Keresés

Részletes keresés

LSU 106 Creative Commons License 2024.07.21 0 1 57604

Mai napig Nyíregyházán közlekedik a Volánnál, helyi járatban.

Előzmény: trizs77 (57603)
trizs77 Creative Commons License 2024.07.21 -1 0 57603

Újabb, másik egy darabos valamiről kérdeznék.

Magyar busznak csak úgy magyar, hogy végig magyar rendszáma volt.

 

Amikor a SOLARIS elkezdte a gyártást, a magyar piacra vagy nem tudott vagy nem akart komolyabb mennyiséget eladni.

De 1=egy db Solaris U10-es autóbusz mégiscsak bekerült az országba.

Nem közszolgáltatásba hanem magán forgalomba.

 

Debrecenbe.

Volt ott az Egyetemé és másoké is.

közös volt a tulajdonosaiban az, hogy nem használták.

Kb. 3-4 évig - költői túlzással - egy centit se ment.

A futás teljesítménye pár ezer (vagy kevesebb( km lett 3-4 éves korára.

 

Állt.

Sokat.

 

Majd ha igaz (? ? ) átkerült Nyíryházára, de ott már a Volánhoz és dolgozott is a városban.

(eben nem vagyok biztos)

 

Ezzel a busszal mi lett ?

Ha selejtezték hány éves korában selejtezték?

Jót/rosszat tett neki az, hogy élete első 3-4 évében inkább csak állt ?

 

 

trizs77 Creative Commons License 2024.07.18 0 0 57602

Igen.

Köszönöm szépen.

 

 

Előzmény: toto92 (57601)
toto92 Creative Commons License 2024.07.18 0 0 57601

https://www.busworldblog.com/post/orkeny_helyi

 

A topiktárs oldala szerint a BKV megvette alkatrésznek ha erre a buszra gondolsz.

Előzmény: trizs77 (57597)
trizs77 Creative Commons License 2024.07.18 0 0 57600
Előzmény: Ikarus 120e (57598)
kristoof Creative Commons License 2024.07.18 0 0 57599

Mondjuk a Városligetben pont nem járt a busz, mert nem kapott behajtási engedélyt. 

Előzmény: Ikarus 120e (57598)
Ikarus 120e Creative Commons License 2024.07.18 0 1 57598
trizs77 Creative Commons License 2024.07.17 0 0 57597

köszi.

 

más

 

Az a sötét bordó Van Hool 300 G ami munkásszállításban járt a Táborfalva-Örkény-Dabas viszonylaton, valamilyen hazaii magán üzemeltető tulajdonában az meg van még ?

 

(erről a piros csuklósról jutott eszembe)

 

Ha megvan, van még rajta érvényes rendszám?

 

Előzmény: LSU 106 (57596)
LSU 106 Creative Commons License 2024.07.17 0 0 57596

2001-es Neoplan Centroliner, tulajdonosa elvileg a Hit Gyülekezete

Előzmény: trizs77 (57595)
trizs77 Creative Commons License 2024.07.17 -1 0 57595

A PMM-914 rendszámú piros csuklós:

 - ki fia, borja ?

 - honnan-hová jár ?

 

kristoof Creative Commons License 2024.07.03 0 0 57594

Be vannak sértődve amúgy, mert a Volánbusz beperelte őket, késedelmes és hibás szállítás miatt. Valószínűleg a BYD elveszti a pert.

Előzmény: Dante001 (57593)
Dante001 Creative Commons License 2024.07.03 0 0 57593

Hát, hogy ezzel jól jártak-e, mindenki döntse el maga :D

Előzmény: kristoof (57592)
kristoof Creative Commons License 2024.07.02 0 0 57592

Korábban, még a beadás előtt adták be. De végül a pályázaton nem indultak.

Előzmény: Dante001 (57591)
Dante001 Creative Commons License 2024.07.01 0 0 57591

Ahhoz képest vitarendezési kérelmet nyújtott be.

Előzmény: kristoof (57590)
kristoof Creative Commons License 2024.07.01 0 0 57590

El sem indultak a pályázaton. Úgy nehéz lesz nyerni. :-)

Előzmény: Dante001 (57589)
Dante001 Creative Commons License 2024.07.01 0 0 57589

Más meg már biztosra mondta, hogy BYD-ek lesznek a 15+5-ösök.. :)

Előzmény: Cersz (57587)
JLW-470 Creative Commons License 2024.07.01 0 0 57588

Akkor a VB alvállalkozós, Buszrentes Reformok az utolsó ITE által gyártott buszok?

Előzmény: kristoof (57573)
Cersz Creative Commons License 2024.06.30 0 0 57587

Ezek lesznek a 15+5. Annyi változás van már, hogy a V5 is kevés lenne a lekövetéshez.

Előzmény: kristoof (57572)
Cersz Creative Commons License 2024.06.30 0 0 57586

Ezek a buszok már négy éve készülnek.

Előzmény: MCA-001 (57585)
MCA-001 Creative Commons License 2024.06.30 0 2 57585

Ikarus buszok végszerelése Székesfehérváron.
Ezek a 15+5db-os sorozat részei lehetnek?
FB

torqmatic Creative Commons License 2024.06.27 0 0 57584

Nem igazán értem, hogy mire gondolt a költő, de szerintem mindegy is, mert ez a csere-bere rovat itt eléggé off.

Előzmény: LLaurent (57583)
LLaurent Creative Commons License 2024.06.27 0 2 57583

"A 7700-asok meg szintén lefingott szarok már...."

 

Békés megyéből ezúton küldi üdvözletét az ON HSX-202, HZE-127, HXU-115 és az LTE-942... :)

 

(továbbá az OFF IVE-632, LLX-486, LSV-054, LSV-096 SG MAN-ok és a KEZ-570, KEZ-577 duó is)

Előzmény: torqmatic (57582)
torqmatic Creative Commons License 2024.06.27 0 0 57582

Hát Conectóból mondjuk pont nincs ott egy darab se, pontosabban az ős verzióból kaptak 1-2 példányt pár hete, na annak tényleg nincs semmi értelme. A 7700-asok meg szintén lefingott szarok már, a MOS-ok legalább még egész jó állapotban voltak, amikor odakerültek.

Előzmény: nemeza (57581)
nemeza Creative Commons License 2024.06.26 0 0 57581

Pont a debreceni néhány darab a fura. 7700asnak vagy Conectonak több értelme lenne. Egyébként a RIRek is jól szét vannak szórva.

Előzmény: torqmatic (57580)
torqmatic Creative Commons License 2024.06.26 0 0 57580

Hát annyira azért nem szanaszét, mert Pest megyében van a nagyja és Debrecenben néhány darab.

 

Valóban vannak hülye és érthetetlen átcsoportosítások (például ha valahol kapnak 1 db, huszonéves, teljesen ismeretlen típust), de azért az, hogy az összes Reform nem egy telephelyen van, nem hiszem, hogy kezelhetetlen lenne.

Előzmény: nemeza (57579)
nemeza Creative Commons License 2024.06.26 0 0 57579

A volán a MOS rendszámú off 7900asokat is szanaszét dobta pl.Debrecenbe is.

Előzmény: trizs77 (57577)
kristoof Creative Commons License 2024.06.26 0 1 57578

Tényleg eladja a MOL a részesedését a cégből, és igen van rá esély, hogy az állam veszi meg...

Előzmény: vitéz Ebőváry Nyüglönc (57569)
trizs77 Creative Commons License 2024.06.26 -1 1 57577

Legalább a 88 buszt vonnák össze egyetlen forgalmi üzemhez.

Mindegy melyikhez.

"csak 2-3 évvel""  hosszabbítják így meg a hasznos üzemidejüket, külön sok száz millió felhasználása nélkül.

Igaz, ehhez már szakma kell. Ezek az ilyenek a szakma szépségei.

Ez amikor a szakmában az első sorban sorban ülő meghallgatja mint mond erről a harmadik sorban ülő üzemeltető.

Meghallgatja, megérti, felfogja, és előjön nála (is) a heuréka pillanat, majd végrehajtja.

 

kristoof Creative Commons License 2024.06.26 0 1 57576

Az ITE egész buszgyártós elgondolása egy nagy baromság volt. Nem volt konkrét buszcsaládjuk, a kiválasztott alváz drága volt, de legalább nem lehetett ráépíteni sem alacsonypadlós buszt, sem csuklóst. Teljesen gúzsba kötötte őket a Mercedesszel való partnerség, de legalább konkurenciát is sikerült csinálniuk a Mercedes buszainak. IC 600 vs. Intouro például. Teljesen érthetlen az az üzleti modell, amit elképzeltek. Mondjuk a piac meg is mutatta, hogy hol a helyük. 

Előzmény: LSU 106 (57574)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.06.26 -2 0 57575

Inkább kevesebbet, például lépcsőházas kialakítás, ami nem csak kényelmetlen és klausztrofób, de veszélyes is. Nem tudom mennyire lehet látni azokkal a semmi lámpákkal sötétben, lehet abban is jobb az Econell.

Előzmény: LSU 106 (57574)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!