a XII.kerületi tanácsnál dolgozott egy Oktatási Osztályvezető úr/elvtárs.
Ritka művelt, polgári ember volt.
Nagyon sok embernek segített amikor erre szükség volt.
Amolyan kidobhatatalan bútordarabbá nőtte ki magát.
Kicsi gúnnyal de még a tanácsháza szolgálati macskájár is elvtársnak szólította.
Neki mindíg (amióta lehetett) VOLGA személyautója volt.
Az első M21-se természetesen egy vállalattól leadott selejt példány, Röppentyű utcán keresztül.
Mindíg csillogott villogott mint a Salamon..............e.
A másodikat már kunzumon keresztül*** vette neki a bátyja.
A bátty feketeseggű vala, mert a mocskos és folyamatosan rothadó, hanyatló nyugaton, azaz Belgiumban élt.
VOLGA M22 kombit vett öccsének.
Ráadásul dízelt.
Az 197-es évek elején.
Az osztályvezető úr csak azért nem kapott pártfegyelmnit a méltatlan cselekedetért, mert nem volt párttag.
Ezt a kombit sokáig megtartotta.
Az első M24-t már símán, befizetéssel vette a Merkúrtól az 1980-as évek közepén.
Ez ronda narancssárga volt.
Nyugdíjba vonulása egybe esett a rendszerváltással, és akkor megvette élete utolsó Volgáját 3102-est.
Ezt már alig használta.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
*** = fiataloknak.
A konzum egy bolt rendszer volt.
5-10 Magyarországon.
azok vásárolhattak ott akiknek az Nemzeti Bank engedélyezte, hogy deviza számlájuk legyen, később un. BC számlájuk.
Valamint a külföldiek.
Külföldi közveteen idehazai családtagjának vehetett szalámit, műszaki cikkeket, cigarettákat, bőr dzsekit, autót.
Az autó katalógus kinti árát + 60% VÁM-ot meg kellett fizetni a külföldi rokonnak, akkor behozhatta az adott autót és levizsgáztathatta az öccse, bátyja, ángya, rokona nevére.
Majd kivétel nélkül, Opel, VW, Ford, Fiat, Renault,Peugeot kocsik jöttek, de a hazai kisiparosok közül sokan kértek rokonaiktól Volga kombikat.