Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hangacsi Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68723

Nem, csak szemezgettem vele én is. De gyanúsan gyorsan és sokat csökkent az ára. Ha jól emlékszem először 600 körül került fel, utána került a kereskedőhöz aki már csak 450-ért hirdette, de a végén már csak 329-ért volt fent. Biztosan nem véletlenül.

Előzmény: DonPrego (68719)
Kappa20vT Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68722

Egyszerü vezetékezés az amit ma csináltam. A csomagtartó fedélbe tartó kábelköteget cseréltem törés miatt. Az bontással, cseréve,l visszaépítéssel együtt sem volt több fél óránál. Ezen a másikon gondolkozom. Annyi a könnyebbség, hogy a másik autó belülről csupasz, így látom a kábelt. De a légzsákvezérlő nem biztos, hogy megoldódik kábel cserével.

Előzmény: sooty (68721)
sooty Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68721

Most ezzel nagyon vitatkoznék.

 

A két ülést ki kell szedni. Hogy könnyebb legyen a dolog ki kell szedni az infocenter komplett egységét, és az ott lévő műfa borítást. (rádiót is természetesen).

Ez idáig kb pár csavar.

 

""középső box ki (de nem lehet kiemelni a kézifék miatt)""

Dehogynem!!! Gond nélkül ki lehet bujtatni a kézifékkaron át. Előtte a középső box oldalairól le kell venni a kárpitot.

 

Ha idáig megvagy akkor már akkora helyed van ami több mint elég.

Nyilván a kormány alatti műanyag burkolatot is le kell venni.

 

A szőnyeget nem kell felbontani, sőt ahogy írod is tuti eltörik a patentnál. Az ülés alatt van a szőnyegen egy lyuk ahol most is kijön a légzsák vezetéke. A középkonzol és ezen lyuk között kell csak átvezetni a szőnyeg alatt. Itt lehet egy kis szívás, de főleg azért mert a régi vezeték rögzítve van egy fém elemhez egy kábelkötegelővel.

Az újat nem kell itt rögzíteni........

 

Ennél egyszerűbb vezetékezés nincs is a kappában. Ráadásul a sárga színe miatt mindig tudod merre jársz.

 

Előzmény: probody (68718)
probody Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68720

...vagy van nekem gyári. Tegnap szereltem ki,még repedezés sincs rajta.

Előzmény: Mattiasrex83 (68716)
DonPrego Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68719

Ühhüm. Ismerőshöz került?

Előzmény: hangacsi (68715)
probody Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68718

Az átvezetékelést én nem lépném meg az biztos. Csináltam képeket bontás közben. Ha csak az elsőt nézzük.... Ülések ki,középső box ki (de nem lehet kiemelni a kézifék miatt) teljes szőnyegezés ki.Embertelen meló. A köszöbök fekete műanyagját patent törés nélkül szinte lehetetlen levenni. Így műszerfal nélkül is aggasztó a dolog. Iszonyú szopás szerintem.

Biztos van más megoldás is mert ebben nincs jobbos légzsák, de a 2.képen látni,hogy mégis ki van vezetékelve,tehát a légzsákvezérlő is ilyen,még sincs hibajelzés.

Előzmény: Kappa20vT (68713)
JAMIE222 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68717

Ha hosszanti kitámasztó nagy szilentjére gondolsz, azt talán sehol sem, csak kompletten a lengőkarral, vagy süttetsz bele a Pákozd utcában, Pesten, vagy esetleg más hasonló szilentes cégnél.

Előzmény: Mattiasrex83 (68716)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68716

Sziasztok !

 

Futómű ügyben kérek segítséget .

hátsó lengőkar szilentet hol lehet beszerezni ?

'96-os 146le-s a gép. az a szilent kéne, ami a lengőkart köti össze a karosszériával.

 

köszönöm.

hangacsi Creative Commons License 2014.10.20 0 0 68715

A szürkét a fekete Momo felnikkel?

Előzmény: DonPrego (68701)
granturismo Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68714

Láttam:-)

Műszakilag istencsászár, de a külsejét én nem tudtam soha megemészteni. Miért kellett ez a műanyag szoknya rájuk?? A 164 Superek meg milyen szépek lettek aztán....

 

Előzmény: probody (68711)
Kappa20vT Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68713

Kábelkötegem van, mert van 1 másik autóm is amiből az ülés is van. A bontott ülésben 100e. km. van a cserésben 200e. Arra gondoltam hátha van 1 egyszerübb megoldás.

Előzmény: sooty (68703)
sooty Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68712

A Q4-et kb egy hónapja már láttam fent.

Előzmény: probody (68711)
probody Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68711

164 Q4-et láttad?

Előzmény: granturismo (68710)
granturismo Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68710

Került fel egy JTD SW is pénteken kép nélkül de most egy fél órája eltűnt.

granturismo Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68709

Sok új eladó Kappa került fel most hétvégén.

Előzmény: granturismo (68707)
DonPrego Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68708

És a szekszárdi grafit jtd is 695 ért :)

Előzmény: granturismo (68707)
granturismo Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68707

Elkelt.

390 lett a vége asszem amiért kínálták.

 

Visszakerült az aranyfelnis TD SW Nagyarádról 600-ért.

 

 

Előzmény: DonPrego (68701)
granturismo Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68706

Légzsákvezérlő csere, kábelköteg csere.

Utána hibajelzés törlése.

Előzmény: Kappa20vT (68702)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68705

Nem lett kevesebb Lanciám, hiszen az amcsit cseréltem japánra - a többi maradt és maradni is fog ;)

Előzmény: kappa_tds (68700)
sooty Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68704

És akkor hogy legyen valami műszaki leírás is. A kiindulás az volt, hogy hideg indítás után pár percig a vezérlés felől furcsa éles hang jött, illetve a kiegészítő ékszíj szemlátomást idegesen járt.

Ha a kiegészítő szíjat leszereltem akkor eltűnt a hang. Maradt lehetőségnek a generátor, szervó, szíjfeszítő. (Klíma nincs)

A szíjfeszítőn a görgőt újra cseréltem, javult a hang, de nem az igazi. következő lépés a generátor.

Generátorom van:

1db benzines, bosch (nem tudom pontosan milyenről való)

1db a jtd-n, nem tudom milyen gyártmány.

1db a tds-en szintén nem tudom milyen gyártmány

1db magneti mareli, fogalmam sincs honnan került hozzám. Sárgával rá volt írva, hogy 1.9 jtd. Utólag gondolkodva ez lehetett az eredeti TDS motoromon.

 

A lényeg, hogy a sok közül csaj az 1.9 jtd-s van szabadonfutós hosszbordás szíj vezetővel felszerelve. Ez ugye visszafelé forgatva úgymond leracsnizik. Mivel ezt én már korábban egyszer cseréltem, így valószínű tuti ez lehetett az eredeti autómon.

 

Az összes többi generátoron csak egy sima hagyományos szíjvezető van. Az a szokásos gumiba ágyazott elméletileg rezgés csillapított. Beépítésre került a racsnizós, és a hang eltűnt. A szíj járása kifinomult, per pill semmilyen mellékzörej nem hallható a motortérből.

 

Már csak a tetőablak műanyag alkatrészeit kellene újra legyártatnom, de lehet, hogy ezt most elhalasztom tavaszra.

Azt hiszem készen van a kocsim. Illetve egy nagy takarítás ráfér.

sooty Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68703

Pl. Mi van ha kicseréled az egész légyzsák vezeték kötegedet is olyanra ami eleve csak két légzsákos. Ez a vezeték köteg gyakorlatilag mindentől független, könnyen kiszerelhető a helyéről. Nekem ki is van építve egy.

Ha ezen megoldás mellett döntesz akkor én elcserélem veled a saját kötegemet. Odaadom a 2 légzsákosat, te meg ideadod a 4 légzsákosat.

 

Ha segítség a kibontásnál akkor előre odaadom az enyémet, sőt  el is magyarázom, hogy merre hány méter.

 

 

 

Előzmény: Kappa20vT (68702)
Kappa20vT Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68702

Üdv mindenkinek. Szaktanácsot kérek. Kicserélném az oldallégzsákos vezető ülésemet nem oldallégzsákosra. Mi a teendő, hogy ne jelezzen vissza a légzsák hibajelző?

DonPrego Creative Commons License 2014.10.19 0 0 68701

Na gyerekek, reggel láttam a városban a csúnya felnis turbo kombit. Nekem úgy tűnt kissé fehéres volt a füstje.

kappa_tds Creative Commons License 2014.10.18 0 0 68700

Ha nincs beírás, akkor bocs az OFF-ért, de megéri:

(talán még MyKappa-nak is tetszeni fog, még akkor is, ha már sajnos átpártolt más márkákhoz! )

 

 

037  :):

 

https://www.youtube.com/watch?v=cwwHULWCmkI

sooty Creative Commons License 2014.10.18 0 0 68699

Mindenki kiélvezi az utolsó melegebb napokat a problémamentes kappájával.

 

Előzmény: Alfás Theo (68698)
Alfás Theo Creative Commons License 2014.10.18 0 0 68698

Már 4 napja semmi beírás? Ilyen még nem volt!

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.13 0 0 68697

" xenonlámpa fénye zavarná az ott alvókat" - főleg, hogy  a xenon "kötelező fényszórómotorja" nem tudná követni ezt a hirtelen bukkanót és túlzottan vakítana a környező házak ablakán át :)

Előzmény: Alfás Theo (68695)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.13 0 0 68696

Jó kis vasbeton kell oda  kerítésnek - azt még a Diana hercegnő sem élte túl páncélozott S-es merciben ;)

Előzmény: tomsojer (68694)
Alfás Theo Creative Commons License 2014.10.13 0 0 68695

Azért megy lassan, mert a lukas kipufogó hangja, a xenonlámpa fénye zavarná az ott alvókat. Figyel arra, hogy tudjanak a kedves szomszédok aludni pihenni, amíg ő éjt nappallá téve robotol. 8o) Rossz szomszédság török átok, ők ezt be tartják.
Mellesleg minket a dzsipperes vállalkozó emberei ébresztgetnek 4-5 óra körül, mikor a szakadt tranzitból a bontószökevény ducatóba pakolnak át, próbálják becsukni a leszakadt ajtókat csendben 4x 6x egymás után. Jó isten tartsa meg őket (a forró aranyban egy percig!)

Előzmény: tomsojer (68694)
tomsojer Creative Commons License 2014.10.13 0 0 68694

 Ja, aztán megijed és befigyel a kerítésünkön, gondolom minden közteher meg van fizetve a ventón,

meg az ibizán?! ...azért közlekednek mellékutcáról mellékutcára. De amikor hajnali egy órakor lekapcsolt

lámpával "krúzolnak" lépésben az utcában, mit lehet feltételezni róluk(?), basszus - csak felhúzom magam

Előzmény: Törölt nick (68693)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!