Keresés

Részletes keresés

Hari Creative Commons License 2000.04.04 0 0 332
Nekem még a Halandósággal történő attrocitás előtt sikerült mindenkit életre lehelnem, jól is jött, mert nekem nem sikerült a békés megoldás.

A gömb nálam volt, beszélgettem a Good Inc.-kel, de lehet, hogy valamit elnéztem. Elég késő este volt már és a Practical-nál kapott kb. 40 percnyi szövegolvasgatás után már egy kicsit elfáradtam.

Előzmény: Kwisatz Haderach (331)
Kwisatz Haderach Creative Commons License 2000.04.03 0 0 331
Hi!
A befejezésnél mikor agresszívabban álltam a dologhoz nekem is csak egy társamat sikerült feltámasztani, de mikor beolvasztottam a Halandóságomat már mindenkit

A Practical Inc. legyőzéséhez, ha jól tudom wisdomra van szükség, viszont a gömb használatához a Good Inc. kell beszélgetni...ha minden igaz, mert a gömb nálam se volt :)

Előzmény: Hari (330)
Hari Creative Commons License 2000.04.02 0 0 330
Bocsi, de némi flame és spoiler következik.

Hogy lehet egy ilyen jó játéknak ennyire elb...tt befejezést csinálni? Már a BG végétől sem voltam oda, de ez több szinttel alulmúlja! Van egy társaságom, akinek minden tagja valamilyen konkrét okból csatlakozik hozzám, része volt vagy részévé vált az "életemnek", ezek után főgonosz kampec és semmit nem tudok meg róluk azon kívül, hogy ottmaradnak egy helyen, ami lehet, hogy azonnal meg is szünik (ha csak a TO akarata tartotta össze?), én meg felébredek egyedül valahol, gondolom a Blood War csatamezején (amihez igazából nincs közöm, hiszen ez a két gonosz iskola harca), fogok egy baltát és balra el? Nem értem, hogy ha egy cégnél már tudják, hogy egy RPG-nek hogyan kell befejezést csinálni, márpedig a Fallout 2 bizonyítja, hogy tudják, akkor miért nem képesek ezt a hagyományt folytatni? Na mindegy...

A dühöngésen kívül a befejezéshez:

Mindenhol azt olvastam, hogy legfeljebb egy társamat tudom feltámasztani, de nekem sikerült mindenkit. Van még más is, akinek összejött?

Pharod gömbje ugyan nálam volt, de nem kaptam meg a kétmillás bonuszt, lehet, hogy az volt a baj, hogy a Practical-lal nem tudtam dűlőre jutni a beolvasztásnál (ezt írta a gép, hogy gyengébb vagyok), ezért kénytelen voltam materiálisabb eszközökhöz nyúlni? Melyik stat befolyásolja ennek az esélyét?

Kwisatz Haderach Creative Commons License 2000.03.28 0 0 329
szavazás megvolt :)
az a baj, hogy nem vagyok akkora gamer és a többit nem is nagyon láttam
Előzmény: Icecap (328)
Icecap Creative Commons License 2000.03.27 0 0 328
Most Oscar után a Eurogamer úgy döntött, hogy ő meg a játékokról szavaztat 15 kategóriában.
5-5 játékot nomináltak, közülük lehet választani.
Amiért mindezt ide írom, az az, hogy a PT asszem 9 kategóriában került a döntőbe, szóval gyerünk szavazni ide!
Icecap Creative Commons License 2000.03.26 0 0 327
Gyorsan ide linkeltem a Jean által említett UT-magyarító homepage-e, ahol valóban említést tett a BG-ről. Ez bíztató. :)))

A végén én - hülyén - nem használtam a tokent, viszont a Cloudkillt igen, ami meglepő módon szintén nagyon frankón működött (ellentétben más hasonló varázslatokkal).

Előzmény: Jean (326)
Jean Creative Commons License 2000.03.25 0 0 326
Mas:
Nezetek be a pcguru honlapjara(pcguru.hu) erdekes dolgot talaltok a jatekok magyarositasarol. Az unrealt mar magyarositottak es most neki allnak a BG- es a PT-nek.
Jean Creative Commons License 2000.03.25 0 0 325
Hari!
Az antianyag bigyo a vegen lesz nagyon jo!!
Ha hasznalod az arnyek csavok megmerevednek es tok egyszeru legyakni oket.Persze ha lehet egyenkent csinald. Elobb gyakorlj vele mert veges a toltete, es nem mindegy hogy hova celzol.
Icecap Creative Commons License 2000.03.24 0 0 324
Hari!
Pont ezért írtam az uccsó mondatban, hogy egy csomó dolog egyszerhasználatos (használat után eldobandó).
Előzmény: Hari (318)
Kwisatz Haderach Creative Commons License 2000.03.24 0 0 323
hát ezt nem tudtam, esetleg próbáld meg mortet előtérbe helyezni, őt kevésbé tudják megsebezni csata közben

vagy próbálj meg kimenni a mortuaryból, aztán visszatérni

hátha elmúlik a népharag

Előzmény: TuneFish (322)
TuneFish Creative Commons License 2000.03.24 0 0 322
Es hogyan kezdem el oket tanulmanyozni? Miota kinyirtam a Dustman-t mindenki elbol megtamad (valami piros karikan ugralnak :)
Előzmény: Kwisatz Haderach (321)
Kwisatz Haderach Creative Commons License 2000.03.24 0 0 321
még csak annyit, hogy négy csontváz van és négy varázslat, és ha igen magas az IQ könyv se kell
Előzmény: Luftwaffe (320)
Luftwaffe Creative Commons License 2000.03.24 0 0 320
Inkabb ne csapd le öket... ha eleg nagy az IQ-d (szvsz 16+) es elszedted a földszinten maszkalo zombitol a Tome of Ash-t, akkor odamehetsz a gigasz csontihoz es tanulmanyozhatod öket (csak a fegyvereiket ne akard elszedni, mert akkor begurulnak)... aztan
elkezded buzeralni a csontik panceljat, amelyeken valami varazs van, es azt fel lehet oldani,(ehhez kell a könyv) amitöl aztan ökelme elpusztul ( 800 xp/drb + 1 pancel/drb). A pancelokbol aztan megtanulhatod az Armort es meg egy vedövarazst (a neve most nem ugrik be)...

Udv: Luftwaffe

Előzmény: TuneFish (319)
TuneFish Creative Commons License 2000.03.24 0 0 319
Oke, hogy majd kesobb csaphatom le oket, gondoltam, de a walkthru szerint van valami trukkos modja. (aki nem tudja mirol beszelek: Giant Skeletonok kinyirasa a Mortuary 1. szintjen)
Ezt nem tudja senki?
Hari Creative Commons License 2000.03.23 0 0 318
Köszi, ezeken már túl vagyok, pont arra voltam kiváncsi, hogy kellenek-e még egyszer a játék során ezek a vacakok (pl. vissza kell-e mennem még mondjuk az utolsó előtti pályán Pharod búvóhelyére).
Előzmény: Icecap (317)
Icecap Creative Commons License 2000.03.23 0 0 317
Hari!
-Pharod mankója Pharod búvóhelyéhez vezető portál kulcsa
-az "üreges fülbevaló" alatt azt a fülbevalót érted, ami "le van zárva"? Azt asszem még az elején ki lehetett valahogy nyitni, és asszem AC-t adott, de ezt mások majd elmondják (én már nem emlékszem)
-a zombi kar nem tudom mire jó
-az antianyag zseton nélkül gondolom szétütötték volna a fejed a shadow-k. Legalábbis azt mondta akitől kaptad, hogy az antianyag fickók gyengébbek, ha nálad van a zseton, mert "taszítja" őket.
-Deionarra végrendeletével megkaphattad a hagyatékát, pl. azt a jó kis jegygyűrűt
-érc, fogó, stb. arra kellett, hogy beléphess Godsmannek
A sok tárgyra érvényes különben, hogy egyszer kell, aztán el lehet dobni...
Előzmény: Hari (316)
Hari Creative Commons License 2000.03.23 0 0 316
Muszáj elmondanom, nem tudom magamba fojtani: megcsókolt az édes! KH, ha jól emlékszem, te kérted, hogy szóljak, ha valami történik! Szóval a Ravel Maze után (de lehet, hogy kell még szintlépés is) újra leálltam beszélgetni mindenkivel, ez nálam Morte, Dakkon, Annah és Fall-from-Grace. Dakkonnál ki tudtam nyitni egy rejtett lemezét a kőgyűrűnek, aminek egyelőre sem ő sem én nem tudtuk az értelmét, Annah-t pedig megkérdeztem, hogy miféle gyötrésről beszélt Ravel. Szó szóra és már el is jutottunk az enyhén korhatáros részhez. Képzeld, azt mondta, hogy én voltam életében az első! (De régen mondott már nekem lány ilyet!) Morte persze azonnal beleugatott, hogy vagy hagyjuk abba vagy vegyük be őt is... .

Na szóval ennyi. A tárgyilagosabb kérdéseim mára a következők:

1. Tovább bővült a hurcolt, de nem tudom mire való tárgyak köre. Ezek közt van Pharod mankója (már voltam a titkos szobájában, most a Prison-ban vagyok éppen), az elején talált üreges fülbevaló, a 985-ös zombi karja, az antianyag zseton, Deionarra végrendelete, a kripta tervei, egy "gyanús tekercs" (persze megnéztem, valami döglesztő varázslat), érc, kovácsfogó, kötény, hogy csak néhányat említsek. Kellenek ezek még, vagy eldobhatom őket?

2. Úgy látom, hogy nem tudom a Strength értéket 20 fölé vinni. Van egy Greater Might tetkóm, ami +2-t ad, ettől a STR pirosan világít, de nem megy 20 fölé. Mi lehet az oka?

Kwisatz Haderach Creative Commons License 2000.03.23 0 0 315
mekkore az IQ-ja az N.O.-nak? Elvetted a sétáló zombie-tól a nem-tudom-milyen-varázskönyvet ami segíthet a védőrúnák feltörésében?
Előzmény: TuneFish (313)
KUNCIDERATUS Creative Commons License 2000.03.23 0 0 314
Köszi Ice!!!!
Tényleg műkszik.
A folytatás ötlete nem rossz, bár a megvalósítás egy kissé nehéz lenne. Mindenesetre én a készítők
helyében megpróbálkoznék mindenképp egy kiegészítő lemezzel. Márcsak az olyan fanatikusok érdekében is, mint amilyenek mi vagyunk.
REMÉLEM MOST SENKIT SE SÉRTETTEM MEG!!!!!!!!!

Fish:
Ha mindenképp leakarod csapni őket várj egy kicsit, amíg lépsz néhány szintet, utánna biztos menni fog. A mortuary-ba pedig bármikor visszamehetsz POX segítségével.

Előzmény: Icecap (312)
TuneFish Creative Commons License 2000.03.22 0 0 313
Sziasztok, en most alltam neki ennek a PT dolognak. Sajnos viszont mar az elejen megakadok. Van az a ket csunya nagydarab csonti. Azok allnak a Mortuary kijaratanal. Megtalaltam a konyvet is amiben utalnak ra, hogy a mellpanceljukba valami erositest pakoltak nekik... Megse tudom kinyirni oket. Lehet hogy nem tudok meg valami trukkot? Vagy el kellene oket csalogatni valahova?
Na rohoges helyett valaki dobjon meg egy jotanaccsal, koszi :)
Icecap Creative Commons License 2000.03.22 0 0 312
Hát, záróanimáció ügyben én nem ismerek többet...
(Egyébként gondolkoztatok azon, hogy milyen lenne itt, a Blood War közepén folytatni egy második résszel? Csak az a kár, hogy 20+ szinten nem lenne sok értelme...)
A Pharod féle gömb felhasználási módját nem akarom elárulni (nem annyira bonyolult). Mindenesetre a kulcs a Good Incarnation, és természetesen a beszélgetés, mint a játékban végig.
Előzmény: KUNCIDERATUS (311)
KUNCIDERATUS Creative Commons License 2000.03.20 0 0 311
Sziasztok!

Szombaton kerek 17 óra alatt végigdúltam, a gamet.
Csakhogy bármit csináltam, a Pharod féle gömböt nem tudtam használni(a végén se). Vajon miért?????

Más.
Úgy hallottam többfajta záróanimáció létezik!?
Igaz ez, s ha igen mit kell csinálni hozzá??
Én eddig csak azt láttam, amikor N.O. egy csatatéren ébred fel.

Kwisatz Haderach Creative Commons License 2000.03.20 0 0 310
bocsánat
én egy walkthroughban olvastam :(
miután megmentetted a csajszit, azután segít neked, hogy idézzem:
"...Barse’s daughter is cornered by a large host of Harmonium Bastards (some things never ever change, not in any world, do they?). Now, have Dak’kon immediately cast submerge Thy Will on her. After that is done, and not having commenced any combat yet, position your best fighters close to the girl. Now have Annah, backstab the Harmonium leader. (If you just talk to the leader without positioning correctly, he orders his brave goons to slay the girl and then come after you). If you’ve played your cards correctly, you’ll make short work of the guards and save the girl. Talk to her (MY HERO :)), and then go back to her father to claim your reward: the first part of the key. Now, if you go to Marquez, he can train you in any weapon up to the maximum level of proficiency (5).
***

hát ha nagyon kell az XP, csináld azt, amit itt már többen is mondtak (a Curst ideális rá egyébként) szóval tedd ki a csapattagokat, és a Curst-ös küldetéseket egyedül vidd végig, simán biztosított 3-4 szintlépés, ami azért elég szépen megdobja (abban a helyzetben) a szintjeidet

de én pl. a modron mazebe is egyedül mentem be a N.O.-val (de csak mikor visszatértem Sigillbe) és a high szintű maze-ben is sikerült úgy 2-3 szintet lépni, nem mondom hogy könnyű volt, de valahogy elboldogultam

2MXP-t akkor kapsz ha nálad van a Pharod gömbje (ezt is csak innen tudom, nekem nem volt meg, sajnos), bár a végjátékban túl sok jelentősége már nincs

Előzmény: Phoenix force (309)
Phoenix force Creative Commons License 2000.03.20 0 0 309
Kwiza!

Az a jó...... merck killer is elküld a lower castba. :( Már próbáltam. Nekem nem igen tünt fel, hogy kaptam volna 2mxp-t. Én nagyon bíztam abban, hogy valaha magas szintű leszek, és lazán memorizáltam az össze scrolt. :(

Liquid_FX Creative Commons License 2000.03.19 0 0 308
***SPOILER***

Ha nem szereted azt a befejezést, amiben csak egy csapattagot lehet föléleszteni, akkor csináld meg azt, ahol az összeset- ugyanis így is végződhet...

Előzmény: nameless one (307)
nameless one Creative Commons License 2000.03.18 0 0 307
Aki nem szereti a spoilereket az ne is olvassa ezt mert teli van veluk !

Van egy par quest amit nem tudtam megoldani:
1. Pharodbol nem tudtam kiszedni honnan szedi a corpse-kat igy rogton 2 quest nem sikerult
2. A silent king-hez nem jutottam be, nekem semmit se mondott Stale Mary
(mondjuk lehet hogy tobb intelligencia kellett volna, a riddle quest is jobban ment tobb intelligenciaval, kesobb mar nem akart a csonti szoba allni velem)
3.Nem talaltam Sigil-ben kerteszt igy nem kaptam black barbed seed-et. Mikor kesobb talaltam akkor meg mar nem is kellett annak aki tolem kerte. (Aki kerte, az adta nekem, de akkor mar tul keso volt :)
4. a Mar fickoval is tul keson talalkoztam, viszont a fiend kesobb nagyon jo xp volt, alig akart meghalni :> Aki nem talalkozott vele, ott van Gurst Gone-ban.
Ugy lattam 125 quest van osszesen. Hat en nem talaltam meg mindet. Ha van valakinek egy listaja es szepen megkerem, elkuldene nekem a cimeiket ?
Az alabbi targyakrol azt hittem valamire jok de semmire nem mentem veluk:
tome of ashes (ez talan semmire se jo ?)
bronze ball (a legvegen kiderult micsoda, de en nem tudtam hasznalni, es nem is kellett,
az a fura hogy mentalisan lenyomtam a practical incarnation-t de a gomb megis kifogott rajtam, szoval nem tudom mi kellett volna hozza, es a crassust is riddle-vel nyomtam le)
Valaki kerdezte mit lehet csinalni a pillar of skullsnal.
Hat igazabol nem kell sokat kerdezni. A visszautat elarulja mas is (sok xp-t is kapsz erte).
Szoval szerintem 1 kerdessel megoldhato es azert az -5 maxhp nem sok (morte :)
Sot az az igazsag hogy szerintem kerdes nelkul is megoldhato. Bar nem probaltam.
De ha a visszaut kiderul elobb akkor egyszeruen csak tenni kell egy tiszteletkort Baatorban :)

Altalanos tapasztalataim:
Hat itt sokan mondtak hogy nem lehet tapolni, meg penzhiany meg minden.
Nagy tevedes.
Mondjuk elsore elakadtam Baatornal, de akkor nem kerdeztem mindenkit vegig es nem is alltam be godsmannak. Szoval 2-3 szinttel gyengebb voltam es elfogytak a varazslatok Baatorban :>
Masodjara a Trias kiszabaditasat megcsinaltam pihenes nelkul, Ravel-lel jokat lehet beszelgetni
Ha penz/xp kell, akkor a modron mazet fusd at parszor (high level-en), en mondjuk csak 1 1/2-szer mentem at rajta, de a portal lens eleg jo penz.
Mar csak azert is mert a Nordom nagyon jo fej. Csak a dumaja miatt (meg azert mert nem kell kozel mennie az ellenfelhez hogy 20-asokat sebezzen bele :) erdemes bevenni a csapatba.
Egyebkent szerintem a csapat tobbi tagja elegge adott.
Morte ultra tapos az ajandek fogakkal (ugyis mindenki tudja kitol lehet azt megszerezni)
Annah nagyon fontos az esemenyek alakulasaban, es a vege fele kap egy eleg tapos cuccot is,
mondjuk o csak a szerepjatek kedveert maradt a csapatban
A Dakkon volt a csapat magusa es ha elfogytak az Reign of Anger (alias magic missile ++) varazslatai akkor beszallt a varazskardjaval irtani az ellent
Az ego hulla es a beszelo pancel figurak sokkal ellenszenvesebbek voltak, es a kesobbi esemenyek engem igazoltak. Szerintem azok csak ballasztnak vannak :>
Egyebkent amikor eljutottam ahhoz a beszelo pancelhoz addigra mar minden harcosom taposabb volt nala (a legvegen 255 hpja volt NO-nak). Pedig nem is igazan constira tapoltam.
A wisdomja 25 volt teljes felszerelessel. Consti is valahol 20 korul, Ero 21 volt.
Azok a cserelheto tetkok nagyon jok. Igazsag szerint kicsit tul sok is volt a stat-ok tapolasa. Szintenkent 1 plusz az a rengeteg + stat ha jo szemelyt kerdeztel jo idoben. Neha talan az xp is tul gyorsan jott. Foleg a vege fele. Mondjuk a tortenet eleg erdekes lett a vegere.

Ami nagyon nem tetszett az az hogy hiaba tudtam eleszteni hullat, nem nagyon mukodott csak akkor ha csapattag volt a jelolt (es benn volt epp a csapatban).
Szoval en a vegen azt csinaltam volna hogy az osszes havert felelesztem (elvileg volt 3 elesztesem, es Grace siman fel tudta volna kelteni a tobbieket). De sajnos a huje jatek nem engedte. Csak egyet, es gondolom az is ott marad orokre azon a ronda helyen.
Szoval kicsit elrontottak a kedvem a vegire.

Icecap Creative Commons License 2000.03.18 0 0 306
Megpróbálok reagálni az eddigiekre:

Luftwaffe:
Az oldal eddig nem rossz. Kritika: túl sötét a szöveg (lehet, hogy csak az én monitoromon).
A terv is jó. Kérdés: Nem kellene híreket is nyomatni? Ismertétek-e pl. a www.planescape-torment.net-et? (Még most is megvan.) Szerintem egész jó kis PT site volt. De nem csak a leírásokból (pl. minden varázslat, stb.) élt, hanem állandóan nyomatta a híreket.
(A másik, hogy kihagytad az NWN-t, a szívszerelmemet ;))

A domainregisztrációval kapcsolatban:
Szerintem nem kellene hozzá a Bioware engedélye. Aztán meg úgy is összedobnánk egy "legal notice"-t (minden külföldi site-on van ilyen), amiben elismerjük minden jogtulajdonos jogait, stb.
Viszont a dolog hátulütője: Van domainregisztrációs díj, de van fenntartási díj is (havi pár ezer forint az is).

Welsi és Luftwaffe meg tényleg egyesítse erőit, ahogy írtam már nekik mailben is...
Feladatot meg adjatok!

Pacemaker Creative Commons License 2000.03.17 0 0 305
Az Icewind Dale-t május végére igérik.

Kwisatz Haderach Creative Commons License 2000.03.17 0 0 304
én megveszem a HVG-t, van egy cikk (a mellékletben) a domainnév liberalizációról, hogyan kell stb. stb.

regisztrálás szabályai: www.nic.hu/regszab
eddigi bejegyzett nevek: www.nic.hu/domainsearch
regisztrációval foglalkozó cégek: www.domain.hu
stb. még van néhány dolog

Luftwaffe Creative Commons License 2000.03.17 0 0 303
Szerintem a Black Isle, Interplay, Bioware meg TSR logot kirakhatjuk, annak viszont okvetlenul szerepelnie kell majd az oldalon, hogy Baldur's Gate is a trademark ...blablabla. Meg azt is meg kell jegyezni, hogy bizonyos anyagok (pl. az NPC-k kepei) szinten le vannak vedve.

Istenigazabol en sem tudom, hogy mi kell a regisztraciohoz, elsösorban vagy 7-8e forint...

Előzmény: Kwisatz Haderach (302)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!