A 134-es vonalon még szerepel a Zenélő kút nevű megállóhely a belső kijelző szerint Centenáriumi emlékmű felé. A vezér a Szentlélek tér után tovább léptette Szállodák nevű megállóhelyre.
2 lehetőség van, LCD cserével megoldódik, vagy az előtét ellenállását kell megforrasztani és megoldódik a panel világítási probléma. A villanyászok tévedtek abból a szempontból, hogy az utastájékoztató csoport foglalkozik az üggyel, mert a műszaki oldalnak kellene felmérnie a rossz készülékeket, és jelezni a VJSZ - ben dolgozó kollégáknak, hogy megjavítsák. Ez bizony pénzbe kerül és a szűkös anyagi mellett nem erre fog költeni a Garázs, mert az egyéb műszaki problémákat kell folyamatosan pénzelni.(motor, futómű, kerék...). Ez van sajnos.
02-53-ba nincs frissítve a FOK-GYEM semmilyen járatot nem tud! Front-kijelző rossz 253GY befagyva... =/
02-22 nem beszél.
284E-n Kőbánya-Kispest felé 2X van benne a Kőbánya-Kispest megálló az első Kőbánya-Kispestet kérem kiszedni és a "Végállomásosba" átrakni az átszállást és a hangot kicserélni a 282E-jére a végállomásosra. ;)
cserélni, vagy apró darabokra szerintem szétszedni, és cserélni benne a világítótestek. De hogy mi által világít, azt majd az illetékesek elmondják. De a 15-13 is ilyen hibával rendelkezik.
a 11-80-hoz a frissítési listára kérném hozzávételezni a BPO-457-et. Hála istennek ő is hazatért.
BPI-369-cel meg nem tudom mit lehetne kezdeni, mert hála istennek kapott egy 435-ös panelt, ezáltal a 4 helyett 6 táblát szeretne kezelni, de csak a külsőkig jut el. az Utastérihez már hozzá se nyúl. Ezzel tudok majdan kezdeni valamit?
Amúgy Ti tudtok szerezni FOK-Gyem kezelőpanelt, vagy honnan lehet ilyet vásárolni vagy ilyesmi? Gyártanak ebből még valahol?
Mert a 11-44 vagy valamelyik selejtbe a földön fekszik egy vadonatúj, amibe majdan beleteszik. De ha lehet ilyet szerezni, akkor jó lenne a 13-83-ba kicserélni a kezelőpanelt, mert semmit nem látni rajta.
Nekem a villanyászok azt mondták, hogy a panellal Ti foglalkoztok.
Nincsenek elcsúszva, a járművezetők nem léptetik vissza a Budafoki útnál. Fél óra és elkészülök az új állománnyal és kedden újra lesznek töltve a kocsik és akkor elhárul "visszaléptetési" a probléma :)
Nem tudom, vannak-e itt illetékesek, de lenne egy konstruktív javaslatom, remélem kivitelezhető. A 3-62-69-es villamosokon a Czobor utcánál lévő "delta" előtti megállótól érdemes lenne felhívni az utasok figyelmét, hogy a villamos merre közlekedik tovább. (Pl. A következő megálló a Czobor utca. Felhívjuk utasaink figyelmét, hogy a villamos a Mexikói útig közlekedik.)
Arról kaphatnék infókat, hogy a Barossi tátrákban mik vannak feltöltve? Ezekre a 28BS és társaira gondolok. Mert még nem jöttem rá, és sajnos nincs sok lehetőség mindegyiket kipróbálnom :) Köszönöm!
Cinkota - 412-es állomány - 95-ös. Stadionok (Hungária körút) mh után Pongrác út (jól írva, tehát tudja), viszont a Pongrác úti lakótelepnél a Pongrác Pongrac. Hatalmas probléma, de ha esetleg a következőnél... :o) Köszönöm! :o)
Tekerj lentebb (pár oldallal hátrébb), én is írtam, ezerszer.
1350, 1355, 1337 (vagy a 6, már nem emléxem) és még egy kettő... Nekik szar (kicsi) a memóriájuk, és nem eszik meg az új programot (frissítettet), ezért a régi. Ahogy én tudom, folyamatban van az állomány elkészítése rájuk is, olyan amit bevesz a gép :o)
Addig meg lehet használni a mikrofont, és kitörölni a kijelzőt. :o)
Nem figyelsz eléggé... A GPS-es megállók 25%-ában már az új 2008/szeptemberi térkép van... (Ami mellesleg szintén elavult....) Merthogy a Kiscelli u.-i megállót mikor betörték akkor kapott új térképet.
Stvrtok/Scraapy! Nem lényeges dolog, nem létfontosságú, de ha tudnátok szólni valami táblaszerelő embernek hogy a Kiscelli utcai GPS-es megállóban le van csúszva a 86-os menetrendje, és hát így eléggé lent van, és nagyon nehezen olvasható... Előre is köszi!
Az nem ér, hogy a buszosoknak egyből ugrotok, némelyik KCSV Fos-Gyemében pedig még a 30-as villamos szerepel régi elnevezésekkel. És persze ezeket a kocsikat adják ki 21-esre.
ma kicsit csodálkoztam FJX 206-on (31-esen) hogy amikor örsről elindultunk, 3-szor jött be a szignál, és utána köszönt, mint anno a nagy 2-es metrópótláskor csinálták a volvok :O
A combinókba vissza kéne tenni a klímás szöveget, mert mióta kiszedtétek állandóan nyitogatják az ablakot, akkor is, mikor hideget fúj a klíma.
A volvókba is jó lenne valahogy megjavítani az automata bemondást, mert a sofőrök szarnak bele, hogy nyitva van az ablak, még élőszóban se szólnak rá az utasra, ha kinyitja.
A GPS-es megállókban még 2007. júniusi térkép van. Még rajta van a gyors 4-es is... Ideje lenne cserélni.
A Kátrákon a Várkert rakpart lezárásakori térkép van. Szintén ideje lenne cserélni.
A metrókon lévő térkép szerint még mindig van 56-os villamos és a Móriczig jár. A 18-as meg Hűvösvölgyig. Vagyis a 2008-as paraméterkönyv véglegesítése előtti térkép van kint. Ezt is ideje lenne cserélni.
11-80 állományát frissíteni kéne! A múlt héten jött vissza a felújításból. (Asszem a tavalyi pk utáni állományt tudja még. Belül a megállókat végig nagybetűkkel írta.)