SZiasztok! Lenne egy 2006os fiesta 1.3 benzin a hosszbordásszíjat szeretném kicserélni,ugyanis még gyári, de az un!x-ba, 6pk2175-ös ír a gépük hozzá,de nekem ezt sehogy se sikerült felrakni rá, az eredeti 6pk 2179 kérdem én ,hogy az a 4mm ennyit számítana?
Csak utcabaol kifordulva jobbra csinalja ha gazon allok kozben. Motorfekkel ugyanitt csond van. Bele meg nem fekeztem nem akartam a fogalomban a kanyar kozepen megallni. A stabrud szilentet ki tudom loni az egyenletbol, ha a stabpalcakat lekotom rola es ugy is nyekereg?
Sziasztok. Érdeklődnék hogy egy 1999-es 1.25 Ghia fiestába be lehet szerelni az eggyel fiatalabb fiesta vezető ülését? Vagy mindenképpen át kellene alakítani hozzá?
Nagyon új vagyok a fórumon is és a Fiesta-sok között is. Ma vettünk egy 2016/12-es 1.4 TDCI Fiesta-t Ghia felszereletséggel a feleségemnek. Nevetségesen olcsón jutottunk hozzá, de lesz vele meló bőven. Először műszakilag-szerkezetileg szeretném rendben tudni, aztán jöhet a karosszéria. Dunaharasztin lakunk, kérlek ajánljatok olyan szerelőt, aki nem ver át és nem rabol ki, viszont érti a dolgát és egy kis lelkiismeretesség szorult belé. Köszönöm!
Az alany Fiesta 1.4 2007-bol: varosban, jobb kanyarban hangosan nyikorgott nyekergett a futomu. Szerelo szerint tornycsapagy, a rugok is lagyak voltak igy az elso gyari gatlok ki lettek bontva, kerult bele uj rugo, uj toronycsapagy, uj toronyszilent, es minden megbontott anya gyarira cserelve mind a ket oldalon. Az 1481540 cikkszamu gyuru a rugo alatt bent van, a 1211735 cikkszamu gumi zajcsokkento betet eredetileg sem volt, most sincs. Gondolom nem ez a hiba, mert akkor a masik iranyba is hangoskodna. Hatso rugok is cserelve, gumi alatet alul (itt sem volt erdetileg de ezt nem felejtettem el es vettem) es felul uj hatul. Felemelve feszegetve semmi nem log az auton. Jelenelg is jobb kanyarban kettot-harmat nyekereg a futomu, mintha gumi dorzsolodne benne, csak varosban es lassu 90 fokos kanyarokban (pl stop tabla utan utcabol be-ki fordulaskor), de mar sokkal halkabban. Uthiban, orszaguton kanyarban, fekezeskor, gyorsitaskor, egyenesben csend van rossz uton is. Van otletetek, hogy mit nezzunk meg rajta? Koszonom.
Megneztem ma az olajszintet benne. A szint megfelelo. Az olaj fekete, a csavaroknal latszott hogy nem nagyon voltak kilatitva mostanaban, ha tippelnem kellene akkor meg a gyari olaj van benne
2003, 1.4 benzines fiesta nemrég vettem, mikor vettem a kint 20-25 fok volt, nem vettem észre semmi szokatlant a váltón
most napok óta ez a 12-14 fok körüli idő van, és ilyenkor bizony pár kilóméterig a kettest nehézkesen veszi.
van valami ötlet erre? szinkrongyürü? :(
a váltóbowdeneket néztem ott elöl a motortérnél a műanyag burkolat alatt, szépen könnyedén jár, mindenesetre azért bezsiroztam. de nincs változás.
váltóban nem tudom hogy milyen olaj lehet, gyári vagy egyszer már cseréltek talán.. nagyon nem merem kicseréltetni mert ha még sose volt cserélve akkor sajnos gyakran előfordul hogy a csere után hangja lesz a váltónak :/
Megoldódott. Megkapta a csúnya fekete utángyártottat. Imádom mikor a kép csak illusztráció. Hiába volt (írva is) hogy részben alapozott (szürke), ez tök fekete. Nagyon bután néz ki ezüst metál autón.
Piros fény +ami vele kapcsolódóan őrködik, nem fogyaszt sokat alapjaraton. Az akku ha lemerult egy hónap alatt, akkor az jelzés arra, hogy az élettartama végéhez közeledik. Persze függ attól is, hogy az előző időtartam alatt mennyire volt rendszeresen használva. Milyen toltottsegi állapotban került az egy havi hibernalasba.
Azt már mutatta Gugli hogy csak BOSCH és Magneti Marelli gyártotta ezt a fajtát. Ha valakinek van eladó, jelezze már. Vagy marad az utángyártott színre fújós. Azt mondta a hölgy akkor az is jó lesz.
A lényeg, hogy a kiindulási ár, az utángyári alatt lehet. Jövő hétre kéne. :)
Ráraktam töltőre néhány óra hosszára, és utána beindult. Viszont elfelejtette a napi km-óra állást, és az órát is. A nagy km-óra állása nagyjából stimmel.
Ezek szerint az a kis piros fény, ami villog (lopásgátló?), egy hónap alatt lemerítette az akksit nullára. Vagy az is lehet, hogy kell vennem bele egy újat.
alapból ez nem kárpit, milyen pöckök törnének le? elvben átlag 4-6 műanyag csúszka pozícionálja a lökhárítót, és tartja vagy 10 csavar. mivel sem az autó sem a lökös nem volt törve, nem nagyon értem, hogy a fotelhuszárok miért ilyesztgettek
köszönöm, a lökhárító leszedéssel ijesztgetnek, hogy törnek majd pöckök, ez-meg az..
vagy, hogy nem teszik vissza pontosan és nagy tempónál zúgni fog.
kvázi ér e ennyit az esztétikai csere? mindenesetre ha megérkezik a donor, látni fogom a rögzités pontokat legfeljebb felteszem a képet hátha okosabbak leszünk
-ez egy jó hír, mert így tudod nullázni a kijelzőt: gyújtást ráadod, és egyszerre nyomva tartod a féket és gázt kb. 25 mp után nulláza magát a szervíz üzenet.
próbálom itt -ott feltenni a kérdést, hátha tudtok segíteni:
sérült picit, ezért megrendeltem, majd szeretném cseréltetni a hűtőrácsot a 2017 es Fiestán. lehet ezt kívülről cserélni, ügyeskedve profi karosszériás -nem én általam- vagy csak lökhárító lebontással belülről orvosolható?
Sziasztok. Van egy 1.5 TDCI mk8-as (2014-es) fiestam. Mivel nem olyan régen vettem, ezért le cseréltem az olajat kb. 4000 km ezelőtt. Most a központi kijelzőn jelzi/figyelmeztet az olaj cserére.
Segítséget/tanácsot kérek: FORD Fiesta 1.3 Comfort (2006) (bütyöklámpás).
Egy hónapig nem mentem vele, garázsban állt. Hétfőn próbáltam beindítani, nem indult egyik kulccsal sem, hanem villogott a műszerfalon középen a kis piros "motorindításgátló" jelzőfénye. Vártam pár percet, újra próbáltam, semmit. MEg se nyikkan, csak ez a kijelző villog.
Ma reggel próbáltam: gyújtás adásnál csak az olajnyomásjelző kijelző világított, semmi más!! Ez így egyre jobb.
Mi lehet ez? Mit tegyek? A kiskönyvében azt írják, hogy újra kell programozni a kulcsokat.