En nagyon regen valahol az Erzsebet kiralyne utjan festettem, de holnapra pontosan megnezem, ha talalok egy Bp. terkepet:-)) Akkoriban kb. 2000 ft volt, gondolom most sem csinaljak meg 1200-ert:-((
a tavaszi túra engem is érdekel, az eddigi paraméterek részemről rendben.
Azt meg addig kitalálom, hogy a montit viszem vagy az outit. Persze az utóbbit még kissé rendbe kell pofozni, pl. festés. Apropó van tippetek, hol (kb. mennyiért) lehetne egy normális festést csináltatni (Bp és környéke).
Na üdv.
e-cet (aki korábban zitbag volt, de elfelejett minden jelszót)
Bahh féle kormánycsapágy szétszedéssel én is egyetértek.
HA...
Az ember nem állandóan lucskos, saras úton nyomul. De mondjuk ezt hallani, amikor a kormánycsapágygolyók között serceg a homok és sír a csapágy, hogy apuci puccolj már ki. A mostani csodagépek már lehet, hogy le vannak szigetelve nem tudom. Mindenesetre a csapágyak közül ez a csapágy, amivel a leginkább nem kell foglalkozni. Sokkal fontosabb a lánc és az agyak csapágya...
A nagyfater kormánycsapágya ránézésre úgy 40 éve volt zsírozva. És még mindig működik, bár a golyók igen aprók és nem igazán gömbölyűek benne...:)))
NA befutottam és a billentyűzet-karakter kiosztásom is jó.
Szóval...
badmad, vigyor köszi, bár látom valamiféle ellentmondás van köztetek, de én olybá veszem, hogy 3 sebesség az agyban és 7 a láncban...:))
Az ára jónak tűnik, szóval erősen gondolkodom, meg persze számolok, tervezek...63 nem kell nekem még ez ami most van 21 is sok. kb. 12 sebesség bőven elég, de ez csak az én véleményem. Anno még 3 (shimano agyváltó) is elég volt...:)))
Turabolond
Egy picit sűrűbben is bevetődhetsz, mert szerintem sok túrás témához igencsak hozzá tudnál szólni. Kössz a tippet én fasz a sram-nál a technikai leírási linket már nem néztem meg...(ugye miért is...???) MEg ugye a neve nekem úgy rémlett, hogy valami "quartz...", de ez a spectro nem mondott semmit...
bátyó
NEm hosszú, éppen ezen okból lesz valószínűleg elsőkerékhajtású. Bár 2 féle vázmegoldás létezik elsőkerékhajtása a jelenleg tervbe vettnél nem hosszabb a lánc, mint a hagyományos gépeknél, sőt valamivel rövidebb is...A rekumbensek tervezésénél pontosan ez az egyik legnehezebb, pontosabban az, hogy hogyan vezesse az ember a láncot úgy, hogy az ne essen le, ne legyen belőle sok, működjön is és ne legyen tőle nyakig olajos. Szegény tom2 is figurásan oldotta meg, de valahogy megoldotta.
Tényleg csak ennyi jó a pestieknek, de nem több. Úgy, ahogy sanzi írta retek egy város ez a "világváros". Ha egy picit nagyobb lenne a ház, szívesem felajánlanám, hogy "vidéki" skacok gyertek el hozzánk és aludjatok nálunk, de sajnos nekünk is kevés a hely. MAjd egyszer...:)
rob19
2 kerekű lesz a lelkem, mint írtam első kerék kormányzású és első kerék, vagy inkább úgy pontosabb : vázkormányzású. RAjz nincs, talán lesz...
Leányfalun vannak még leányok, meg egy jó strand, meg drágaság de semmi extra. Olyan gazdagnegyed féle én inkább csak átutazni szoktam rajta, mint, hogy ottragadjak.
Egyébként közelebbi időpontra talán egy tavaszt kéne becélozni és abból is a márciust, áprilist. Májusban már szédelegnek az emberek szabira és akkor már kisebb az esélye egy ilyen túrának.
Részemről tök mindegy hova megyünk, mindenesetre sok lehetőség nincs, mert véleményem szerint legcélszerűbb északra elindulni és ebből a legkevésbé forgalmas út a szentendrei bringaút.
Sanzi
En barmikor hazamehetek, de akkor a tobbiektol is elvarom, hogy vonatozzanak:-)) Azt hiszem nekem kene a legmesszebbrol mennem! Mivel nem kivanok Kamikazeval verssenyezni, ezert autoval vagy repulovel fogok menni:-)
kormany csapagy
a mostanira az van irva, hogy cartridge inside, ugyhogy szerintem nem fogom mostanaban szetszedni. A regi gepen meg egyszer szedtem szet, amikor festettem a vazat. Szerintem folosleges allandoan szetszedegetni mindent, de mintha ezt korabban mar megbeszeltuk volna.
Az XT-t használtan szerezném 10 ropi, de mintha zsír új lenne. A srác vett helyette Magura tf-et...
Az Avid most le van árazva, pontosan 8900 HUF, amíg a készlet tart.
Szerintem nem ronda az XT kar, ez nézőpont kérdése.
De a hozzászólást rögzítettem, egy-nulla Avid.
thx
neptancos,
a leszakadt út környéke bicajjal járható, mert amint láttad csak a kanyar belső íve tűnt el. Mellette el lehet menni. Igaz, csináltak egy 60cm magas torlaszt, de az nem akadály. Az ominózus hely egyébkén 3km-re van Pilisszentlászlótól. Előtte 500m-enként is emeltek torlaszokat, de már mindegyik meg van bontva...
rob19,
Fékkar: bár én nem vagyok Shimano ellenes, de most mégis inkább az Avidra voksolok. A Shimano (azt hiszem) kb. 18ezer, az Avid sem lehet sokkal olcsóbb/drágább.
Viszont (nem tudom, hogy az Avid karokat hogy tervezik), döbbenetesen jobban műxik vele egy V-fék, mint egy Shimano karral. És a lényeg: a '99-es Shimano kar nem valami szép... :)
"Vagy az asszony fog seggbe rúgni."
Miért? Te csak az eltévedt topictársakat gyámolítod a nagyváros sűrűjében...
Ha meg esetleg felmennék, és nem lennél ott, akkor nem várnám meg, amíg az asszony megteszi, megtenném én hamarabb...:)))
Még mielőtt azt mondanád, hogy veled nem törődik senki, természetesen rád is vonat kozik az előző benyögésem. Azt hiszem így lehet sok kötelezettségre szert tenni aztán pedig golyó a fejembe :-))))
Vagy az asszony fog seggbe rúgni.
"ott van a vonat"
Vittél már vonaton biciklit?
Nekem már volt szerencsém hozzá, és ha nem bicikliszállítóvagonban viszed, akkor a kalaj sípol, mert nem férnek el az utasok, meg blabla. Csak azt nem veszi figyelembe, hogy a Pest-Debrecen fővonalon napi két olyan szerelvény megy, amin van kerékpárszállító...
És többet legomboltak tőlem a bike elviteléért, mint a jegyem volt... (120 km, 67.5 %-os mérsékléssel, oda-vissza: 542 Ft. A biciklit még ennél is többért viszik...) Igaz, akinek monopolhelyzete van, megtehtei...
(meg sztrájkolhat hetekig...)
BÁTYÓ
Ha van késztetés akkor nincs veszve semmi. Ennek nagyon örülök :-))))
Ha tényleg sikerülne elcsábítani Pestre akkor várni fog-lak(unk) a PU –on.
De mért is jó nekünk???
Sok kocsi sok (bunkó) ember 10telet a kivételnek, szeméthegyek (+kutya gumihegyek) az utcákon, járdán stb.
Büdös szmogos.
Ha ez nem hátrány akkor tényleg jó.
Mondjuk be kell ismerni a boltok és a ellátottság tekintetében tényleg jó. Nálatok mi a helyzet????
Köszi sanzi!
Őszintén mondva már gondolkodtam rajta, hogy de jó is a pestieknek. Könnyen össze tudtok röffenni.
Aztán rájöttem, hogy tényleg, van ám vonat is.
És most ezen gondolkodom. Nem lehetetlen, hogy még összejön. Késztetésem van rá.
Racsni leszedősök tömörüljetek. Látom, hogy szép lassan mindent beszerzel, ami nekem már korábban is volt (aero kormáyn toldalák, racsni leszedő). Ha jól rémlik tükröd is van (pont az hiányozna?). :-)
Mondd csak, a fogaskoszrú leszedéséhez szükséges láncos ellenszerszámmal is rendelkezel? Mert az is kell ám.
A kormánycsapágyat alkalmanként tényleg illik szétszedni és megkenni. Nálam ez úgy 3 évenként esedékes (valamikor idén lesz a második alkalom).
Szeretnék első kézből gratulálni a szuper gondolatodhoz. Hogy ez eddig nekem miért nem jutott eszembe? :)))
Kormánycsapágy téma: nekem aheades van (mostanra már ezt is szükségesnek tartom leírni) és én eddig, mióta meg van, nem tisztogattam, mert nem láttam értelmét. Kb fél éves (ahogy az új bike is) eddig nullo problemo. Szerintem nem is nagyon kell eltúlozni az ilyen dolgokat. Egy évet mindenképpen ki kellene bírnia neki mindenféle szétszedegetés nélkül is.
rendes Tőled, hogy bátyót hívod tekerésre, engem meg nem....
Ott lenn falun más is van, nem csak sör? My favourite is: Jägermeister.
Kihasználom, hogy itten vagy.
Kérdés: Milyen málhás zsákot javasolsz??? Én kinéztem egy Erinát. 3 részes szétszedhető, hátizsákként is használható. Anyag szokásos. Ár azszem 9.000.-HUF körül.
Turabolond back. Itt vagyok, csak ritkan irok. A sram.com-rol leoltheted az egesz katalogust
.pdf formatumban (spectro series) es nyalazhatod. Ha papir verzio kell, tudok adni.
A legjobb valto. Talan csak a 7-es agyvalto+3-as lanckerek kombinacio lehet meg egyszerubb,
jobb. Ket hosszu, malhas alpok turan hasznaltam eddig minden gond nelkul. Ha lesz vmi kozos tekeres meg/bemutatom.
BÁTYÓ
Most már a fogam nyikorog :-))))
Most akkor meleget akarsz, vagy nyarat ????
Hosszabb elemzés után a bowden mellett döntöttem.
Tavasszal nem akarsz felbumszlizni Pestre ???
Hajnalban vonatra fel, velünk túra este buli hegyek hajnalban vissza. Komolyan kérdem.
Hát így könnyű hegyet mászni. 20-as első, 32-es hátsó fogszám, 26-os kerék. :-)
Meg rajta a csupa izom szela biciklista... :-)
berger cimbi köszi a progit.
zsenzi Ez jobb, mint a sanzi.
Aztán mond csak, te félisten, meleget és nyarat is tucc csinyáni? Most, azonnal.
És a félistenég hogy ismerszik meg a névben? Gondolom az y a végén már kevéske.
Gratulálok a lámpfelszerelésedhez. Ezekszerint akor van hely a narancssárga rádiónak. :-)
Olyan eccerű meg nem lehetsz, hogy nem tudod megállapítani, hogy mid nyikorog. Csak álló helyzetben húzkodáskor a csikorgási tünetnél a bowden. Ha csak menet közben, akkor meg a fékpofa. Ha meg mindkét esetben, akkor a lámpád sikítozik, mert rosszul érzi magát oldalra döntve. :-))
És mit szól az asszony a merevedési gondolataidhoz? Vagy csak rágondolsz a lámpára és sutty? :-)) Hogy az a lámpa? :-)))