ja de amikor valami fasz kiláncolja magát a lánchídra, amitől bedugul egész budapest, akkor az emberek nem azt fogják gondolni hogy ez fasza dolog, hanem hogy ezek miatt a buzik miatt megint ittállok a dugóban, a gyerek vár az óvódában, lefog baszni a főnököm stb.
közben meg az auchan a védett lápra építi az áruházat dunakeszin, igaz azzal nem lehet bekerülni az rtl hiradóba, ha odamennél balhézni
jó, hát a fedőszervezetben én se hiszek, csak megemlitettem, mint a legdurvább dolog amit hallottam róluk :-)
mondjuk én bírom, hogy a gp-nek vannak időnként látványosabb akciói, szóval engem ezzel nem hangolnak a zöld dolgok ellen. (Atyánknak és Pac úrnak előre jelzem, hogy nem kell leüssék azt a poént, hogy én nem is vagyok normális, ezért nem is hangolhattak maguk ellen)
a környezetvédelemről meg azt gondolom, hogy alapvetően fontos dolog nagyon, de mivel nagy pénz van benne ezért rátelepült jópár élösködő és a legjobb indulatú kezdeményezéseket is megfojtják.
hát ez már elég rég volt, azóta teljesen kiszerettem a zöld témából, főleg a sok köcsög lenyúlós szervezet miatt.
lmp=bullshit
greenpeace= a környezetvédelem microsoftja.
egyik rosszabb, mint a másik.
nem hiszem, hgoy a gp fedőszervezet lenne. szimpla üzleti vállalkozás. bezsarolják a nagy cégeket, aztán ha azok fizetnek, akkor abbamarad a basztatás. csürhének tartom őket, és nagyon károsnak, mert a "normális" embereket a zöld dolgok ellen hangolják a baromságaikkal.
na, ha már zöld műsort vezettél akkor gondolom környezetvédelem témában az átlagnál jobban otthon vagy
az lmp-nél meglátásod szerint mennyire komoly a zöld vonal és mennyire csak szerep?
illetve a greenpeaceról mi a véleményed? hasznos dolgokat csinálnak, vagy csak ripacskodnak, esetleg csupán a franciatitkosszolgálat egy fedőszervezetéről van szó?
ráadásul nem is lettek megszopatva. a klub hallgatottsága nem túl magas, ezért az ügynökségek is kevesebbet hajlndóak áldozni rájuk. mivel köztudottan mszp közeli médiumról van szó, az állami vállalatok értelemszerűen nem hirdetnek (ez mondjuk ideális körülmények között nem történhetne meg, mármint, hogy egy állami vállalat politikai szempontok alapján mérlegel), úgyhogy nem is tudtak annyit kínálni a frekiért, mint a versenytárs.
Egyébként a klub sírása álságos. nagyon sokan nagoyn szépen megéltek ebből. ha tényleg az önkifejezés, meg az igazság feltárása vezérelné őket, akkor ingyen is csinálnák. és én most kivételesen nem a semmibe ugatok, mert öt évig vezettem zöld műsort a civil rádióban, nulla forintért, mert akkoriban ezt tök fontosnak tartottam.
mert ebben az ügyben én mindent elképzelhetőnek tartok
azt is, hogy direkt sz*patták ki őket, azt is, hogy direkt adtak be sz*r pályázatot, hogy aztán sírhassanak és azt is, hogy egyszerűen jött tőlük jobb pályázat
ismerve a hátországukat én arra tippelek, hogy direkt teremtettek olyan helyzetet amiben aztán ájvékolhatnak a kirekesztésről meg diktatúráról.
Bolgár György műsorvezető szerint fenyegető árnyék vetül a hazára, és az ország egy része még jól is érzi magát alatta. „Megengedjük, hogy elnémítsanak bennünket?” „A közmédiumokat megszállták, [b]a kereskedelmieket depolitizálják[/b], engedjük ezt az őrületet?” – kérdezte a publikumtól.
Szeretem ezeket az őszinte igazságbeszédeket. ... :))))
Sajnos sem a Credo két típusa sem az Ikarus 187 nem állt még soha sorozatgyártás alatt, csak a tesztpéldányok léteznek belőlük. Egy ilyen típusból várásolni rögtön több százat komoly felelőtlenség volna, mert bőven benne van a pakliban, hogy valami, a tesztek folyamán fel nem ismert hiba miatt három év múlva a teljes flottát le kell állítani (ebben az iparában ez mindennapos, a legnevesebb gyártók termékeivel is sűrűn elóforduló jelenség), és akkor aztán nincs mivel pótolni és baj van.
Az ideális az volna, ha az üzemeltetők most tudnának vásárolni 50 darab körüli szériákat, azok futnának egy-két évet, és aztán folyamatosan jöhetnének újabbak.
A BKV-nak van egy adott kerete buszbeszerzésre. Nem sok. Ebből kijön 120 használt, 7-10 éves, alacsonypadlós kocsi VAGY 120 huszonéves Ikarus felújítása VAGY 30 új busz beszerzése. Mivel az Ikarusok egy része jóval túlfutott minden tervezsi értéket, és igazából már nem lehetne őket levizsgáztatni, a 30 új busz beszerzése mellé oda kéne tenni egy 90 autóbuszt érintő járatritkítást is.
Én azt gondolom, ezen a kereten belül optimális döntés született.
Aztán, hogy miért ilyen mostoha a cég helyzete, az egy másik, ettől elkülönülten értelmezendő kérdés.
A buszok 65 ezer euróba (19 millió forint) kerültek darabonként, de ebben a Budapestre szállításuk és levizsgáztatásuk, valamint a főalkatrészekre szóló negyedéves garancia is benne van. Ez az összeg alig több egy húszéves Ikarus felújításának költségénél - olvasható a BKK közleményében. Hangsúlyozták, hogy a használt buszok vásárlása nem az új buszok beszerzését, hanem a régiek felújítását helyettesíti.
Igen, az sms-t mutatod meg a kallernak, tartalmazza jegy ervenyessegenek a kezdetet es a veget, es tartalmaz egykodot, amit ha a kaller beut a pda-jaba, akkor azzal leellenorzi az ervenyesseget. Mondjuk idaig nem szoktak a kallerok elmenni, altalaban csak a datumot ellenorzik, mivel ugy sokaig tart az egesz buszt atellenorizni. En peldaul nagyritkan ha szuksegem van tomegkozlekedesre, a draftbol huzok elo egy szerkesztett sms-t :D
Pozsonyban csak busz, troli es villamos van, igy nem nagyon kell az automatikus beengedorendszer. De a QR kod az eleg erdekes(es ertelmes) megoldas lenne..