Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 72

Azt is figyelembe vetted, hogy a Déli, és Kelenföld között milyenek a domborzati viszonyok, milyen a talaj amiben alagutat kell fúrni? Mert itt a pesti oldallal ellentétben - ahol 2,2 km alatt feljön a metró - dombos a vidék. Ahol te kihoznád, az magasabban van még vagy 10 méterrel, mint ahogy te azt gondolod.

Előzmény: Lamneta (60)
Lamneta Creative Commons License 2016.01.03 0 0 71

Ha már ásnak, akkor már mindet odaáshatnának. Pl egy kocsitárolót is, hogy csak minden 2-3-dik menjen tovább Kföldre. De mindegy. Megszoktam már, hogy ami Nyugat-Európában simán megy az itt lehetetlen...

Előzmény: Beer Monster (64)
Lamneta Creative Commons License 2016.01.03 0 0 70

Nézd, nem biztos, hogy igaz. Én innen vettem az adatokat. De igen - az állomások mélységére gondoltam.

Előzmény: H0ember66 (63)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 69

Majd lesz! Majd lesz!

Nem probléma, megoldják.

Előzmény: linfury (68)
linfury Creative Commons License 2016.01.03 0 0 68

Csak itt a Camponánál nem nagyon van hely visszafordítani őket:)
Plusz most kétvágányosítottak innen befelé sok-sok milliárdért :)

Előzmény: ax15 (66)
Volt tüzér Creative Commons License 2016.01.03 0 0 67

Állítólag a Déliben van valami cucc, ami a vonatok klozetjeinek tisztítására szolgál. Kelenföldön nincs ilyen. És ugyancsak állítólag nem is olyan egyszerű telepíteni.
De hát én csak egy szimpla légvédelmi tüzér voltam, a közlekedéshez nem értek!

 

ax15 Creative Commons License 2016.01.03 0 1 66

A vonatok egy része a Camponánál visszafordulhatna.

Ott már van Bkv busz így a Kelenföldi jobban teljesít

Előzmény: linfury (65)
linfury Creative Commons License 2016.01.03 0 0 65

Az az állítás mélyen cinikus, hogy kíválóan vizsgázott a Kelenföldi állomás budai fejállomásként az omlás idején ... ja, jelentősen csökkentett vonatszámmal ...

Beer Monster Creative Commons License 2016.01.03 0 0 64

Meghosszabbítani a Déli-pu-i metrót, erről van szó?

 

Üresek lennének a metrók Kelenföld-Moszkva között. Nem lehet összehasonlítani a 15 percenként járó vonatot a 3 perces követésű metró forgalmával, járhatatlan megoldás.


(ráadásul ha most vagy 50, akkor te ezt már nem látnád!)

Előzmény: Lamneta (60)
H0ember66 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 63

Vagyis a METRÓállomások mélysége a felszínhez képest, vagy ha nem, akkor hogy kell ezt érteni?

Előzmény: Lamneta (62)
Lamneta Creative Commons License 2016.01.03 0 0 62

Igen vidéki. A messzi 12.kerületből. Ahonnét ha tiszt az idő és elég magasra felvisz valaki, akkor akár a Délig is ellátok- hogy Keletiről ne is beszéljek. :)

 

A pályaudvarokkal és az körülöttük elterülő mávos hóbelevanc nekem indifferens. Az állomások mélysége volt, amit alapul vettem. 

Előzmény: panteleone (61)
panteleone Creative Commons License 2016.01.03 0 0 61

Te ugye vidéki vagy és nem ismered a két pályaudvar közti különbséget ténylegesen is? Mert, ha ismernéd, nem mondanád, hogy a felvetett szempontpkból nem sok a különbség.

Előzmény: Lamneta (59)
Lamneta Creative Commons License 2016.01.03 0 0 60

Köszi a felvetést. Utánaolvastam. A Déli és a Keleti állomása nagyságrendileg hasonló mélységben fekszik. A Déli 25 a Keleti 28 méteren. Ehhez képest az utóbbiból 2,2 km-en tud feljönni a metró a Pillangóra. Ezt pedig nagyjából az én ötletem esetén is megugorható lehetne. De oké, akkor nem az alagútnál jönne ki, hanem kicsit feljebb a Bocskai út magasságában. Ez már simán bele kellene férjen, hiszen alacsonyabbról érkezne, mint a Pillangó esetében. És hogy hol lenne "Alsó-Kelenföld"? Hát kb onnantól végig - ahogy a sín melletti zárványterületek kiadják. Csomó ilyen fekszik a sínek mentén. Megoldható. _szerintem_ 

Előzmény: eric35 (24)
Lamneta Creative Commons License 2016.01.03 0 0 59

Ami viszont a Déliben.... Az meg maga a csoda! Messzeföldről járnak ide turisták, hogy igénybe vegyék ezeket. :)))) Minden csak fejlesztés kérdése. Persze tollvonásos döntés esetén ez ugye kizárt. 

Előzmény: halaloszto (57)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 58

Ilyet kéne csinálni.

http://www.england-travel-tips.com/london/waterloo-train-station.html

Van a nagy váróhangár ahol nincs vonatzaj és meleg van. A sínekhez meg csak az mehet akinek van jegye, és minden sín ott végződik a jobboldalon. Csak 1x jártam ott, de nagyon megtetszett! Persze a vonatok elejétől-végéig fedett részen vannak, nem csak úgy ímmel-ámmal. Persze ez London.

Előzmény: eric35 (55)
halaloszto Creative Commons License 2016.01.03 0 0 57

Egy vasútállomás, pláne ahonnan messzire utaznak az emberek egy csomó funkciót igényel. Kereskedelem, vendéglátás, csomagmegőrzés, váróterem. Ilyenek kelenföldön nincsenek jelenleg.


Vajk

Előzmény: eric35 (55)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 1 56

Ó, jobb helyen van ugye a fenti hangár, azt felújítják, kiglancolják. Vágnak egy lyukat a hangár közepén, azon lehet lelépcsőzni, a sínek között meg fel. Bőrönddel természetesen extraélvezet, hisz mozgólépcső az nincs, liftből pedig 1db. A lépcsők is olyan szélesek, hogy csak 1 sor emberke megy fel, 1 le. A peron felét meg elfoglalja a lépcső kijárata a sineknél, na nehogy azt hidd mindkét irányba van lépcső, egy frászt. Csak az egyik felé. A jegypénztár természetesen a régi hangárban van, ótómata sehol. A peronon meg hideg van, huzat van, beesik az eső hiába van tető, a vonat meg szinte mindig késik, így az aluljáró a váró, ahol emiatt ugye közlekedni nem lehet.

Előzmény: eric35 (55)
eric35 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 55

Most komolyan, mi szükség van Kelenföld vasútállomás épületére vasúti célokra?

Semmi.

A forgalomirányítás nem abban van, az utasforgalmi szolgáltatások (jegyváltás, várakozás) pedig lekerültek az aluljáróba.

Az épület felújítását támogatom, legyen benne "Vízkereszt vagy amit akartok", de vasúti célokra nincs már rá szükség.

Előzmény: Törölt nick (50)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 1 54

Vasutas fórumon (Dunántúli fővonalak) pár napja szó volt a Déli bezárásáról. (A MÁV-nál a nyugdíjazások miatt nagy lesz a létszámhiány - legegyszerűbb megoldás a Déli bezárása)

Az ottani fórumozók szerint viszont a Keleti és a Kelenföld együtt se tudja pótolni a Délit - ha meg minden járatból átmenős vonatokat csinálunk, akkor meg a Duna-híd kapacitása lesz kevés.

 

 

Lovrin Creative Commons License 2016.01.03 0 0 53

Nem volt impozáns a maga korában sem. Egy külvárosi, főleg vasútüzemi funkcióval bíró állomás volt ahole éppen (fel)átszállhatott az utas is, de nem ez volt a fontos. Impozáns állomásokat építettek abban a korban mondjuk Miskolcon Debrecenben Kolozsváron Tövisen Aradon Szegeden Kassán Zágrábban Füzesabonyban stb.

 

A Kelenföldi állomás nem alkalmas korszerű utasforgalmi funkciót betölteni, meghalatta az idő, kinőtte a vasút. Új modern állomásépület kell, a jelenleginek meg vagy marad üzemi funkciója, vagy nem.

Előzmény: Poplacsek 1 (46)
Beer Monster Creative Commons License 2016.01.03 -1 2 52

Basszák meg, hát egy napig metrózok nekik fel-alá, ha ez kell.

Előzmény: Törölt nick (51)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 1 51

Valahogy utasokat kell tenni a 4-es metróra, az EU szerződés miatt.

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 50

Akkor az mutyizás, nem felújítás.

Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 49

Tervezik felújítani - de nem vasúti célokra.

Előzmény: Poplacsek 1 (44)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 1 48

A 'közvélemény kutatási adatok" az a legtutibb dolgok. Azt hazudnak bele amit el akarnak érni.

Előzmény: Bradanek F (38)
halaloszto Creative Commons License 2016.01.03 0 1 47

impozáns? egy vidéki kiskaszárnya. az impozáns szót hagyjuk már meg komolyabb dolgokra.

Előzmény: Poplacsek 1 (46)
Poplacsek 1 Creative Commons License 2016.01.03 0 2 46

Szépen lehetne felújítani, mert eredetileg impozáns épület volt.

Előzmény: Poplacsek 1 (44)
Beer Monster Creative Commons License 2016.01.03 0 0 45

Az pont a legjobb része a vonalnak, amit tönkre akarnak tenni. 7 perc a menetidő.
Nem is mondtam rá, hogy ott félre vinne, Kaposvárt említettem, de az igény itt még annál is nagyobb, mint amit az utasszám mutat. Itt a torzító hatás, hogy a Moszkva térre csak átszállással lehet eljutni.

Előzmény: Törölt nick (43)
Poplacsek 1 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 44

Bármiféle rombolás előtt, nem kellene a kelenföldi (MÁV) állomást felújítani?

 

Most úgy néz ki, mint egy monarchia korabeli film díszlete.

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 43

Ez így ebben a formájában butaság.

 

Most a Kelenföld - Déli szakaszról beszélünk, azon utasszámlálást csinálni, nem vinne félre semmit sem, főleg, ha megfelelő időpontot választanak a számlálásokhoz.

Előzmény: Beer Monster (41)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!