Keresés

Részletes keresés

M62-238 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8660
Így már nem vitatkoznál?A miénk nem u.az tanf.volt?Imerjük egymást?
Előzmény: Lion.71 (8659)
Lion.71 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8659
Válaszoltam.Azért meglepődtem.
Előzmény: M62-238 (8658)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8658
Mail ment,válaszolj,ki vagy?
Előzmény: Lion.71 (8655)
tigris127 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8657
most már csak egy van, az is ritkán
Előzmény: Lion.71 (8655)
tigris127 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8656

Nem okoskodásként (csak mert kicsit veszekedőssé kezd vélni a habgulat), de a lezárt vágányút az, amelyet csak kényszerkezelés mellett lehet visszavonni.

A D55 első lezáráse bitber szempontból nem minősül lezárásnak, mert a törlés nevű gombbal törölhető (ami csak zöld szinű) és az nem is számlált. Bocs de ha ezt egy biztber oktatónak nem így mondod, garantáltan megbuktat!

Tény, ha egy kicsit megerőszakoljuk a dolgokat, akkor az álltalad leírt módon lehetne mondani, hogy lezért vágányúton tolatunk, de sajnos a szabályokban ez a rész nem állja meg a helyét, pl eleve nincs is oldási folyamatod, akkor milyen vágányút ez?

Az hogy kétlépcsős: van ilyen, de ez mondjuk a D70-re igaz, ahol a tárolási szintből lesz tolatóvágányút, és a végén dől el, hogy tolató vagy vonatvágányút lesz e, hogy milyen gombokat kezeltünk.

Előzmény: Chapadj (8652)
Lion.71 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8655
Én is akkor voltam a kettesen,de ha meggebedek se tudok rájönni hogy ki lehet az?!
Előzmény: M62-238 (8646)
FVV-1100 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8654
"... Vendégsín-t se ismerem. "

-Javaslom,hogy vedd fel vele a kapcsolatot!Azt hiszem,mindannyiunk nevében mondhatom,hogy igen-igen sokat lehet tanulni tőle (személyes tapasztalatom nekem is van ezügyben!) !!!
Előzmény: Törölt nick (8641)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8653
Jaa, bocs hogy kezdő vagyok. Ki is lehet javítani, nem letorkollni, hogy okoskodok.
Előzmény: M62-238 (8651)
Chapadj Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8652
D55-nél a váltók a vágányutas állítás után lezáródnak (vg.út kezdő és cél gombok kezelése után), ezután az érintett kitérőket sem vg.utasan, sem egyénileg nem lehet állítani csak a vg.út törlése után. Ez az első lezárás.
A jelző állítás a második lépcsőben történik. Ezután már nem lehet a vg.utat törölni, csak a jelző visszavétele után, de akkor viszont késleltetve oldódik a vg.út.
Tehát D55-nél lehet lezárt vg.úton tolatni, de nem jelzőre (ezért kétlépcsős a vg.út beállítás menete, mivel az első kezelésnél még nem dől el hogy vonat vg.út lesz, vagy csak tolatás).
Előzmény: tigris127 (8636)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8651
Itt látni,hogy keveset tudsz,de sokat okoskodsz.Mi tudjuk,hogy mi az a "EVM-120"és mégsem esünk találgatásokba.
Előzmény: Törölt nick (8649)
Vendégsín Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8650
A kioktató modor alatt kioktató modort értek.

Én is. Csak nem mindegy, hogy ki ismeri azt, amiről beszél.
Előzmény: Törölt nick (8635)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8649
Ok-ok. De akkor mondja meg a lényeget, hogy mi a különbség a 3. éberségi+4,5 bar, meg a többi stb. dolgok között, ne úgy hogy, "EVM120 alatt EVM120-t értek".
Előzmény: M62-238 (8646)
Vendégsín Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8648
miért lépte olyan gyorsan a teher a vörös bejáratot?

Hogy még a füves területre tudjanak az AMSLER-ből kiugrani.
Előzmény: Törölt nick (8645)
tigris127 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8647

Sajnos figyelmetlenségből.

Bármelyikünkel előfordult már, nem.

 

Jómagam is okoztam már balesetet (nem dicsekvésből, hanem okulásból írom), akkor azzal vígasztaltak, hogy ez nem cukrászda, ahol a szar sütit kidobjuk a macskának

Előzmény: Törölt nick (8645)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8646
Mi ismerjük,1991.Bp.Kelenföld vill.mv.tanfolyamon volt oktatónk.Nagyon-nagyon sokat tud,ne vitázz vele.
Előzmény: Törölt nick (8641)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8645
Eljött az igazság pillanata: (100-120-140 topic; koncbácsi 2008.09.01 21:07:54 © (37901)

Sziasztok!

Én egy teljesen új „fórumozó”vagyok,nem csak itt,hanem az egész Indexen.Eddig csak olvasgattam a hozzászólásokat,most viszont már szeretnék hozzászólni én is.Mégpedig a Cb-Cserői baleset kapcsán.Úgy olvastam,hogy elég pontatalan információk vannak a balesetről.Íme egy-két pontosabb észrevétel: A kis mérőkocsi Cb-Cserő áll.III.vágányáról indult lezárt vágányúttal,szabad jelzéssel(zöld-sárga) Albertirsa (Bp) irányába.A tehervonat Albertirsa felől közelített a vörös bejárati jelző felé,amit aztán 95 km/h sebességgel lépett meg.A vonatbef.ber.azonnal vészfékezett,de egy ilyen hosszú(450 m)és ilyen tömegű vonat fékútja kb.1 km.Az első útjába kerülő váltót (4 sz) felvágta,majd a II.-ről III.-ra terelő váltón (6 sz) még mindig 75 km/h sebességgel kitérő irányban áthaladt,és itt találkozott szembe a kis mérőkocsival,amelyet az ütközés után majnem a forgalmi irodáig tolt.A mérőkocsi két fős személyzete az ütközés előtt kiugrott egy füves területre,így személyi sérülés nem történt. A ferencvárosi illetőségű mozdonyvezető elismerte,hogy vörös jelzőt haladt meg,így egyértelmű hogy ő volt a hibás.A forg.szolg.tevőt habár megvisélték a történtek,nem kellett leváltani,mivel az ő felelőssége kizárható.Mindezt csak azért ítam le,mert olvastam hogy sokan a forgalmistát hibáztatták,vagy a mérőkocsi kis súlya miatti problémát feszegették.A balesetről egyébként az Indóházban is olvashattok.

Köszönöm.


Nekem csak az a kérdésem, hogy miért lépte olyan gyorsan a teher a vörös bejáratot?
tigris127 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8644

Mert a d55 tolatás részére nem tud lezárt vágányutat kezelni. Az eredeti berendezés tudta, de amit a máv anno megvásárolt abban ez a szolgáltatás nem szerepelt.

Más berendezések tudják (d67, d70, elektronikus ber-ek, stb) ezt, de ez nem

Előzmény: SÜNÖCSKe (8642)
tigris127 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8643

Persze hogy lehet állítani a váltókat, csak kiemelésre került

 

Az FMK-002-esnek lezárt vágányútja volt (miközben tolatott a leírtak szerint)

 

rész aminek a lényege kicsit fura, ha pontosak akaunk lenni.

Előzmény: Törölt nick (8639)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8642
Miért ne lehetne lezárni a tolatás részére a vágányutat?
Előzmény: tigris127 (8636)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8641
Nem veszem. Vendégsín-t se ismerem.

"Akinek pedig a vasúti közlekedéshez munkaügyileg is van köze, az óvatosan teregesse hiányos, vagy épp téves ismereteit."

Volt alkalmam D55, D70, SH (német és magyar), Alcatel berendezésekkel, oktatták is, meg gyakorlatom is volt vele. Már az elején fejtegettem, hogy valami nem stimmel...
Előzmény: cs1014 (8638)
M62-238 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8640
Attól függetlenül a vágányút lezárható.
Előzmény: tigris127 (8636)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8639
" A D55-ös nem tolatóvágányutas berendezés és éppen ezért nehéz érteni, hogy hogy lehet átállás (ami ugyebár tolatásnak minősül) részére lezárt vágányutat kezelni, látni."

Egyenként lehet állítgatni a váltókat akkor, nem? Az meg tényleg nem lezárt. Akkor most ki is csinálja a ziksz aktákat? (mert én nem)
cs1014 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8638
Szvsz türelembogyókat szedett. Ne vedd magadra! De annyi hülyeség hangzott el, amire örüljünk, ha egy Vendégsín kaliberű nick egyáltalán válaszol.
Nem neked szól elsősorban, de ajánlom a t. hozzáértőknek, hogy olvasgassanak kicsit vissza az említett nick hsz-ei között, és szálljanak magukba!
Akinek pedig a vasúti közlekedéshez munkaügyileg is van köze, az óvatosan teregesse hiányos, vagy épp téves ismereteit.

Még egyszer bocs, nem neked szól elsősorban, hanem úgy általában.
Előzmény: Törölt nick (8635)
tigris127 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8637
Mi neked a hülyeség?
Előzmény: Vendégsín (8634)
tigris127 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8636

Bocsika, én senkit sem rágalmaztam, meg, ha esetleg úgy tűnne, akkor bocs az érintettektől.

Én csak azt irtam le ha így történt volna, akkor ezt kellett volna csinálni.

Mellesleg nem szokásom kollegákat sohasem etéren bántani!!!

 

Megjegyezném viszont: amiket írtál kicsit zűrösen hangzik

 

"Láttam fotón a pultot: Az FMK-002-esnek lezárt vágányútja volt. Az állomás vágányait mérte. Át akart állni háromról kettőre, hogy tovább fojtassa küldetését Budapest felé"

 

Ha az fmk002 mért, akkor az tolatás és nem vonatmozgás. A D55-ös nem tolatóvágányutas berendezés és éppen ezért nehéz érteni, hogy hogy lehet átállás (ami ugyebár tolatásnak minősül) részére lezárt vágányutat kezelni, látni.

Előzmény: Törölt nick (8628)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8635
A kioktató modor alatt kioktató modort értek. Kicsit sem vagy lenéző!
Előzmény: Vendégsín (8632)
Vendégsín Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8634
Ha figyeltél volna infós kérdésére, nem válaszoltál volna értelmes és helyénvaló kérdésére hülyeséggel.
Előzmény: tigris127 (8625)
Vendégsín Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8633
a berendezés fényeinek a kiértékelését!!!

Még vagy öt felkiáltójel kellett volna, több értelme úgysem lenne, de feltűnőbb lenne.
Előzmény: tigris127 (8624)
Vendégsín Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8632
EVM120 alatt azt értem, hogy

Én EVM 120 alatt az EVM 120-at értem.
Előzmény: Törölt nick (8630)
Vendégsín Creative Commons License 2008.09.01 0 0 8631
Jó lenne tudni konkrét adatokat,akkor tisztább lenne a kép, mert most kissé zavaros.

Írtok még "konkrét adatokat", meg kavartok még egy kicsit, aztán szemlélhetitek a katyvaszt.
Előzmény: fecoazöreg1 (8622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!