Keresés

Részletes keresés

csaba08 Creative Commons License 2018.01.15 -1 0 552

Sziasztok!

Na pont aktuális a téma!
Tegnap ugyan is - szerintem kirabolt vagy épp meglopott - LONDON-LUTON 22-es beszállítókapunál álló pakisztáni kinézetű muksó.

Történet:
Esti géppel jöttünk haza és a kapunál ellenőrzik a bőrönd méretét. A nő jött és szépen ráragasztotta a rózsaszín nagyméretű címkét.

Majd az asszonyéval már kezdett kötözködni... ekkor odavitt előre a pakisztáni kinézetű csávóhoz, aki konkrétan kiröhögött minket visszaküldött a nőhöz.

A nőci az asszonyéra is ráragasztotta a rózsaszín nagyméretű cetlit...

Odaérve a pulthoz a csávó félreállított - hozzáteszem, nem mi voltunk az egyetlenek - azt mondta mindkettőnk bőröndje nagy. 

Megmutattam neki, hogy az enyém biztos nem az, mert standard bőrönd és tök szépen belemegy a kalodájukba... 

Ő csak problémázott, hogy nem jó, nem engedi fel. Pontosan a kerék méretével nyúlt túl magasságban, amiről egyébként úgy tudom, hogy nem szokták beleszámolni és mint ha egyszer erről már a wizzair adott volna ki írásban is tájékoztatást.

A sztori most kezd érdekessé válni...

Félreállított minket, meg másik két utast is... Csak a legvégén foglalkozott velünk, amikor már mindenki kint volt a gépnél...

Azt mondta fizessünk fejenként 65 GBP (!!!)-t, mert túlméretes a bőrönd.

Mondtam neki hozzon centit, mérjük le... na erre idegesebb lett. Mondta hagyjuk ott a bőröndöt... Na persze! :))
Mondtuk, nincs nálunk kp, csak kártya, ha minden áron fizetni kell fizetünk.

Erre elkezdi mutogatni, hogy nem megy a kártyás terminál...

Elkezdem nézni, hogy mennyi kp maradt nálunk.. kiveszem az utolsó 20 GBP-t, meg az asszony is a nála lévő 30 GBP-t, mire a csávó KIKAPTA A KEZÜNKBŐL A PÉNZT és betette a saját táskájába!!!!
Majd közölte mehetünk.

 

Kérdés, ilyen esetben kinél kell feljelentést tenni???
Semmilyen papírt nem adott, ugyan úgy a rózsaszín nagyméretű poggyászt jelző szalagos bőröndömmel szálltam fel a gépre.
Jeleztem az esetet a légiutas kísérőnek is, aki szintén elismerte, hogy standard bőröndöm van ami megfelel a szabályzatuknak.  
Ami történt szerintem lopás vagy igazán rablás volt, mert a kezünkből tépte ki a pénzt és nem kaptunk papírt sem róla és mehettünk tovább...

Gondolom a repülőtér biztonsági kamerája rögzítette a történteket...

 

Várnám az ötleteket...

Előzmény: TrixieZ (550)
czll Creative Commons License 2018.01.14 0 0 551

Szia! Ugyanebben a cipőben járunk. Nem is méregettük volna a bőröndöt, ha nem lett volna ez a figyelmeztetés a foglaláson. 55 × 40 × 23 MÉRET MÓDOSÍTVA. Tavaly ezzel utaztunk Ryanair járaton, és a mérettel (56,5  cm volt, 1,5 cm nagyobb , ez szinte a guruló  kerék mérete) nem volt semmi gond.

Kérdésemre az volt az ügyfélszolgálat  válasza,   a beszállásnál dől el, van sapkája  vagy nincs sapkája alapon. 8500 forintért láttam és le is mértem 55 cm-s bőröndöt (kerékkel és betolt húzóval). Ha az egyszeri pótdíj 10 eur , akkor szinte már ugyanott vagyunk. Három évente meg úgyis kuka a bőrönd, mert valami baleset mindig történik. 

Előzmény: TrixieZ (550)
TrixieZ Creative Commons License 2018.01.11 0 0 550

Sziasztok! Wizz Air poggyász kérdésem lenne. Az új méretek óta most fogunk először repülni .Kérdésem lenne,hogy mennyire nézik centire pontosan a bőröndöt amit elvileg felvihetünk majd, mert a megadott 55 cm helyett a miénk ha a kerekeket is beleszàmoljuk 57 cm . Régebben voltak ilyen problémàk hogy pár cm miatt már fizetni kellett, ez most hogyan működik? 

 

 

Morti08 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 549

A másik Wizz fórumon épp így járt valaki, ingyen kijavították a nevet.

Előzmény: Dániel Andrea (544)
czll Creative Commons License 2018.01.09 0 0 548

Akkor nekem nem volt szerencsém. A hívott telefonszámot a fórumban olvastam, mivel mi nem találtuk meg csak az emelt díjas számot. Az emelt díjassal  kezdtük, de hat perc zene hallgatás után megszakítottam a hívást.

Az egyik kérdésemre valaki már itt válaszolt, köszönöm szépen.

Előzmény: csaba08 (547)
csaba08 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 547

"Pár perce beszéltem egy ilyen számmal. Semmire nem válaszoltak , az emelt díjas ügyfélszolgálathoz küldtek."

 

Na ez azért furi, mert ezek a telefonszámok az ügyfélszolgálat számai.
Kint vannak a WizzAir honlapján, nyilvánosak, ügyfélszolgálati telefonszámok, tehát nekik kutya kötelességük ezeken a számokon is segítséget nyújtani ingyen!

Kapcsolat => telefonos ügyfélszolgálat => összes telefonos ügyfélszolgálat megtekintése

 

Olyan országoknál keressétek a magyar számokat, mint pl: Azerbajdzsán, Egyesült Arab Emirátusok, Moldova

 

"Ha különleges segítség, illetve járatkésés, járattörlés vagy visszautasított beszállás ügyében keres minket, nem kell kifizetnie a telefonos ügyfélszolgálat tranzakciós díját."
"Ha az adott ügy online is elintézhető, a telefonos ügyfélszolgálat tranzakciós díja 4 800 ​Ft​  tranzakciónként."

Előzmény: czll (541)
Morti08 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 546

Nekem ingyen kijavították.

Előzmény: halilali1 (545)
halilali1 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 545

én felhívnám az ügyfélszolgálatot

+36 1 677-75-01

+36 1 677-75-06

+36 1 677-75-07

+36 1 501-53-08

és kérném, hogy javítsáki ki

ha szerencséd van, akkor ingyen kijavítják (lehet, hogy megkérik, hogy hívd az emelt díjas számukat)

 

ha csak pénzért javítanák ki, akkor újra hívnám és esetleg azzal próbálkoznék, hogy a foglalás óta mentél férjhez

(hátha nem kérik a házassági anyakönyvi kivonatot)

 

kijavítják a profilodban, meg a foglalásban is és ha már kinyomtattad a beszállókártyát, akkor újra ki kell nyomtatni

 

de lehet, hogy valakinek más ötlete van

Előzmény: Dániel Andrea (544)
Dániel Andrea Creative Commons License 2018.01.09 0 0 544

Bocsánat. Nem írtam pontos részleteket. Már megtörtént az utasfelvétel. Akkor jöttem rá, hogy hibáztam. Most a névmódosításnál ezt írja: "Nem módosíthatja a nevét, mert Önnek is az utasok között kell lennie. Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért." 🙁 Sokmindent elolvastam. De nem egyértelmű, hogy ilyenkor mit kell, vagy lehet tenni. Elmegyünk a reptérre megkérdezzük. Te mit gondolsz? A személyim hátulján ott van: születési és családi utónevem :Dániel Andrea ... ebbe lehet kapaszkodni? 

Előzmény: halilali1 (543)
halilali1 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 543

engedi a rendszer

most próbáltam

megkeresed a foglalásodat belépés után 

nevek alatt "szolgáltatások hozzáadása"

 

Előzmény: czll (541)
Dániel Andrea Creative Commons License 2018.01.08 0 0 542

Sziasztok! Segítségre van szükségem. Holnap indul a gépem Stockholmba. Viszont gondban vagyok, mert nem figyeltem. Mikor anno regisztráltam a wizz airnél, azt Andrea Daniel néven tettem. Azóta férjhez mentem, és így Andrea Daniel Lestyak kellene, hogy szerepeljen a beszálló kártyán. Tudom ezt eltoltam. Hiába keresem hol lehetne nevet módosítani, nem találom. Segítsetek kérlek. Nyár óta nem láttam a kisfiamat. 😯

czll Creative Commons License 2018.01.08 0 0 541

Pár perce beszéltem egy ilyen számmal. Semmire nem válaszoltak , az emelt díjas ügyfélszolgálathoz küldtek. Ma már velük is volt egy hat perces zene hallgatásom, borsos áron. Cérna és vonal elszakadt.

 

Pedig egyszerű kérdésem lenne. Nem vettem elsőbbségi beszállást, mikor tudom ezt utólag megtenni. Jelenleg ezt nem engedi a rendszerük, utazás január 24-én.  

 

Előzmény: csaba08 (537)
Morti08 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 540

Év végén volt jó pár, szerintem 2 hónapon belül újra lesz. De nem mindig valós a kedvezmény, lehet, hogy előző nap olcsóbb a  jegy, mint az akciókor. Figyeld az árakat. Akciós napon legjobb rögtön éjfél után vásárolni.

Előzmény: PIERRE72 (538)
Agica0406 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 539

Köszönöm szépen a választ!

Előzmény: hallotessek (519)
PIERRE72 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 538

Sziasztok. láttam, hogy most a hétvégén volt 20%- os akciójuk minden járatra. Milyen gyakran szokott lenni ilyen akciójuk? Vagy ez teljesen kiszámíthatatlan?

csaba08 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 537

A 250 HUF / perc díj felejtős, mert van ingyenes vezetékes számuk, nem is egy! Már kiírtam ide egy korábbi hozzászólásban.

Előzmény: spotter10 (534)
anetkukaca pont hu Creative Commons License 2018.01.08 0 0 536

Egy foglaláson belül sehogy.

Előzmény: Xion79 (535)
Xion79 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 535

Sziasztok!

 

Hogy tudok 2 személynél egy Basic, és egy Wizz Go-t foglalni?

 

Vagy még több személynél egyszerre más-más csomagot választani?

 

 

Válaszokat előre is köszi!

 

 

 

spotter10 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 534

A hívás 250 ft perc eleve amiért elintézi amit kérsz az 4800ft + :)

Előzmény: PIERRE72 (532)
spotter10 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 533

A fizetésnél van voucher ahol be lehet írni vagy kupon néven

Előzmény: PIERRE72 (531)
PIERRE72 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 532

Szia. Ezt olvasom a honlapon:

"Ha az adott ügy online is elintézhető, a telefonos ügyfélszolgálat tranzakciós díja 4 800 ​Ft​  tranzakciónként"

Tényleg fizetni kell a hívásért?

Előzmény: csaba08 (511)
PIERRE72 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 531

OK. És hol kell beváltani. Amikor nézem a foglalást, akkor nem látom, hol lehetne ezt megadni. Igaz, nem kattintottam még végig a lépéseket.

Tudsz ebben segíteni?

Előzmény: spotter10 (529)
kathy Creative Commons License 2018.01.05 0 0 530

Köszi, igen, én is erre gondoltam. Ezek a gépek pont tele szoktak lenni, és hosszú az út, úgyhogy ez lesz a vége :-).

Üdv

Előzmény: Pitta2 (527)
spotter10 Creative Commons License 2018.01.04 0 1 529

Vedd 1 irányba és akkor 1 kupon vissza út még egy kupon és kész :)

Előzmény: PIERRE72 (528)
PIERRE72 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 528

Sziasztok,

 

Van 2 db Wizzair ajándékkuponom 20-20 euro értékben.

Szeretném beváltani foglaláskor, de nem tudom, hogyan kell. Tudna valaki segíteni?

1 járatra csak 1 kupont lehet beváltani?

Pitta2 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 527

A Ryanairről bizonyosodott be, hogy szándékosan szétülteti az utasokat. A Wizzről ilyen infó még nem jelent meg. De ha nincs már egymás mellett 3 hely, akkor természetesen szétültet.

Egy 3 fős család ideális, mert 3 szék van egymás mellett. Én megvenném a helyedben, de csak azért, hogy a család együtt utazzon. Gondolom szeretitek egymást. :)

Előzmény: kathy (526)
kathy Creative Commons License 2018.01.04 0 0 526

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni (hátha valakinek volt már ilyesmi tapasztalata), hogy ha családilag utazunk (két felnőtt és egy gyerek), és totál mindegy hogy hova ülünk - csak lehetőleg egymás mellett legyünk a gyerek miatt - akkor szükséges-e helyet foglalnom pénzért? Vagy az együtt utazókat 48 órával az indulás előtt is egy helyre ültetik? (Hallottam olyasmit, hogy más légitársaság néha szétülteti az együtt utazókat - de vajon a Wizzair is? Amióta bejött az új becsekkolási rendszer, még nem utaztam velük...)

Köszi

Morti08 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 525

Ha visszaolvasol a másik Wizz fórumban, szoktak szólni az olvtársak, ha kiírják az őszi menetrendet. Nézd át a tavalyi év eleji bejegyzéseket, hátha még február előtt kijön.

Előzmény: toregene (524)
toregene Creative Commons License 2018.01.03 0 0 524

Én is ebben reménykedek (már hogy lesz járat, csak még nincs kiírva az időpont) csak az a baj, hogy mivel egy foglaláson van mindkét út és a visszaútra nincs időpont, egyáltalán nem módosítható egyik sem!!!

Előzmény: Morti08 (523)
Morti08 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 523

Biztosan lesz út, csak még nincs kiírva a menetrend. Vagy vársz, vagy egyszerűen veszni hagyod a visszaút jegyeit, ami pillanatnyilag  ugyanazt jelenti.

Előzmény: toregene (522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!