Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Eladásra került szeretett Lancia Kappám. Maradt egy csomó alkatrészem hozzá, amelyeket jutányos áron eladnék. Van egy garnitúra 16"-os felni, zárak, kilincsek, elektronikus alkatrészek, karosszéria elemek, motoralkatrészek. Az autó 16V turbo motoros.
Régen szóltam hozzá. Sajnos a cica elvitte a korábbi nickem jelszavát, és azóta sem találtam meg.
A már meglévő vas mellett 0,5 kC boldog tulajdonosa vagyok. Mondjuk virtuálisan, mert jelenleg másnál lakik :-)
Remek nap volt tegnap, végre hazahúztuk granturismo-val a szerzeményünket. Bár leginkább esett/szakadt az eső végre olyasmit csináltunk, ami előre viszi az álmainkat. Útközben elképesztő mennyiségű információhoz jutottam Coupe és általában olasz autó ügyben. Megint be kellett látnom, hogy mennyi mindent nem tudok.
Köszönöm granturismo-nak a Lehetőséget, downer-nek, hogy jövő nyáron jó eséllyel hűteni fog a klíma :-))
Azt hiszem, most egy darabig csavarhúzóval fogok álmodni...
(Ha éhesen Kisvárdán jártok, ne hagyjátok ki az Opál nevű műintézményt!)
Na a képen pont jól látszik a horpadás a sárvédőn amit írtam. Majd még teszek fel képeket. Kisvárdán volt ott egyébként egy fehér 2,4 benzines is szétbontva.
Szóval a dolog vége az lett, hogy TalánKappa is jött velem mivel érdekelt a vételben mint csendestárs:-))
És nagyon köszönet neki ezúton is, hogy egész úton szórakoztatott és etetett, itatott meg segített!!:-)
Aki esetleg nem tudná, Ő az egykor Debrecenben árult 2,4-es Coupe jelenlegi tulajdonosa. Mivel számos alkatrészre szüksége van belőle amelyekre nekem biztosan nem illetve van egy pont, a szélvédő, amelynek nyilván én is örültem volna, de TalánKappa a ha jól emlékszem 2db idei Coupe túrája egyikén sajnálatosan összeszedett egy kagylós törést a szélvédőre, ezt átengedem neki hiszen ott fontosabb, mert áprilisban vizsgájuk lesz és az nagyon fontos nekem is, hogy az a Coupe forgalomban, üzemképesen legyen.
Annyit már most tudok, hogy a 20Vt motor tavasszal egészen biztosan eladásra kerül. Szóval aki tud érdeklődőt majdan egy ilyen motorra keressen bátran.
Beszéltem már a tulaj apjával kb. egy hónapja. 20vt az is. Nem használják. Kérdeztem nem-e adják el a Coupet? Arra nem kaptam egyértelmű választ üzemképes-e.
Mondta, hogy tényleg el kéne adni, mondja is majd a fiának, hogy legyen már valami mert csak tönkre megy ott és útban is van ott a ház előtt. Spekuláltam rajta, de annyira nem izgatott fel az a Coupe nem akartam rendszámossal vesződni. Meg az nem fullos. De egyébként már nincs ott az autó. Ha valakit érdekel tudom melyik ház az, csak be kell csöngetni rákérdezni mi van vele.
Fejlemények a megállt fűtőventilátor és megpiritott bizti ügyében:
Kicseréltem, most működik, 00 "hibakódot" dob. Persze a kérdés fenáll, miszerint hogy olvadhatott meg a foglalat körülötte.
Egyelőre valamikor végignézem a biztosítékokat nincs e valamelyik oxidálódva.
A mostani biztosíték kicsit mélyebben van mint a többi, nem tudom nem e érdemes kiszerelni az egészet és rakni bele egy bontottat, átnézni a motort nem e akad el valamiben.
Ez az őszi idő beköszöntével elő szokott fordulni sokszor. Volt már régen, hogy kappás barátom hívott pont így október táján pár éve, hogy nem indul az autója. Odamerntem, a műszerfal fényei haloványan pislákoltak, de az önindító meg sem mozdult. Néztem az akksit, teljesen kivirágzott. Kicsit megcsiszoltam és pöccre indult. Ráadásul ez már nem is a gyári ólomsaru volt, aminél még ugye a roppantott saru belsejében is tud gond lenni.
Amúgy ez nem Kappa betegség. Pár hete pl a feleségem hívott - épp építkeztem a másik háznál - hogy berakta a babát a Grandisunkba, aztán egyszerűen nem indult az autó. Hazaugrottam gyorsan. Elfordítottam a kulcsot - nézem, hogy se kép se hang.. Ez jellemzően valami akksi gond. Mértem akksi feszültséget, 12,6V - tehát le valószínűleg nem merült. Lehet még cellazárlat/meghalt akksi, mert olyankor mutathatja terhelés nélkül a jó értéket, de terhelés alatt meg leesik a béka segge alá a feszültség.
Vagy lehet még akkusaru.. Megmozgattam, pöccre indult az autó és azóta is megy. Ebben az esetben például az volt szerintem a gond, hogy az előző tulaj megspórolta a japán szabványos bele való akksi felárát és mezei akksit vett (a tálcára is úgy volt bebarkácsolva, mert nem stimmel a méret). Egy minimális eltérés van a kivezetések átmérője között és nem lehet szorosan, légmentesen ráhúzni a sarukat.
Sose értettem minek ezt a csavart ennyire meghúzni. Csak az a szerepe,hogy a csukló bordás része ki ne csússzon az agyból. De még csavar nélkül sem tudna kicsúszni, elég lenne ide egy 17-es nyílású anya.
Még a vékonyfalú dugó végét is körbe kellett picit köszörülni mert kissé kupos a fészek.
710-essel nem tudtam leverni a csavart szétverni meg nem akartam inkább kiszaladtam lelazítani a gumishoz. Ott előhúztak egy légkalapács fazonú 3200-as kamion légkulcsot, na annak már megadta magát.