Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dirige Creative Commons License 2014.08.25 0 0 146738

Én is kedvelem! :-) Univerzális, mindenbe jó (vagy semmibe?....).

Előzmény: exrészletjankó (146733)
vinjo Creative Commons License 2014.08.25 0 0 146737

Én már a bravoban úgy oldottam meg a kezdetekkor, hogy az első ülések hátára szerelhető fekete védőből vettem többet és helyeztem a gyerekülés alá is. A világos belterű Ypsilonban is így lett megoldva a védelem, csak abba az átlátszó verzió került. Szerencsére csak egyszer volt szükség rá, valami hányós vírus miatt. :-)

Előzmény: exrészletjankó (146733)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146736

Azért ott még nem tartunk. :-)

 

Előzmény: gambl-R (146735)
gambl-R Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146735

Ez mar inkabb uleshuzat, nem? :-)

Előzmény: exrészletjankó (146733)
-carcass- Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146734

Ezaaaaz, király! :-)

Előzmény: exrészletjankó (146733)
exrészletjankó Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146733

Carcass,

 

Kockás pokróc #2

exrészletjankó Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146732

Sziasztok,

 

Mi is hazaértünk a "nyaralásból".

1500km-nél tart a verda, ebből 1000km autópálya. Eddigi átlag 7,5.

Asszem maradok a 16-os keréknél a komfort miatt.

Amit szoknom kell még, az osztott bal oldali visszapillantó tükör.

Az M7 a szokásos formáját hozta, lefelé egy szakaszon dugó (1 sáv). Visszafelé a középső sáv tele 90-100-as tempóval haladókkal, sok közben a telefonját baxogatja. Egyre villantottam hátulról, mert a belső tele volt, jobbról meg nem akartam előzni, de csak fokoztam a  bajt. Na mindegy ez már csak egy ilyen ország, sem a jobbra tartás, sem a dupla sávos körforgalom használata nem lesz közkincs sohasem.

 

 

-carcass- Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146731

És ha már szóba került a wannabe...:-)

 

-carcass- Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146730

Idő mint a tenger, nem igaz?;-)

Előzmény: vinjo (146725)
heisenberg50 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146729

Haha, köszi! Nagy rajongója vagyok a kocsimnak és a nicknevemnek is. :-)

 

Úgy látom 3-2-re a nemvárók nyertek, ami velem együtt 4-2. Köszi a válaszokat, így már nyugodt szívvel fordítom a kulcsot.

Előzmény: vinjo (146726)
zgi521 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146728

 lehet ezt idonkent szepiteni , de ez az igazi atlag!! 

Előzmény: vinjo (146715)
zgi521 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146727

en sem, nem is latom ertelmet.. a gombbal ( start-stop) indulo benzinesek autok sem varnak , max. a dizelek telen nagy hidegben..

Előzmény: dirige (146721)
vinjo Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146726

Ja, amúgy gratula a kocsidon kívül a nicknevedhez is. Jót vigyorogtam, amikor megláttam.

Előzmény: heisenberg50 (146683)
vinjo Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146725

Én általában kivárom, amíg kialszanak a kontroll lámpák. 

Előzmény: heisenberg50 (146720)
vinjo Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146724

Csak nem képzeled? :-)

Majd, ha a sajátom kilyukad.  Szépen lepucoltam drótkoronggal, lefújtam cink spray-vel és várja a feltámadást.

Előzmény: Mewo (146718)
-carcass- Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146723

Anno mikor átvettem, nekem is azt mondták, hogy várjam meg amíg minden kijelző kialszik.

Bár nem vagyok dízel wannabe, én általában kivárom.

Ha rossz ütemben indítok (bár talán nem ez a legjobb kifejezés) akkor fura jelenségeket produkál...

Előzmény: heisenberg50 (146720)
bajan122 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146722

Csak a dizelvanabe-k várnak ;-)

 

Amennyire én tudom nincs semmi műszaki ok arra hogy várni kéne.

Előzmény: heisenberg50 (146720)
dirige Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146721

Én nem várok....

Előzmény: heisenberg50 (146720)
heisenberg50 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146720

Srácok, még egy kérdés... Mi lenne a motorindítás hivatalos, illetve gyakorlatban ajánlott folyamata?


A manual azt írja hogy egyből az AVV állásba kell fordítania a kulcsot, viszont korábbi bejegyzésekben láttam hogy többen csak a gyújtás ráadása és a visszajelző lámpák kialvása után indítóztok, csak nem szabad túlfordítani a kulcsot a gyújtás ráadásakor.

 

Szóval tud bárminek is ártani a közvetlen indítózás vagy ez inkább csak szokás kérdése?

heisenberg50 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146719

Valóban öngyógyuló.... kezdem megérteni az olasz technikát. :)

Előzmény: dirige (146700)
Mewo Creative Commons License 2014.08.24 0 0 146718

Abban kb. 10000 km van és fél év se.Mondjuk ahogy valószínűleg az MCI dobjában sem találsz lerakódott kormot, úgy az enyémbe se.:)

Felrakattad már?

Előzmény: vinjo (146716)
vinjo Creative Commons License 2014.08.23 0 0 146717

Crikvenicán egyébként meglepően sok Bravot láttunk,  még Sport is akadt, nem egy. Aztán Riekában összetalálkoztunk egy diplomáciai Delta flottával. (Természetesen feketék voltak.) Majd, amikor a parkolóhoz visszamentünk, egy olasz szintén feka Delta mellett találtam a kocsimat. :-) Erről van dokumentum is...

 

vinjo Creative Commons License 2014.08.23 0 0 146716

A nem sport is szinte ilyen áron lenne, ezért vagyok nagyon hálás Mewo-nak a szinte újszerű dobért, amit nekem ajándékozott. Talán annyi lehet benne, mint a tiedben.

Egyébként nem kell parázni, mert a dob, annak ellenére, hogy a palástja szinte lemállik, még sokáig nem lyukad át. Több évig is el lehet menni még így vele és a műszakin sem probléma. (Nekem sem volt már palást a dobon szinte semmi a vizsgán. A maradékot meg akkor téptük le.)

Előzmény: mcI_2.0 (146712)
vinjo Creative Commons License 2014.08.23 0 0 146715

Na, tegnap szerencsésen hazaérkeztünk a nyaralásból. Mindkét T-jet hibátlanul teljesítette a túrát, az enyém megint kevesebbet fogyasztott,  mint a nem sport csomagos 16"-os kerekű alapprogramos verzió. (Kb.1200 km-t mentünk, nagyjából 7,4 átlag jött ki nekem. Pontosan még nem tudom, mert a második tank nem ürült ki )

Ha kell valakinek valami, mostantól (jövő hét) vagyok...:-)

 

dirige Creative Commons License 2014.08.23 0 0 146714

ma sok bravos volt Visegrád körnékén....

piros madááár Creative Commons License 2014.08.23 0 0 146713
Hamarabb szoltal volna megveszem:-)most mar nemkell:-P
Előzmény: mcI_2.0 (146712)
mcI_2.0 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 146712
290 € egy gyári sport kipuff?? Akkor egy elég drága alkatrész hever parlagon a garázsban... :-)
Összességében, talán 9 hónapot, ha használtam, abból max 1 volt télen.

Ja, eladó. ;-)
Előzmény: piros madááár (146710)
piros madááár Creative Commons License 2014.08.22 0 0 146711
Jo kis auto volt sokat toltottunk egyutt mindig,mosolyal.versenyeken is bizonyitott...ja a bor ules is kikopott egy reszen meg egyszer farmerel is kilyukasztottam:-)orultem hogy elment...bar tobbet szerettem volna erte.de minden gyari volt a futomuben, turbo is gyari volt direkt legszurovel ment kb 180e km es olajat nemkajalt.nemszivargott sehol,klimaval illetve a futessel se volt gond sosem,vizfokyassal sem.tehat egeszwbe veve nagyon jo kocsi volt.azert persze itt ott beleolvasok ha tudok segiteni irok.
Előzmény: seewer (146709)
piros madááár Creative Commons License 2014.08.22 0 0 146710
Nekem nem kerult semmibe mivel nekem jottek es meglett karcolva a segge.igy casco allta a fenyezest es belefert egyvkipuff is.de amugy a gyaribkipuff valami 290euro.
igen arulom jo dragan:-)az alfat jobban sajnalom ha elmegy.de mar benne is 219ezer van.jelenleg ugy all hogy talaltam autot ahol a tulaj kiszalna mert nincs penz tovabb fizetni es beszamolna az alfat 2.4millaert.csakhat tul sokat koltottemnra mivel nemvolt tervbe az eladasa,fek,kuplung,gumik,csapagyak,vezerles.de kell egy csaladibauto.
Előzmény: gambl-R (146708)
seewer Creative Commons License 2014.08.22 0 0 146709

Gratulálok, vagyis sajnálom. Jó sok időt töltöttél a járgánnyal, biztos nagyon a szívedhez nött.

Remélem azért még fogsz ide írni, még, ha fél of is:)

Előzmény: piros madááár (146703)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!