Én már a bravoban úgy oldottam meg a kezdetekkor, hogy az első ülések hátára szerelhető fekete védőből vettem többet és helyeztem a gyerekülés alá is. A világos belterű Ypsilonban is így lett megoldva a védelem, csak abba az átlátszó verzió került. Szerencsére csak egyszer volt szükség rá, valami hányós vírus miatt. :-)
1500km-nél tart a verda, ebből 1000km autópálya. Eddigi átlag 7,5.
Asszem maradok a 16-os keréknél a komfort miatt.
Amit szoknom kell még, az osztott bal oldali visszapillantó tükör.
Az M7 a szokásos formáját hozta, lefelé egy szakaszon dugó (1 sáv). Visszafelé a középső sáv tele 90-100-as tempóval haladókkal, sok közben a telefonját baxogatja. Egyre villantottam hátulról, mert a belső tele volt, jobbról meg nem akartam előzni, de csak fokoztam a bajt. Na mindegy ez már csak egy ilyen ország, sem a jobbra tartás, sem a dupla sávos körforgalom használata nem lesz közkincs sohasem.
Srácok, még egy kérdés... Mi lenne a motorindítás hivatalos, illetve gyakorlatban ajánlott folyamata?
A manual azt írja hogy egyből az AVV állásba kell fordítania a kulcsot, viszont korábbi bejegyzésekben láttam hogy többen csak a gyújtás ráadása és a visszajelző lámpák kialvása után indítóztok, csak nem szabad túlfordítani a kulcsot a gyújtás ráadásakor.
Szóval tud bárminek is ártani a közvetlen indítózás vagy ez inkább csak szokás kérdése?
Crikvenicán egyébként meglepően sok Bravot láttunk, még Sport is akadt, nem egy. Aztán Riekában összetalálkoztunk egy diplomáciai Delta flottával. (Természetesen feketék voltak.) Majd, amikor a parkolóhoz visszamentünk, egy olasz szintén feka Delta mellett találtam a kocsimat. :-) Erről van dokumentum is...
A nem sport is szinte ilyen áron lenne, ezért vagyok nagyon hálás Mewo-nak a szinte újszerű dobért, amit nekem ajándékozott. Talán annyi lehet benne, mint a tiedben.
Egyébként nem kell parázni, mert a dob, annak ellenére, hogy a palástja szinte lemállik, még sokáig nem lyukad át. Több évig is el lehet menni még így vele és a műszakin sem probléma. (Nekem sem volt már palást a dobon szinte semmi a vizsgán. A maradékot meg akkor téptük le.)
Na, tegnap szerencsésen hazaérkeztünk a nyaralásból. Mindkét T-jet hibátlanul teljesítette a túrát, az enyém megint kevesebbet fogyasztott, mint a nem sport csomagos 16"-os kerekű alapprogramos verzió. (Kb.1200 km-t mentünk, nagyjából 7,4 átlag jött ki nekem. Pontosan még nem tudom, mert a második tank nem ürült ki )
Ha kell valakinek valami, mostantól (jövő hét) vagyok...:-)
290 € egy gyári sport kipuff?? Akkor egy elég drága alkatrész hever parlagon a garázsban... :-)
Összességében, talán 9 hónapot, ha használtam, abból max 1 volt télen.
Jo kis auto volt sokat toltottunk egyutt mindig,mosolyal.versenyeken is bizonyitott...ja a bor ules is kikopott egy reszen meg egyszer farmerel is kilyukasztottam:-)orultem hogy elment...bar tobbet szerettem volna erte.de minden gyari volt a futomuben, turbo is gyari volt direkt legszurovel ment kb 180e km es olajat nemkajalt.nemszivargott sehol,klimaval illetve a futessel se volt gond sosem,vizfokyassal sem.tehat egeszwbe veve nagyon jo kocsi volt.azert persze itt ott beleolvasok ha tudok segiteni irok.
Nekem nem kerult semmibe mivel nekem jottek es meglett karcolva a segge.igy casco allta a fenyezest es belefert egyvkipuff is.de amugy a gyaribkipuff valami 290euro.
igen arulom jo dragan:-)az alfat jobban sajnalom ha elmegy.de mar benne is 219ezer van.jelenleg ugy all hogy talaltam autot ahol a tulaj kiszalna mert nincs penz tovabb fizetni es beszamolna az alfat 2.4millaert.csakhat tul sokat koltottemnra mivel nemvolt tervbe az eladasa,fek,kuplung,gumik,csapagyak,vezerles.de kell egy csaladibauto.