuk, hol kötött bele az AC-pumpa felé az ember (állat...) a gyári vezetékezésbe, de ott rövidrezárva sincs semmi...
Na, következőképp belemértünk az akku melletti relé foglalatába (a relét ugye leteszteltem tegnap, az jó), és csak 1.5 volt van gyújtáson, nem húzza be a relét... Mondjjuk manuálisan behúzva (ház nélkül visszaraktam) gyújtáson tolja az anyagot, de még mindig nem indul be a kocsi :(

Namost ugye volot egy ECU-cserém nemrég, a réginek a trafó felé levő kimenetei (a végtranzisztorok) xarakodtak, ezzel a (megegyető típusszámú, Ürömön vett) ECUval hibátlan volt napokig, amíg le nem állítottam.

Ja, és ilyen (gyújtásnál nincs csattanó relé, nem indul a kocsi csak köszörül) volt a régi ECUval is egyszer, kb. 20-30. indításra indult be.

Holnap bepróbálom a régi ECU-mat, aztán hátha okosabb leszek. Szerintetek az ECU és a relé behúzó lába közt lehet-e valami gubanc, ami miatt csak 1.5 volt jut el a reléig? Illetve mi a túrót szakíthat meg még, ha döglődik a riasztó (Spal AS90 moduláris cucc)? Kitettem szervizállásba, de semmi változás :/ A jelek szerint a gyújtást is, meg az AC-t is rákötötték, meg van mellette valami higanyos kiegészítő, de a jelek szerint jól működik minden (be-/kikapcs, riasztás, szervizállás stb.)

Egyelőre nem adom fel, hogy megtalálom az okot, de eszméletlen gusztustalanul van berakva a riasztó, meg az ECU is aggaszt kicsit, aztán jó lenne tippeket hallani :-o
w124D Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125088
Csak a szokásos májfunkció zavar:-)
Előzmény: s500 (125080)
karimax Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125087
"Mintha csak te láttál volna már kispolskit."



Nekem volt is 6 évig.
Előzmény: Törölt nick (125085)
karimax Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125086
"Isten Király a dizel, ami mindig minden más benzines gépet mindenben lever. Még egy 6.3-as AMG is."

Ez jól hangzik, de ilyet sehol nem írtam. Ha mégis, légyszi tedd be, megköszönném.
Előzmény: Törölt nick (125085)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125085

Ez igy van, és ez nem is jött le a válaszodból. Csak egy dolog: Isten Király a dizel, ami mindig minden más benzines gépet mindenben lever. Még egy 6.3-as AMG is.

Tényleg betegség ez, de hagyjuk.

Ehhez képest a stilusod lenéző. Mintha csak te láttál volna már kispolskit.

Azt hiszem nincs értelme...

Jó éjt.

 

 

 

Előzmény: karimax (125084)
karimax Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125084
A véleményalkotáshoz a tapasztalat nagy segítség ám, ezt mindenféle bántás, és kötözködés nélkül mondom Neked.
Előzmény: Törölt nick (125082)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125083

Miért is?

 

Előzmény: s500 (125080)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125082

Nem áll jól ez neked, hidd el.

De nekem mindegy.

Legfeljebb már nem vigyorgok a képeiden.

:-)

 

Előzmény: karimax (125079)
merci300_feeling Creative Commons License 2009.05.12 0 0 125081
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a mercim beinditásakor ( 190-ES diesel automata)
van egy erőteljes remegés, amíg higed a motor. Olyan mintha egyenetlenül járna
vagy kihagyna a járása, ha benne üllök, olyan mintha rázkódna a kaszni aztán néhány perc és és utána már kiegyensúlyozottá vállik.

Amig rángat vagy egyenetlenül jár azt akkor is teszi amikor a váltó "P" állásban van.
Kérdésem az lenne milyen oka lehet? Mit kellene kicseréltetnem benne?
Lehet a motortartó bak a hibás vagy hardy tárcsa vagy egészen más oka is lehet?
A dolgot csak néhány hete produkálja.

Köszi ha valaki tud benne segíteni konkrétan.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!