Akkor sem cuppan ki, ha határozott vagy, mert fogja még egy plusz fől is a lámpát, ami általában elsőre eltörik. Nekem már mindkettőről le van törve. Na ha azok letörnek, akkor már könnyebben ki lehet venni őket.
De az biztos, hogy egész nap izzót cseréltetnék azzal a kreténnel, aki kitalálta.
igazabol ez a kep erdekes csak a muvelethez, hogy lasd mi hol helyezkedik.
ami szerintem az embereket szivatja, hogy elkezdik a ket pockot azzal fesziteni hogy fel vagy lefele huzzak a lampat. amilyen pozban van a lampa ugyanabba az iranyba kell kimozditani. egy hatarozott mozdulat kell csak, es mar cuppan is. ;) a mozdulatsort ahogy a lampat fogni kell csak ahhoz tudnam hasonlitani, mint amikor egy kellemes noi segget fogsz meg ket kezzel es az istennek se akarod elengedni, mert az jo neked. na, pont ugy kell a bravo lampajat is megfogni. ;p
a muvelet utan erdemes atkenni a pockoket valami szilikonos cuccal es akkor kovetkezonek konnyebben cuppan ki. :p
van valakinek fotó sorozat hátsó lámpa ki és visszaszerelésről? Kiégett a féklámpa izzó...kiindulva a Punto meg a régi Bravo hátsó lámpa szerelséből, tuti nem egyszerű, és tuti le lehet törni ezt azt :-) Köszi
Az a szerencséd, hogy nem komolyabb autót vettél. Ezeknél annyi borravalót szoktak adni a munkáért, mint amennyit Te nem szeretél kifizetni a kötelező/eseti szervizért. Most légyszi forintosítsd magadba, mennyi szerviz költséged volt a 60-ezer alatt? Hmmm...?
mivel gondolom te nem allsz neki multimeterrel meg egyeb eszkozokkel kideriteni, gurulj be egy erre alkalmas tetszoleges szervizbe es meresd fel az akkumulatorod kondiciojat, nezzek meg a kontaktokat, miegymas.
egyebkent nem te hekkeltel be valami utolagos hifit? az is okozhatja, ha valamit jol sikerult osszerakni... plane ha az akksi sincs mar a toppon.
ha ezeket vegignezetted, kiprobaltad uj akksival is es meg mindig villog, akkor en magam ragasztom az autodra a szarolasz matricat, de addig tok felesleges olaszozni az autot.
Erről jut eszembe: már reggel is írni akartam, hogy nekem eddig egy golf sem kellett volna (valamiért nem bírom a formájukat meg a belterüket), de ez kéne, nagyon! Nagyon profi technika van benne (ami igaz egy priusra is), de itt az élményt is igyekeztek megtartani.