Tavaly ilyenkor még semmi nem volt, December végé motorral mentem Zöld kartáccsal fallabdázni, majdnem elvertem, s vmi este 9-kor motorral mentem haza.. :-)
Igazából lehet megoldható, mert a keményebb része kifelé túllóg a markolaton, azt kéne feljebbrakni. Csak most hideg van, sötét van, szakad ez a havas szutyok és sose raktam fel ilyet. Összeakasztottam gyorsan a tükör körül aztán hajrá.
Kosz nem hiszem, akkor utána is csinálnia kellett volna...de az mondjuk lehet hogy a szivató szivatott...mondjuk most jól kib@sztam vele, mert leragasztottam a ventillátor levegőbeszívó nyílásait kacsaszalaggal, kíváncsi vagyok, erre mit fog lépni:)
Ma reggel a -2-ben én is a frissen beszerzett esőkabátomban jöttem haza, egyáltalán nem fáztam, pedig a kabát alatt csak egy (vastagabb, technikai, de rövidujjú) póló meg a gerincprotektor volt rajtam.
Ellenberger: induláskor azt csinálta a gép, hogy húztam neki a gázt, kicsit felpörgött, de csak egy bizonyos fordulatig, ha onnan még próbáltam nagyobb gázt adni neki, akkor fulladt (eddig érthető, hidege volt), viszont ha ebben az állásban megtartottam a markolatot, akkor a fordulatszám elkezdett szép szabályosan alapjárattól eddig a bizonyos fordulatig le-föl ingadozni...na ilyet eddig még egyetlen járművem se tudott produkálni...
No, a dudánál és a fényváltónál kevés fölöslegesebbet tudok elképzelni.:) Kivéve a ZöldI kürtjét. Mert a legtöbb dudánál hangosabban mondom azt, hogy hopp.:)
Engem inkább az érdekel, hogy férek majd az index-duda-fényváltó triumvirátushoz. De kitelik ám tőlem, hogy csak jobb oldalra rakom fel és default fél kézzel vezetek.