Valaki tudna segíteni abban, hogy a sport küszöb spolier legelső felrögzítési pontjához hogyan lehet hozzáférni? Le kell szedni a doblemezt, és úgy már látható, szerelhető?
(feltűnt ugyanis, hogy a bal oldali spoiler kicsit jobban eláll elöl, mint korábban, van egy kb. 3 mm-es hézag, melynek nem kéne ott lennie.... egyébként, csavaros a rögzítés? remélem, nem tört el / le semmi, valamelyik közelmúltbeli emelés alkalmával...)
Talán dobok is fel egy képet nemsokára, úgyis van még ott "látnivaló". ;-)
Itt délkeleten is volt,anyámnál nincs garázs ,így 3 vastag takarót dobáltunk rá még időben(sokat így nem kapott) mert voltak elég nagy méretűek(10-15mm) is ami a fejemen meg a rövid ujjú pólóban éreztem.Persze lehet hogy bírta volna a "gyűrődést" ,de ez a biztos---ja és az utcában akkora fa sincs :) és előtte 1 órával mostam le a kocsit :( akkor még jele sem volt esőnek
Ha már sebesség mérés: létezhet, hogy tegnap még volt korlátozó tábla az m5-ön befelé, ma meg már nem? Sokan rutinból lassan mentek , de én ma nem láttam táblát, csak az oszlopok maradtak... Azt meg végképp nem értem, hogy kifelé miért mennek lassan, ott már rég nincs semmilyen korlátozás...
Apropó, azok az új "kapuk", melyeket elhelyeztek a pályán (is, meg egy-két főùton is), mi célt szolgálnak?
Nekünk a gyári lejátszó az nem tud mp3-at olvasni, de a blue&me mp3-ja magától állította be a loop módot, szóval kinézem hogy magától csinálja a te problémádat is
Nálam is volt adat egyeztetés vásárlás előtt:menetemelkedés,átmérő,menethossz--de például hosszabb menethosszú kellett mert a kerékőr kúpos része nagyobb szögű,hogy elég menet fogja hosszabb kellett mint a gyári
Gyanús nekem a történet, úgy ahogy van. Szerintem figyelem az olajat többször, aztán ha elkezd fogyni akkor azonnal cserélem, ha meg nem fogy, akkor nem lehet vacak.