Most szeretnék venni egy gépet. Nem nagy területem van, viszont ekét is kellene használnom. A talaj nem kötött, de füves. Van valami tuti ötlet, milyen lóerőben érdemes gondolkodni, esetleg márka...?
Igen mivel a honda és honda klónok indítása "max" gázon történik, mivel a maximális fordulaton továbbhúzva a kettes fojtószelep(inditási) lezárja a légtorkot viszont a benzinmennyiség a maximális körüli marad.
Valamivel csak le kell állítani. A legtöbbnél a gázkar visszatolásakor földeli le a gyújtótekercset. Nekem a Charlika kapámon hibásodott meg és zárlatos lett
Ha benzint kap és szikra is van, akkor a gázkarral kell játszani. Indításnál általában 2 variáció szokott lenni. Vagy az alapjáratnál kicsit nagyobb állásba állítva a gázkart, vagy a max gázból egy picit visszavéve szoktak indulni ezek a motorok.
Persze a sok próbálgatás variálása előtt/közben nem árt kicsavart gyertyánál egy pár rángatással átszellőztetni a motort, mert ha előtte már bezabált benzinből, akkor az istennek se fog elindulni.
A Zongshen egyébként a Honda koppintások közül a legjobb, legerősebb. A Honda kínai gyáregységében készül - gyanítom nagyrészt eredeti Honda fődarabokból alkatrészekből. (Az ágdarálósok szerint például csak ez a Honda másolat képes meghajtani a darálókat.)
Lecseréltem a több mint 40 éves RK-02-es rotakapámon a Briggs motort egy zongshen XP200A-ra. Az új motor teljesen csereszabatos, de az istennek sem tudom beindítani. Adjatok tippeket légyszi, mit bénázok el, hogy nem hajlandó beindulni? (Olajjal, üzemanyaggal fel van töltve.)
A motorhoz csak a gázbowdent kell csatlakoztatni és nincs rajta semmi on/off kapcsoló vagy ilyesmi.
tuti volt már a kérdés és a megoldás is, de a kereső nem segített rajtam. RK-02-es kapám van. Fél tank benzin után, ledadog, leáll és vagy egyáltalán vagy csak nehezen és rövid időre indul újra. (Gyanakodtam a műanyag perselyes alapjáratállító fűvókára, gondoltam melegszik és lelevegősödik, de megdőlni látszik az elmélet és már cseréltem is.)Membránt is cseréltem, akkor áttakarítottam nagyjából féktisztítóval/karb.tisztítóval, de úgy látszik nem eléggé (Szemre nem volt dzsuvás). Gyanúm a tankba nyúló két műanyag "felszívócső"-re terelődött. Van ennek valami bevált tisztítási módja? Áztassam brigéciolba, nyomassam a fékt./karb. tisztító sprayt, nyomassam meg sűrített levegővel? A végéből a fém szűrőt ki lehet pattintani? Esetleg van ehhez cseredarab? Neten nem találtam. Köszi a segítséget.
Sajnos nem a régi terrra varik öntvényfelnisek(ilyen van felrakva az r250t-re) a mostani vari globálok már lemezfelni de az sem kettő félből. Az eredeti vari gumi 20-25fokban nehézkesen még vasakkal szerelhető de nekem 6rétegű 6x12 japo kistrakira valók vannak azok meg ha jól emlékszem darabonként 11-12kg-osak
Nem lágyabb kb ugyanaz a minta is azonos, csak érdekes az az 1coll+ sokat segít a tapadásban ez főleg talajon illetve szántásnál jelentkezik. A megmaradt 5x12 gumik meg vésztartalék a pótra(az 4x12 eredetileg) vagy a gépre vissza. Egy "baj" van 6x12 gumikkal azokat én már nem tudom szerelni marad a gép(gumis)