Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

(M)Ákos Creative Commons License 2024.03.06 0 0 110405

…amit kihagytam, hogy a jobb oldal miatt esetleg próbálj meg lenyitott vagy kiszedett kesztyűtartóval fülelni.

Előzmény: (M)Ákos (110404)
(M)Ákos Creative Commons License 2024.03.06 0 0 110404

Diaggal nézve elég valószínű, hogy lenne hibakód a rossz motorra.

Nem hallasz gyanús hangokat, miután a hőmérsékletet min-max között állítod? Vagy kalibrálás közben?

Nekem a bal oldali fingotta el magát hirtelen az előző O3-ban. Az rendesen kerregett. Azt legalább a kormány alatt meg is tudtam nézni. Szétnyomta magát a fogaskerekes hajtása. Ilyen volt: https://youtu.be/Y3dvCeBMlmQ?si=i2hmixOa1XS6arEN

Valahogy összetákoltam, és valahogy még működött egy ideig, de egyfolytában állítgatta magát, és ingadozott a hőfok. A kalibrálás is mindig sikertelen volt, de ezt csak diaggal látni hibakód formájában. Ezen hallani a folyamatos matatását a motornak a háttérben: https://youtu.be/6xnnS4cANSk?si=PbIjKmOS8NxEjn6I (0:30-tól egy plusz probléma hallható, amiből műszerfal kiszedés lett.)

 

 

Előzmény: Dark1974 (110403)
Dark1974 Creative Commons License 2024.03.06 0 0 110403

Csak megkaptam az árajánlatot ma reggel a Skoda Patikától.

Szerintük 2 hiba lehetséges a klíma problémámra: 

radiátor (gyári) 49225-ft

motor (gyári) 40000-ft körül 

 

Az alkatrészek cseréje kb 3-3 órát vesz igénybe külön-külön. Nem valószínű hogy mind a két alkatrészt cserélni kell. Az óradíjunk 15000-ft/óra.

 

 

csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110402

Kispesten.

Előzmény: Dark1974 (110401)
Dark1974 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110401

Az rendben van.

Viszont a Skoda Patika 1 nap alatt sem volt képes ajánlatot küldeni.

Tud vki megbízható, jól dolgozó szervízt Kistarcsa, 16. kerület környékén?

Előzmény: nohab (110399)
nohab Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110400

Syracusa jól írta a gyári előírásokat, felesleges pénzkidobás, ha a futás garantáltan annyi.

 

Egyébként meg milyen groteszk már, anno az volt a dogma, hogy a láncos vezérlés a tartós, erre itt az 1.4 TSI, aminél anno a láncot 80-100 ezrenként el lehetett dobni, a szíj meg 3-szor ennyit elmegy.

Előzmény: daVeFR (110396)
nohab Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110399

Még egy ötlet, ami sajnos kellemetlenebb, ha túrósodik a hűtővíz, annak is lehet tünete, hogy eldugul a fűtőradiátor és olyankor a jobb oldalon szűnik meg először a fűtés. Érdemes kiolvasni, olajhőfok rendben?

Előzmény: Dark1974 (110388)
sr1 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110398

Cseréld ki, én összesen két használt kocsit vettem a kb. 20 közül, ami nem volt visszatekerve. Az a 122ekm nagyon szép kilométer állás, egy 6 éves dízelnél. Nincs időbeli előírás, de a szakszervíz 5 éves dízeleknél kicseréli, ha a gari után is oda viszik az autót. 

Előzmény: daVeFR (110396)
Syracusa Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110397

Biztosan nem. Úgy emlékszem erre nincs gyári csere km vagy év előírás, de fejből nem tudom biztosan. Az rémlik, hogy 240e km-nél van előírva vizuális ellenőrzés, majd ezután rendszeresen 15 vagy 30e kilométerenként és ha szükséges, akkor csere.

(A vízpumpa itt ugye nem fog beleszólni és megkönnyíteni a döntést, a crtdinél az furamód általában nem sokkal előbb (vagy nagyon a közelében) csöppen el mint 210e km. és ilyenkor automatikus a vez.csere is.)

Előzmény: daVeFR (110396)
daVeFR Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110396

Ugyanezen generációs benzinesnél (2018 1.4 TSI) is ez az előírás? Mintha vmi időbeli határ is lenne (5 v 6 év?) Nekem csak 127e van az autóban, de most lesz 6 éves, úgyhogy aktuális a kérdés. 

Előzmény: Syracusa (110384)
timla Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110395

Igazad lehet. Nekem a jobb oldalit garanciában cserélték, annak nem tudom a költségét. A 0,3 órát a bal oldalira számlázták ki, mert az már nem garanciában ment.

Előzmény: nohab (110394)
nohab Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110394

A motor áráról fogalmam sincs, de az időtartama attól is függ, hogy melyik, a jobb térd előtti pl. elég komoly bontással jár.

Előzmény: timla (110392)
Dark1974 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110393

Köszi!

Kértem ajánlatot a kistarcsai Skoda Patika szervizből, kíváncsi vagyok milyen összeg lesz benne. 

Előzmény: timla (110392)
timla Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110392

Ha az alaphelyzetbe állítás nem segített, akkor Valószínűleg cserélni kell. Ír rá hibakódot is az autó, szóval nem lehet vele lyukra futni. Sajnos ez típushiba. Nekem 5 éve cserélte a márkaszervíz a vezető oldalit, akkor 0,3 óra munkadíjat plusz az állítómotor árát számlázták ki. Gyors keresés után ez  motor most 50e Ft körül van, plusz a munkadíj max 10e Ft.

Előzmény: Dark1974 (110390)
rabugye Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110391

Köszönöm szépen, ezt mindenképp megjegyzem.

Előzmény: Fecorka (110386)
Dark1974 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110390

Ezt tegnap megcsináltam, igaz csak egyszer, majd ma akkor még 2x rápróbálok hátha megjavul.

Ha csere, akkor nagyjából mennyibe kerül, csak hogy tudjak viszonyítani ha kérek ajánlatot szervizből?

 

Előzmény: nohab (110389)
nohab Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110389

Állítómotor.

 

Próbál egy resetet, középre osztó és A/C gombot kell nyomni együtt addig, amíg nem kezd el felváltva villogni a két visszajelző, ilyenkor megpróbálja az összes motort a két végállás között végigjáratni. Ha egy pár ilyen próba után sem működik, akkor csere.

Előzmény: Dark1974 (110388)
Dark1974 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110388

Sziasztok!

 

Tegnap reggel vettem észre, hogy eltérő hőmérsékletű levegő jön ki a jobb oldalon a szellőzőkből, mint a bal oldalon.

Természetesen szinkronba volt kapcsolva a klíma. Éppen fűtöttem a rendszerrel és sokkal hűvösebb a kilépő levegő a jobb oldalon mint a balon.

2018-as 1.4 Tsi Octavia Style. 

Mi lehet a probléma?

Köszi előre is!

Fecorka Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110387

A VCDS egy autódiagnosztikai program kimondottan a VAG csoporthoz tartozó gépjárművekre fejlesztve.

Előzmény: Barangolo55 (110383)
Fecorka Creative Commons License 2024.03.05 0 1 110386

210e km a ciklus, viszont ha majd esedékes lesz, akkor a bővített vezérlés cserét csináltasd meg, ami a karterben lévő kis szíj cseréjét is tartalmazza. Én 260e km-el vettem az enyémet és nem volt meg 210-nél a vezérlés csere, ezért nekem kellett cseréltetni. Skoda szalon 310 ezres árajánlatot adott és abban nem volt benne a kis szíj cseréje. Végül a szerelőmmel cseréltettem, jóval olcsóbban megcsinálta és a kis szíj cseréje is benne volt. Egyébként meg nekem pont a kis szíjjal volt gond, mert az kezdett szétmálni. kisebb darabok potyogtak le róla amik felakadtak a szűrőn. 

Előzmény: rabugye (110381)
Fecorka Creative Commons License 2024.03.05 0 0 110385

Pontosan a DPF miatt született a kérdésem. Beletrafáltál. :-)

Attól féltem, hogy túl sűrk a regenerálások, ami utalhat a DPF hibájára.

Kicsit most megnyugodtam, hogy (mondjuk úgy) minden rendben van.

Előzmény: banika1 (110376)
Syracusa Creative Commons License 2024.03.04 0 1 110384

210e km.

Előzmény: rabugye (110381)
Barangolo55 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 110383

Bocsi, ez a VCDS hasonló szerkezet, mint a DSG olajcserénél az átmosásos megoldás.

Tudom azért kell, mert így biztosan nem lesz benne légkamra, de technikailag hogyan végzik el?

Előzmény: www.octinfo.com (110380)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.03.04 0 1 110382

Elvileg 90.000km-nél kell először az állapotát ellenőrizni, utána állapotfüggő. Általában elmennek probléma nélkül 190.000km-ig, de érdemes minden olajcserénél ránézni, van-e gond? Nekem ugyan benzines van, de nálam 197.000-nél volt cserélve.

De majd pontosítanak, csak emlékezetből írtam.

Előzmény: rabugye (110381)
rabugye Creative Commons License 2024.03.04 0 0 110381

Üdv!
Vásároltam egy 2017-es dízel 1.6-os Skoda Octaviat, amiben 122000 km van. A kezelési útmutatóban nem találom, hogy a vezérlés csere mikor esedékes. Tudnátok segíteni?

www.octinfo.com Creative Commons License 2024.03.04 0 0 110380

Régi barátunk és fórumtársunk cserélte pár hónapja le, neki a SportsVan-ben barnulni kezdett.

Lehet jobb lenne inkább cserélni. Ahogy itt olvastam pár hete, a légtelenítéshez viszont kell a VCDS.

Előzmény: Octi19 (110370)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.03.03 0 0 110379

Bakker....örexem....leirtam majdnem ugyanazt...

Bocsánat

Előzmény: ZsoltALM (110378)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.03.03 0 0 110378

Én ugy tudom kiszakadás okozhat gebaszt. Ezért magam miatt cseréltettem le, a 2019 után használt uj fajta G12 evo ra. S ha jol tudom bármely vw csoportos autoba használhato ez a G12evo fagyálló folyadék. 

A G13 tartályra rá is van irva a szilikat.

 

Előzmény: Barangolo55 (110372)
ZsoltALM Creative Commons License 2024.03.03 0 0 110377

Szivesen.

Ha azt nézem hogy kb 250.....450km között regizik az enyém és a telitettség 55%, 44.3 gramm, az sztem nem rossz kb 237000km re vetítve.

Előzmény: Fecorka (110374)
banika1 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 110376

A regenerálás nagyban függ a DPF állapotától is!

persze autók válogatja van amelyik 400-van amelyik 600 Km után regenerál!

Szerintem az amit írtál tök normális olyan használat mellett!

Előzmény: Fecorka (110375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!