Az a sötét bordó Van Hool 300 G ami munkásszállításban járt a Táborfalva-Örkény-Dabas viszonylaton, valamilyen hazaii magán üzemeltető tulajdonában az meg van még ?
Hát Conectóból mondjuk pont nincs ott egy darab se, pontosabban az ős verzióból kaptak 1-2 példányt pár hete, na annak tényleg nincs semmi értelme. A 7700-asok meg szintén lefingott szarok már, a MOS-ok legalább még egész jó állapotban voltak, amikor odakerültek.
Hát annyira azért nem szanaszét, mert Pest megyében van a nagyja és Debrecenben néhány darab.
Valóban vannak hülye és érthetetlen átcsoportosítások (például ha valahol kapnak 1 db, huszonéves, teljesen ismeretlen típust), de azért az, hogy az összes Reform nem egy telephelyen van, nem hiszem, hogy kezelhetetlen lenne.
Az ITE egész buszgyártós elgondolása egy nagy baromság volt. Nem volt konkrét buszcsaládjuk, a kiválasztott alváz drága volt, de legalább nem lehetett ráépíteni sem alacsonypadlós buszt, sem csuklóst. Teljesen gúzsba kötötte őket a Mercedesszel való partnerség, de legalább konkurenciát is sikerült csinálniuk a Mercedes buszainak. IC 600 vs. Intouro például. Teljesen érthetlen az az üzleti modell, amit elképzeltek. Mondjuk a piac meg is mutatta, hogy hol a helyük.
Inkább kevesebbet, például lépcsőházas kialakítás, ami nem csak kényelmetlen és klausztrofób, de veszélyes is. Nem tudom mennyire lehet látni azokkal a semmi lámpákkal sötétben, lehet abban is jobb az Econell.