Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2007.02.23 0 0 618
Előzmény: setra415HD (617)
setra415HD Creative Commons License 2007.02.23 0 0 617

Belinkeled, ha szépen megkérlek?:-)

Előzmény: MBman (616)
MBman Creative Commons License 2007.02.23 0 0 616

Olyan német oldalról, ahol hirdetik használt járműveiket. Szerintem innen vadásszák le a zalások is a setrákat....

Előzmény: setra415HD (615)
setra415HD Creative Commons License 2007.02.23 0 0 615

Honnan van ez a kép?

 

Előzmény: MBman (614)
MBman Creative Commons License 2007.02.22 0 0 614

35-40 millióra tippelem....

 

Egyébként simán lehetett volna WC ezekben is:

 

Előzmény: MBman (613)
MBman Creative Commons License 2007.02.22 0 0 613
Mennyiért vették őket, nincs róla infód?
Előzmény: setra415HD (611)
MBman Creative Commons License 2007.02.22 0 0 612

Hát nincs... Pedig olyasvalakitől hallottam az infót, aki járt kint a telepen, amikor épp ezt a két buszt kókányolták. Persze lehet, hogy félreértett valamit, vagy nemtom. De a lényeg, hogy már tudjuk az igazságot.

Előzmény: setra415HD (611)
setra415HD Creative Commons License 2007.02.22 0 0 611

" Először úgy hallottam WC is volt benne (legalábbis egyikben a kettő "új" közül) csak kiszerelték, ennek viszont nyomát nem látni"

 

Hát látod, nincs mindig minden úgy, mint ahogy hallani...:-))

Előzmény: MBman (603)
MBman Creative Commons License 2007.02.22 0 0 610

Az is más, ha lendületből megy.

 

De úgy tűnik ki igazán, hogy mennyire erős, ha emelkedőn felfelé álló helyzetből indulnak el. Kapornaki emelkedő kapornak felől....

Persze egy 395 höz képest azért jól megy. De a JMD hez képest nem :)

Előzmény: setra415HD (609)
setra415HD Creative Commons License 2007.02.22 0 0 609

"De eléggé vérszegény a másikhoz képest, az emelkedőlket nemnagyon szereti.... Inkább úgy mondom, az emelkedőket nagyon nem szereti :)"

 

Mikor én utaztam vele, úgy ment fel a kapornaki emelkedőn, mint a golyó:-))Igaz kb 15-en voltunk:-))

Előzmény: MBman (603)
kem001 Creative Commons License 2007.02.22 0 0 608
Egyébként Lenti buszokról képeket hol találok?
kem001 Creative Commons License 2007.02.22 0 0 607
Felszállt Lentibe a buszmegállóban és akkor jutott eszébe mikor elindult a busz
Előzmény: MBman (606)
MBman Creative Commons License 2007.02.22 0 0 606

Ezt bármelyik sofőr megtette volna.

Elindultatok már a pihenőről, akkor jutott eszébe, hogy otthagyta? Aztán visszament érte? Vagy hol hagyta ott?

 

Még egy ok, hogy meg kéne szüntetni a pihenőzést :)

Előzmény: kem001 (605)
kem001 Creative Commons License 2007.02.22 0 0 605
Zala Volánnak szeretném megdicsérni a fél kettes délutáni buszsofőrét! Mert szerintem nem sok buszsofőr állt volna meg és várt volna 5 percet egy idős nőre aki táskájért ment vissza a boltba
MBman Creative Commons License 2007.02.22 0 0 604

Pontosítok.

 

a szegedi busz nem helyközi formájú.

MBman Creative Commons License 2007.02.22 0 0 603

Szerintem a GXG rendszámú setra, ami szegedre jár, nem éppen falujárat... Kényelmes, jó busz. 

Milyen magas az a híd? Mert a GT-HD típusúak csak kb 30 centivel magasabbak, mint az alacsony setrák. Még talán annyival se. A sárhányók, és az első ajtó fölött lehet meglátni. Csak az utasok ülnek 50-60 cintivel magasabban...

 

 

Ma volt alkalmam egy kicsit közelebbről megnézni az egyik "új" setrát.  Az ideiglenes rendszámút. Vele utaztam. Hát nem voltam elragadtatva tőle. Az ülések kényelmesek, és jó sok is van belőlük :), ez majd pénteki napokon jó lesz. Ma viszont csak kb 40-en jöttünk vele. Nekem úgy tűnt, az ülések szűkebbek egy pár centivel, mint a JMD-ben. . A huzat is furcsa rajtuk. Lehet, hogy át lett húzatva?  Mert eléggé újnak tűnnek.

De eléggé vérszegény a másikhoz képest, az emelkedőlket nemnagyon szereti.... Inkább úgy mondom, az emelkedőket nagyon nem szereti :) Amin a legjobban meglepődtem, az automata váltó. Így már tuti, hogy nem amiatt cserélték le a JMD-t erről a vonalról....

 

Látszik, hogy a belsejében kis átalakításokat csináltak. Először úgy hallottam WC is volt benne (legalábbis egyikben a kettő "új" közül) csak kiszerelték, ennek viszont nyomát nem látni. Az üléseket "sűrítették" a jobb odaon a két ajtó között. A csavarok helyéből látni.

Az elején van digitális kijelző, elég nagy, de elég kontárul van felszerelve. Tolatáshoz kamera is van benne.

Sztem a legutolsó széria lehet a 300-as típusból. A kormány, a kormány alatti box és a műszerfal a JRX-ével egyezik meg.

 

Mellesleg elég kontár módon van lefestve. Valami rohadtul zörög benne a padló alatt a rossz utakon, futómű vagy a csomagtartóban valami...

 

Sztem inkább a vasárnap esti pesti járatra kellett volna betenni, és meghagyni a JMD-t az állandó Zeg-Bp vonalon.. Az sokkal de sokkal jobb busz...

Előzmény: Carpy (602)
Carpy Creative Commons License 2007.02.22 0 0 602
A JMD nem lett falulyárat :) Annál azért sokkal többre hivatott az a kocsi.

De Szegedre azért se tudna menni, mert nem férne el a híd alatt.
Előzmény: zaronka (601)
zaronka Creative Commons License 2007.02.22 0 0 601

Ezt én sem értem!

A JMD akkor most falujárat???

Akkor miért nem tették át mondjuk a Szegedi járat hejére, az ugyis valami helyközi formályú kocsi vagy tévedek?

 

Előzmény: MBman (600)
MBman Creative Commons License 2007.02.20 0 0 600

De érdekes, hogy pont a JMD-t "nyomták ki" a pesti járatok közül.

Az automata váltó miatt? De azért jobb, komfortosabb busz, mint az UL típusúak...

Előzmény: Carpy (599)
Carpy Creative Commons License 2007.02.20 0 0 599
Olyasmi. Nem volt állandó fordája
Előzmény: MBman (598)
MBman Creative Commons License 2007.02.20 0 0 598
Ik 365 különjárat volt, nem?
Előzmény: Carpy (597)
Carpy Creative Commons License 2007.02.20 0 0 597
Nem nehéz kitalálni: a JMDs Setra a 365-ös szerepét vette át, az E95-ös meg főleg Keszthely-Zeg között pörög.
Előzmény: MBman (596)
MBman Creative Commons License 2007.02.20 0 0 596

NA épp erre voltam kíváncsi, hogy merrefelé járnak. :)

Leselejtezték az egy árva 365-öst?

Előzmény: Carpy (595)
Carpy Creative Commons License 2007.02.20 0 0 595
Köszönik szépen, megvannak, csak másfelé járnak. A sor végéről egy 260-as és a 365-ös szenderült jobb létre. Úgyhogy komoly minőségi váltás a két Setra.
Előzmény: MBman (594)
MBman Creative Commons License 2007.02.20 0 0 594
És amely buszok edig teljesítettek ezen a két vonalon, azokkal mi lett?
Előzmény: Carpy (593)
Carpy Creative Commons License 2007.02.20 0 0 593
Az E rendszámos 5:20-kor indul Zalaegerszegről Budapestre, x napokon 12:15-kor, + napokon 15:40-kor indul vissza.
A képen látható kocsi 11:40-kor indul Zegről Veszprémbe, onnan 15:30-kor vissza.
Mindkettőt érdemes megtekinteni :)
Előzmény: TOMvp (592)
TOMvp Creative Commons License 2007.02.20 0 0 592
Ő is "új"?
Az E- rendszámos kocsi ma a Budapest-Zeg járaton volt. Fél1 körül indult Pestről.
KKA-699
Előzmény: kettőhatvanhatos (590)
TOMvp Creative Commons License 2007.02.18 0 0 591
EHK-845
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.02.17 0 0 590
Zalaegerszegen forgalomba állt egy "új" Setra 319 ul egyelőre E-00189 rendszámmal, zalás, háromszöges festéssel.
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.16 0 0 589
Nem egy nagy szám, ráadásul főként Nagykanizsai képeim vannak a Zala Volán menüpont alatt. Épp most lettem kész a frissítéssel. :)
Előzmény: Batti100 (587)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!