Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rudiapus Creative Commons License 2013.11.01 0 0 53464

Hát köszi! :D  Pótolható ez a bizbasz karika valamivel szerinted, vagy mindenképp szerezzek egy bajuszkapcsolót?

A tempomat is szar, esetleg tudsz rá valamit? A pótkerék melleti csatit már tisztítgattam.

Köszi mégegyszer.

Előzmény: Tuzmester84 (53463)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 53463

Eltört a bajuszkapcsolóban a kis réz karika. Szopás... -> http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=124456178&t=9031935

Előzmény: rudiapus (53462)
rudiapus Creative Commons License 2013.11.01 0 0 53462

Sziasztok, segítségre lenne szükségem. Van nálam kölcsönbe egy Xsara II 1.6. A fedcomp egyszer csak megállt egy funkció kijelzésnél (átlagseb.) és hiába nyomogatom az ablaktörlő végén lévő gombot, semmi változás. Akku saru le, majd vissza és azóta az alsó sorban csak a dátum jelenik meg. "B" tipusú kijelző. Mi lehet?

Köszi.

FeZ_ Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53461

Eladóvá vált egy garnitúra 15"-os Xsara könnyűfém felni. Hátha valakit érdekel. :-)

A gumik használhatóak ugyan, de szerintem nem képviselnek értéket már.

Érdeklődni e-mailben lehet, a nevem alatt publikus.

 

 

FeZ

 

FeZ_ Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53460

"körforgalonban megyek át leáll a kocsi."

 

Nem 100%-ig biztos, de eddig amivel találkoztam és ilyen- vagy hasonló  jelenséget produkált, ott az üzemanyagpumpa volt a ludas.

Működött, de mégis.

 

"Egy ideje azt is csinálja, hogy gyujtás kikapcs után nem áll le még 2-3 mp-ig."

 

Érdemes lenne egy diagot csinálni rajta, HDi-nél ilyen jelenséget a nagynyomású pumpa fenekében levő nyomásszabályzó kis szűrőjének (ha van rajta) koszolódása is okozhatja ill. a szabályzó hibája.

 

"A klíma nem hűt,"

 

Első körben érdemes lenne megnézetni, hogy van-e benne gáz.

 

FeZ

 

 

Előzmény: Törölt nick (53459)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53459

Üdv szakik.
Szüleimtől megörököltem egy citroen xsara break 2001 2.0 HDI kocsit.
Pár gondom lenne vele.


Az egyik: 
Néha amikor negyedig van a tank és körforgalonban megyek át leáll a kocsi. Aztán várok 2-3 percet és elindul, a motor hiba led világít fél napig, nagyon idegesítő..
Szüleim sokat hordták sok szerelőhöz, de nem lett jó. Több éve megvan ez a gond, sok alkatrészt, szűrőket, stb cseréltek is.
Egy ideje azt is csinálja, hogy gyujtás kikapcs után nem áll le még 2-3 mp-ig.
Esetleg üzemanyag szűrőt ami az üzemanyag pumpában van tudja valaki lehet-e külön kapni és ha igen, hol?

A másik:

 A klíma nem hűt, a led világít meg minden üzemel, a fűtés kiválló.
Köszönöm előre is az öteleteket :)

sogtihi Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53458

Sziasztok!

 

Észrevettem, hogy a nívópálcát kiemelheti a nyomás, mert már többször úgy találtam, mikor felnyitottam a motorháztetőt.

90LE-s HDI motornál hol van a kartergáz visszavezetés? Van abban szűrő, olaj lecsapató, vagy, ami el tud tömődni?

 

Hasonló, "olajsáros" kérdés:
Még a turbó kapcsán olvastam, hogy "a turbó kenését biztosító olajcső egy üreges olajáteresztő csavaron át kapja meg a kenőanyagot. A kis áteresztő csavarban van egy még kisebb szűrőcske, amely idővel megtelik kosszal és eltömődik." Hogy lehet ezt megelőzni? Érdemes átmosni az egész járatrendszert mosóolajjal? Vagy le lehet szedni ezt a kis beeresztő csavart, és átmosni?

Bagheera Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53457

Persze mert te profi vagy :)

Magamnak én is visszateszem ,de a kuncsaftal megvetetem a 3 euros tömitést!!

Előzmény: BXtwelve (53456)
BXtwelve Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53456

Én eddig háromszor vettem ki. Még mindig az eredeti tömítés van benne. Tökéletesen tömít.

Előzmény: Bagheera (53453)
BXtwelve Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53455

Azért mutat kifelé a nyíl, mert a másik jel a tankon van, nem a szivattyún.

Előzmény: Füle Zoltán (53451)
Füle Zoltán Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53454

Köszönöm szépen a segítségedet!

Előzmény: Bagheera (53453)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53453

Csak még annyit hogy az O gyürüt minden esetben cserélni kell!! 

A régit soha nemtudod visszarakni ugy hogy ne fojjon!!

 

Igaz benzinesé de jol latszik a fotokon is!!

http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet577009.htm

Előzmény: Bagheera (53452)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53452

Itt egy video a cseréröl.

Tudom ezen nincs a jelölés,de holnap leforozom.

Most sötét van és vendégeket vàrok.

Előzmény: Füle Zoltán (53451)
Füle Zoltán Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53451

Üdv!

A nagy fekete leszorítón találtam egy nyilat ( kifele mutat), de mihez kellene összejelölni? A szivattyún nem találtam jelölést.

Előzmény: BXtwelve (53448)
bordoxsara Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53450

II-eshez, ez lemaradt :)

Előzmény: bordoxsara (53449)
bordoxsara Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53449

Sziasztok!

Xsara könyöklőt keresek, gyárit mert letörött. Az ajánlatokat köszönöm.

BXtwelve Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53448

A remény hal meg utoljára. :-)

Itt viszont van rajta jelölés, meddig kell húzni, nem csak úgy találomra.

Előzmény: Medvepajtas (53447)
Medvepajtas Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53447

Hali!

 

Személyes tapasztalat. A gyűrű az enyémen rendesen rá volt kapatva, viszont a szerelő utólag még egy spec célszerszámmal 20 fokot tudott húzni rajta.

Azt mondta, hogy szerinte ez nem fogja megoldani a problémát, de reménykedjünk. Igaza lett. Ha jól rajta van, csak erősebben meg kell húzni.

Előzmény: Füle Zoltán (53444)
Füle Zoltán Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53446

Én is arra a zöld gyűrűre gondolok, hogy megsérülhetett vagy valami nem jól áll benne.

Előzmény: Bagheera (53445)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53445

Az alatt a müanyag anya alatt van egy O gyürü tömiés gyanànt.

Jo jàték rendessen a helyére rakni,de nem lehetetlen.

 

Előzmény: Füle Zoltán (53444)
Füle Zoltán Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53444

Üdv!

Citroen Xsara II. 2001. évjárat 1.6 16V lenne a kérdésem tárgya. Nyáron cseréltünk üzemanyag szivattyút a kocsiban. Valamelyik nap állt alatta a benzin. Hátsó ülés felnyit, a szivattyú tetején is áll a benzin. A szivattyút rögzítő nagy fekete műanyag anya cseréve,- a benzin továbbra is szivárog a szivattyú tetejénél. Valaki találkozott már a problémával, ötlet?

Várom segítő hozzászólásaitokat.

parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53443
Heló!
Köszi a tippet.Holnap megnézem a csatikat.Egyébként az autóvillamosságis pali is azt mondta, hogy nagyobb hidegbe már nem igazán fog ezzel az akksival elindulni.
Előzmény: Bagheera (53440)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53442

üza rendszer akart lenni :)

Előzmény: Bagheera (53441)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53441

Ezenkivül az ¨za rendszer is lehet ludas.

Valahol néha levegöt sziv,és nincs elég gazolaj.

Előzmény: Bagheera (53440)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53440

Inkàbb huzogast szét a csatikat amik az adagolora mennek.

Kezdve az üzemanyag magneskapcsoloval.

Ha 50% az akksid akkor elsem indulna hidegen.

Ha meg elindult akkor böven elég a generàtor töltése egy dieselmotornak.

Ott valami kontakhiba lessz.

Előzmény: parrakos (53439)
parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53439

Mázlim volt, mert tőlünk két utcával odébb van egy autóvillamosságis szaki.Szóval most el is tudtam menni hozzá és kimérte a generátort és az akkut.A generátor szerinte jó, viszont az akkunak olyan 50% körüli a teljesítménye.

Akkor lehet hogy az akkumlátor a ludas?

Előzmény: francecoupe (53435)
StakkaBoo Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53438

 

Sziasztok!

 

 

Eladó egy garnitúra télikerék xsarára.

 

Felni :  4x108 et18

Gumi: Kléber krisalp hp2 méret: 185/60r15,  kb 70%-os 2009évj gumi,2 szezont futott.

 

Ára:45e ft

 

ejm285@freemail.hu 

 

 

parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53437

 

Egyébként, róla van szó.

parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53436

Köszönöm a segítséget, akkor elugrok egy autóvillamosságishoz és kiméretem a dolgokat.

Remélem tényleg ilyesmi baja lesz és nem valami komolyabb.

Előzmény: francecoupe (53435)
francecoupe Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53435

Vagy generátor. Azt írtad, hogy akku töltés után rendbe jött, tehát én első lépésként ezt tenném. Nem 100% , de valahonnan el kell indulni. Elképzelhető, hogy úgy leesik a fesz, hogy megzavarja az ECU-t.

Előzmény: parrakos (53433)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!