Egy kis segítséget szeretnék kérni.Mostanában elkezdett vibrálni a stop+kézifék visszajelző lámpa. Ez mitől lehet? Kontakt hiba? vagy a fékkel van valami?
Lehet azért nem kaptál választ, mert többször ki lett vesézve az elektromos szervó. Igen a szivattyú szokott tönkre menni, ha visszakeresel, megtalálod a hozzászólásokat is és a lehetséges alternatívákat is. Lehet közlekedni a kocsival, bár én nem ajánlom...
Ne haragudjatok, felteszem mégegyszer hátha csak átsiklottatok a kérdésem felett:
Sziasztok!
1000 és 1 éve nem jártam erre de mindez csak azért, mert semmi baj nem volt az autóval. Most viszont a segítségeteket szeretném kérni: elszállt a kormányszervó és nem igazán találjuk a hiba okát. Táprelét megnézték, az jó. Szivattyú? Vagy olvastam, van valami jeladó gombája? Az merre található? Vagy esetleg ha tudtok Pécs vagy környékéről megbízható szerelőt aki ért hozzá, vagy legalább megállapítja mit is kell vennem hozzá. 2004-es dCi-ről van szó. Szakszervízzel még anno megszívtam, azóta sem voltam és nem is mennék így azt ne is ajánljátok.
Köszönöm előre is!
Egyébként lehet így közlekedni az autóval? Mármint tudom, hogy lehet csak naggyon nehéz a kormányt tekerni, de nem ártok vele még jobban?
Renault Thalia 1.2 Privileg boldog tulaja lettem tegnap.Egy kis segitséget kérek a Tisztelt tulajoktól.Érdemes-e lecserélni az olajat rögtön,vagy kivárjam a szerviz ciklusnak megfelelő kilométert?Már kemény 110km van a kocsiban.Köszi minden okosságot előre is!
Hát most összeraktam igy. Attól féltem hogy széttörik teljesen, mert a közepe fele kicsit berepedt a pereme nem akartam teljesen széttörni. Jövőv héten mégegyszer nekifutok, hátha sikerül szétszednem.
Üdv a klubban. :) Én anno ugyanígy jártam. Nekem is két részből áll. Nekem már két sarok van leppattanva. :) Én úgy szettem ki, h a peremnél, tehát nem a rögzítő füleknél, nagyon óvatosan beütötem a vékony csavarhúzót, csak annyit, h elváljon a szelep a háztól. Onnantól kezdve, h már volt egy kis résem, WD40-el megkínáltam, és kézzel elkezdtem kifelé húzni/kirángatni. Szó szerint rángatni kell. Kézzel húzd ki, mert ha szerszámmal csinálod, teljesen szétvered a peremét. Szó szerint rángatni kell. Ahogy lassan jön majd ki, folyamatosan WD40-eztem. Tisztitás, miután összeraktad a hiányzó részt kitöltöd gumihámmal, legalábbis én így csináltam.
Na ma szétszedtem az egr szelepet, vagyis csak szétszedtem volna, DE szépen lejött a szelep külső része, de a belső perselyes részt egyszerűen nem tudtam kihúzni.Még a sarka le is pattant.
Azt hogyan tudom a hengerből kihúzni??
A külső részt megtisztitottam, meg ami bennt maradt rész ott a rugó teljesen be volt állva azt is sikerült ugy kitisztitanom hogy most ujra jár a rugó, de a belső részhez igy nem tudok sajna hozzáfárni.
Bármilyen izzót tehetsz bele, amit boltokban, üzletekben kapni lehet, emelt, növelt fényerejűt is, a lényeg, hogy maradjon szabványos 55w-os halogén izzó.
100w-os izzó, H.O.D. izzó, HIR izzó, LED-es kütyük (kivétel ha gyári pl: lámpatestben, menetfényben) és utólagos xenon felejtős...
És bár szabályos a kékes búrájú "E" jeles szabványizzó is, amit pl nagyáruházakban kapni, bár ezt is szeretik megszólni, de látni meg nem sokat vele, ezek gagyik, ezeket nem érdemes megvenni.
Nevesebb gyártó izzóit is kipróbálhatod, ha nem sajnálod rá a pénzt, pl: Osram Night Breaker Plus, GE (Tungsram) up to +90%, White Hammer, Philips....stb.
Ki égett a jobb első lámpám, ugyebár most rá mentek erre a rendőrök. Azt szeretném kérdezni hogy csak ugyan olyanra lehet cserélni? Vagy valami erősebb, modernebb izzót szabad bele rakni? Akkor persze mind a kettőt cserélném. 2001. 1.4 16v
Szerintem te a kormányszervó villanymotorját hallod. Emlékeim szerint a DCi-ben nincs külön villanymotoros tápszivattyú ezért gondolom, hogy azt nem is hallhatjuk. :-) Megerősítés azonban Kerekatitól jöhet! Hali..."
DCI-ben valóban nincs villanymotoros tápszivattyú.Az üzemanyag szivattyú a nagynyomású pumpába van beleépítve(kisnyomású kör).
Szerintem te a kormányszervó villanymotorját hallod. Emlékeim szerint a DCi-ben nincs külön villanymotoros tápszivattyú ezért gondolom, hogy azt nem is hallhatjuk. :-) Megerősítés azonban Kerekatitól jöhet! Hali..."
DCI-ben valóban nincs villanymotoros tápszivattyú.Az üzemanyag szivattyú a nagynyomású pumpába van beleépítve(kisnyomású kör).
Szerintem te a kormányszervó villanymotorját hallod. Emlékeim szerint a DCi-ben nincs külön villanymotoros tápszivattyú ezért gondolom, hogy azt nem is hallhatjuk. :-) Megerősítés azonban Kerekatitól jöhet! Hali...
1000 és 1 éve nem jártam erre de mindez csak azért, mert semmi baj nem volt az autóval. Most viszont a segítségeteket szeretném kérni: elszállt a kormányszervó és nem igazán találjuk a hiba okát. Táprelét megnézték, az jó. Szivattyú? Vagy olvastam, van valami jeladó gombája? Az merre található? Vagy esetleg ha tudtok Pécs vagy környékéről megbízható szerelőt aki ért hozzá, vagy legalább megállapítja mit is kell vennem hozzá. 2004-es dCi-ről van szó. Szakszervízzel még anno megszívtam, azóta sem voltam és nem is mennék így azt ne is ajánljátok.
130ezer km van az 1.5 dci 2004 tháliámban, és szerrintem az egr szelepem totál le van rakódva csuvával,mert nehezen is indul, meg nem is igazán goyrsul már. Még sosem volt kiszedve és megtakarítva.
Ma rászántam magam hogy kiszedem, tudbnátok segíteni, hogy pontosan hol találom és mi a menete a kiszerelésének?
Amikor ráadom a gyújtást, akkor egy ilyen kis elektromos motorhang (tápszivattyú?) hangja hallatszik, majd leáll. Ennek mennie kellene minden indítás előtt? Mert egy jó ideje tűnt fel, hogy ez mikor hogy megy. Van amikor megy, de reggelente többynire nem működött.