Keresés

Részletes keresés

ketyosz Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10506

Ha értesz a motorokhoz, akkor nem okozhat gondot, hogy szétszeded. Kitakarítod, megvizsgálod a fogakat, hogy épek-e, a csapágyakat, hogy lógnak és/vagy rágnak-e, a szimmeringeket, hogy elég ruganyosak-e még és hogy látszik-e olajfolyás kívül. Ami hibát látsz cseréled, feltöltöd friss olajjal és léphetsz tovább a motorra. Nem nagy cucc, nyugodtan fogj neki, legalább az is kiderül mi van a kuplungoddal!

Előzmény: sir.charles13 (10501)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10505

Honda matricát pár 100 forintért vettem egy Honda motorosboltban ,ha van a környéken neked is adnak .

sajnos a második kérdésedre nem tudom a választ a 400-s előre kettő sebességgel rendelkezik az nemigen

vinné el a pótkocsit  a 13 keréken . a 600-s neked kellene tudnod mennyire lassítja a terepfokozat, meg ugye erősebb

is a motor ,hhmm ezt nem tudom . a puding próbája az evés szól a mondás, ha van otthon lehetőség vagy kölcsön tudsz

kérni próbáld meg ,és kiderül .

Előzmény: f600 (10477)
adingos Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10504

Ez a jelenség kúp kuplungos gépre jellemző. Tehát kúpos a kuplungod!?

Ha igen, a kúp alatt van egy rugó, ami eltörhet, de lehet már a kúp bordái is elkoptak, ezért nem forog a kapa rendesen, és ezért lehet "olajsár" a hajtóművedben. Nem nagy összeg javítani. 4-5 ezerből megvan.

Előzmény: sir.charles13 (10501)
LittleHornet Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10503
Én 1-es lemezből csináltam (számítógépház), 4 függőleges és 2 vizszintes merevítéssel, az is teljesen működik 3 éve
Előzmény: ketyosz (10490)
adingos Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10502

Az attól függ milyen a kuplungja. Lehet már ferrodol kopása is. De akár pofa törés is.

 

Az olajat meg sos sürgősen cseréld le, mert egy bronzkerék csere minimum 10.000ft.

Előzmény: sir.charles13 (10501)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10501

Üdv !

 

Köszi a tanácsot ! Én is ezekre gondoltam , bár a kapagépekhez nem nagyon értek de azért a motorokhoz valamennyire .

Ahogy irtam a múltkor csak nem irt rá senki , szerintem a kuplunggal lehet valami bibi .

Lényeg az hogy biztonsági kuplungos , és azt vettem észre , hogyha elindulsz a géppel hidegen nagyon szép fog a kuplung , de ugy 2 perc után nem akar.

Ami azt takarja , hogy a kar felengedése után még forog a kapatag k.b.30-40 másodpercig amig megáll .

Szerintettek mi ennek az oka ?

A másik dolog a bronzkeréknél lévő sárlé olaj helyett .

Szerintem a szimeringgel lehet valami , de ehhez is várom a tanácsokat !

 

Köszi

Karesz

 

Előzmény: adingos (10498)
adingos Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10500

" egy ilyen gépet kinézek alkalmas lehet a szántásra is, már mint komstrukcióilag "

 

Mindenképpen alkalmas a szántásra konstrukcióilag.

 

Az általad említett összegből már bőven kilehet hozni egy kis szerelvényt, tokkal-vonóval.

Előzmény: Koczkás*** (10499)
Koczkás*** Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10499

 

Szia, köszi!

 

Tehát, ha mondjuk egy ilyen gépet kinézek alkalmas lehet a szántásra is, már mint komstrukcióilag.

 

Mondjuk elmennék max 150.000 HUF.-ig, egy valamire valaó rota-szántó kombi gépre, lenne rá igény errefelé is eljárni bérbe kisebb kertekbe, elsősorban szántani.

 

Ha valaki tud ötletet kérem ne maradjon benne, köszi!

 

 

Előzmény: adingos (10497)
adingos Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10498

Szia !

 

Sok minen számításba jöhet. Csapágy, szimering, kuplung, olaj, gyújtás, karburátos, stb stb stb stb.

 

 

Mindenekelőtt legyen tiszta a tank, kapjon rendesen friss benzint, adjon szikrát. És ha jól dolgoztál, akkor annak indulnia kell. A többit meglátod üzem közben.

Előzmény: sir.charles13 (10493)
adingos Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10497

Az attól függ, mi a kínja. De a képet elnézve ennek semmi bajának nem kéne h legyen ha rendesen szántani lehet vele. Csapágyak, szimeringek, karbi, gyertya, gyujtás. Ezek a főbb gondok a gépekkel.

Előzmény: Koczkás*** (10494)
sz.mate52 Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10496

Igen az!

Előzmény: ketyosz (10492)
kék1 Creative Commons License 2012.01.21 0 0 10495

Szuper, gratulálok!

Előzmény: domika48 (10472)
Koczkás*** Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10494

Akkor fordítsuk meg. Egy ilyen http://www.expressz.hu/gep-szerszam/kerti/hirdetes-29811039/ gépből kb. mekkora HUF ráfordítással lehet egy normálisan működő szántó, rotáló gépet kihozni. 

Kocsit húzni kell.

 

 

Előzmény: Törölt nick (10476)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10493

Üdv !

 

Én a gépemmet egy olyan embertől vettem aki egy igazi kokler lehetett , mert nagyon el van

hanyagolva a gép .

A bronzkeréktől nem olajat hanem igazi sűrű sárlevet öntöttem ki , a meghajtó házat már korában feltettem ide hogy hogyan nézzet ki belülről .

Amikor megvettem kipróbáltam , idáig a szomszéd 5.5-ös hondáját kaptam mindig kölcsön,

de én mint laikus nem éreztem a két gép között külömbséget . Pedig az Öreg gépe tip-top .

Tényleg hogyan lehet letesztelni a gépet , hogy milyen állapotban van motorikusan ?

Szóval gondoltam felújitom a gépet tavaszra , adhatnátok egy kis tanácsot hogy miket kénne átnézni alaposabban .

Előre is köszi

Karesz

 

u.i.: köszi a hótoló rajzot

 

Előzmény: alfi13 (10485)
ketyosz Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10492
Előzmény: sz.mate52 (10487)
ketyosz Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10491

Nem érzed parasztvakításnak ezeket a "gyári" olajokat? A 0,6l-es Briggs&Stratton olaj 1000.- Ft. feletti árú és szerintem a sok pénzt csak a Briggs matricára adod ki. Amellett, hogy az API teljesítményszintje sem egy nagy szám, egy sima SAE 30-as viszkozitású olaj hidegben hajlamos eléggé besűrűsödni!
Én a kocsim olajcseréjekor kimaradt full szintetikus 0W-40 vagy 5W-40 olajokat szoktam beletenni, mert a szükséges fél liter körüli mennyiség mindig marad. Minden szempontból jobb - minőség, viszkozitás, telejesítményszint - így olcsóbban is kijövök vele és hidegben is könnyedén indul, no és nem kopik a motor sem amíg végre felmelegszik és képes lesz rendesen ellátni a dolgát...

Előzmény: alfi13 (10485)
ketyosz Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10490

Én az én 90cm széles és 40 cm magas hótolólapomat 4mm-es vaslemezből készítettem. Ennél a vastagságnál már merevítés sem kellett igazán, mert felül 110°-ban visszahajtottam a lemezt, alul pedig a gumiszalagot egy szintén 4-es lemez szorítja le 5 db csavarral. Szerintem simán elkészítheted akár 2-es/3-as lemezből is, ám akkor a felső visszahajlító merevítés mellett tegyél bele alulra egy hossz merevítést és talán a felfogatás mellett két függőleges merevítés sem árt.
Én úgy álltam a dologhoz, hogy inkább a lehelletnyivel vastagabb lemez a jó megoldás, mert nem árt neki, ha már önmagában van egy kis súlya.

Az alábbi kép lehet kiindulási pont, bár ez egy kicsit túlbiztosított, ütközésre rugó ellenében behajló változat rajza:

Előzmény: sir.charles13 (10483)
sz.mate52 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10489

Vagy csrélhető simson s51 akatrészre az árában.

Előzmény: sz.mate52 (10487)
domika48 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10488

sir.charles13

Holnap megmérem, s jelentkezek.

Előzmény: sir.charles13 (10483)
sz.mate52 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10487

Sziasztok!Van egy eladó Robi Rekord 151/250 váltó rész+lehajtás-om hiányos állapotban.

Pénzhiány miatt megválnék tőle, annyiért amennyibe nekem került(20000Ft).Ha érdekel valakit nyugodtan írjon!

földmíves Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10486

Üdv!Találtam 2-t is egy 5 vagy 5,5 és egy 6,3 LE benzines 4 üteműek,csak az a gond hogy a kis öreg nehezen akar megválni tőlük,csak a lovamért adná oda de az kicsit keveslem érte:), de ha sikerül akkor szólok,az 5 LE eladom

Előzmény: f600 (10478)
alfi13 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10485

Igaz minden évben olajt cserélek eredeti brigs olajal. Edigg kb kétszer cseréltem légszűrőt a köztelevő időben redszeressen kifújom kompresszoral . Egyszer gyertyát, nem azért mert tönkre ment volna csak megelőzés képen.

Előzmény: alfi13 (10484)
alfi13 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10484

  Brigs quantum xm 40-es motorom van. Kb 15 éves és egy rántásra indul. Nagyon strabíró motor , az xm azt jelenti hogy acél hüvelyes a motor.

Előzmény: sir.charles13 (10483)
sir.charles13 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10483

Üdv !

 

Köszönöm a képeket domika48 sokat segitetél vele !!

Esetleg tudnál írni méretet a keretre ? Tolólap lemez vastagságára ?

Én is kezdő vagyok ősszel vettem az első gépem .

Egy marci házas briggs quantum xm55-ös motorral .

Van valakinek tapasztalata ilyen motorral ? birja a stapát ?

Kopaszkutty szép lett a gép !

 

Előzmény: domika48 (10472)
Furak Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10482

szia!

 

Elektronikusan nem, de hygyományosan igen ime:

http://szerszampiac.hu/ipari_gep/kerti_gepek/terra_mj_5_t_20_szerelesi_utmutato

Előzmény: tris77 (10481)
tris77 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10481

Sziasztok .

 

Rég jártam itt mostanság kevés az időm!!

Már 1-2 szer kérdeztem hogy nem tud valaki   MJ-5 ÖS kézikönyvet????????

Másolat is megfelelne.

 

 

Előre is köszi.

domika48 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10480

Hali!

kopaszkutty

Kösz, a tolólap k......rva nehéz. Igaz, hogy még csak 2-szer tudtam kipróbálni, de az első megcsúszás után teszek rá keréksúlyt.

Előzmény: Törölt nick (10475)
Furak Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10479

Igen Honda márkakereskedésben lehet kapni kipufogót.

Szerintem 5×12-es keréknél nagyobat ne tegyél rá .

Előzmény: f600 (10477)
f600 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10478

űdv nem tudsz ijesmi motor eladot?

Előzmény: földmíves (10459)
f600 Creative Commons License 2012.01.20 0 0 10477

szép lett nekem egy f 600 van most készűlők lefesteni. menyibe ekrűl egy honda matrica manapság?kipufogot lehet hozá kapni vagy csak házilag?nem tudod vagy nem tudjátok mekora le van letesztelve a hajtomű? 13 traktor kereken elmegy terep fokozaton?

Előzmény: Törölt nick (10467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!