Keresés

Részletes keresés

Vendégsín Creative Commons License 2005.04.12 0 0 5
No és a fékberendezés?

"A jármű a Knorr-Bremse KKL jelű kompakt kormányszelepével rendelkezik. Ez egyenértékű a KE-kormányszeleppel, de építési mérete miatt jobban illeszkedik a korlátozott terekkel rendelkező alacsonypadlós járművekhez."

Mi az a KKL?
Előzmény: scsabi (1)
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.12 0 0 4
...most akkor ők jönnek...

Vagy a csehszlovákok... :-))
Előzmény: KZsoci (3)
KZsoci Creative Commons License 2005.04.12 0 0 3
hali, most akkor ők jönnek, tuti?
Előzmény: Vendégsín (-)
braun Creative Commons License 2005.04.12 0 0 2

  Örvendek a topichoz!

 

 Mi lett a végeredmény? KDB mit határozott?

 Személy szerint ennek a típusnak szurkoltam, már a kezdettől fogva. Részint a magyar érdekeltség miatt, és mert volt alkalmam az Innotranson közelről is megcsodálni. A konkurrenciákhoz mérten ezt találtam a legkomolyabb járműnek, mind a külső, mind a belső kialakítást tekintve. Talán ebben éreztem a legkevesebb kompromisszumot, és talán ez volt a legalkalmasabb az adott feladatra.

 Voltak megoldások, amik elgondolkoztattak, főleg a vezetőállás mögött elhelyezett villamos berendezéseket tartamazó terek.

 Más szempontból is érdekes ez a jármű. Az egyetemen az egyik tárgy keretében volt alkalmunk végigkövetni, ha csak tájékoztats szintjén a tendereztetés műszaki vonatkozásait. Mindenképpen érdekes az, ahogy az eredmény megszületett.

Előzmény: Vendégsín (-)
scsabi Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1
No és a fékberendezés? :-)))
Előzmény: Vendégsín (-)
bindera Creative Commons License 2005.04.12 0 0 0
0k
Vendégsín Creative Commons License 2005.04.12 0 0 topiknyitó
Kezdjük:

Mikor vitázunk ilyenek fékpróbájáról, futásáról, üzemkészségéről, karbantartásáról?

Nyomtáv 1 435 mm
Max. menetsebesség 160 km/h
Tengelyelrendezés Bo’+2'+2'+2'+Bo’
Legkisebb bejárható vágányív sugara
- üzemi forgalomban (csatolt motorvonatok) 150 m
- műhelymozgások során (nem csatolt motorvonatok, üresen) 100 m
- ellenív R150 m - 6 m-es közbenső egyenes szakasszal
Űrszelvény UIC 505-1
Vonó- és ütközőkészülék síkjában mért hosszúság 74 078 mm
Kocsiszekrény szélessége 2 880 mm
Beszállótér magassága a sínkorona felső élétől mérve 600 mm beszállótér-padlómagasság
Kerékkarimán kifejtett maximális teljesítmény 2 600 kW
Kerékkarimán kifejtett állandó teljesítmény 2 000 kW
Legnagyobb indító vonóerő 47 km/h sebességig 200 kN
Az indító gyorsulás legnagyobb értéke 47 km/h sebességig 1.2 m/s²


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!