Az lpg-töl tartok, csomagtér elfelejt akkor inkább diesel. Sokan panaszkodnak a fűtésre nekem semmi bajom vele. Azért nincs 40-50 forint közte, de nem is fogyaszt 10 litert városban mint az előtte nálamlévő benzinesek. És akkor már nem is 1 liter hanem 4 literről beszélünk. A számok csúnya dolgok nem hazudnak. Én a leírtak ellenében még mindíg jól jártam, barátom sem panaszkodik, csak most hogy4 csúcsot cserélni kell aztán mondtam neki számoljon utánna eddig mennyit spórolt meg azóta nem morog.
Az 1.4 benzin Megane II városban 10 litert megedte, trafó 1db 14e ft volt hozzá. Eladtam mielőtt a többi is tönkre ment volna.
Nem akarok én senkit meggyőzni ha nem érné meg nem adnának el egy darabot sem a kereskedők.
Ha valakinek van egy alacsony fogyasztású autója ami kifogástalan nem fogja eladni. Használja amíg olcsón közelekedik vele. Akkor fogja eladni, ha valami nagy kiadás van kilátásban. Nem hiába olyan olcsók használtan. Nincs igazából árbeli különbség a benzines és a dci közt a használtan.
Igazából az a baj, hogy az itthoni autók műszaki állapotából kiindulva egy pár igen szerencsés és tényleg jó vételt leszámítva szerintem a dci thaliak 90%-a tuti bukta jelenleg.
Ja, és még az árkülönbséget nem is vettem számításba egy benzines és dízel autó között. mert ugye a dízel jóval drágább. (Új 0 km-es autókat veszek most alapul). + a javítási költségei. Persze, jó dolog az a nyomaték, én is el bírnám viselni, nem tagadom. De ilyen áron nekem nem éri meg. Lehet, ha egy 100 autós flottám lenne, amivel árut fuvarozunk több 100km-re, akkor dízel flottám lenne. Bár, még elgondolkodnék rajta! :)
1 litert takarítasz meg vele, és 40-50 ft-tal tankolod drágábban a litereket. Ráadásul városba használni meg tök felesleges, télen meg bele is fagysz. Bár ez csak az én véleményem. Ha spórolni akar az ember, vegyen benzinest, LPG, azt csókolom.
Ki kell venni azt a panelt. Az elején, lent van 2 db torx nyílású csavar. Valamint igen ki kell venni a középső részt amin a váltó is van majd utána tudod a hátuljáról leoperálni a mozgató bowdeneket majd egy határozott fel-hátra mozdulattal ki lehet pattintani a helyéről.
Igazából nem is kerestem rá megoldást, azóta is így használom! Világosban ugye nem látszik, ha sötétedik akkor meg úgy is felkapcsolom a tompítottat. Nekem eddig mind működött amit onnan rendeltem, szép erős fényük is van, de hát ahogy a mondás is tartja: Olcsó húsnak híg a leve! De lekopogom, eddig csak ennyi hibát tapasztaltam velük kapcsolatban amit le is írtam!
Az autó 12,5 éves, 132000km van benne, ujkora óta ENYIMÉ!!!
Ha km-enként 2l fogyasztáscsökkenéssel számolok, és 300huf/l átlagárralakkor ennyi kmen 792000huf-ot spórolt meg nekem, ebből leveszem az árkülönbséget -250000, akkor marad 542000huf.
4 új csúcs 35k/db=140+a szivattyú 85k=225k+munkadíj=260-270K, még mindég 200K pluszba vok.
Ezen számítás Hangsulyozom 300ft/l üzaköltséggel számolva, ha 350-el számolunk akkor még szebbek az adatok:-)
Vazze mikor megvettem, akkor még csak 225 volt egy lityi benya......
Ki kell csavarozni a fűtés panelt. Hátul van pár csavar. Nem emlékszem pontosan, de mintha le kellett volna szedni a középkonzol alját is amiben a váltókar van. És ki lehet fordítani. Szóval az egészet nem kell szétszedni, egy kis ügyességgel kijön.
azt szeretném megkérdezni, hogy a fűtésgombok mögötti kis izzókat hogy lehet kicserélni? Nagyon szét kell borítani hozzá a belsejét...? Mert a gombokat nem tudom lehúzni. Vagy erősebben lejönne?
Vettem hozzá egy blokkot mert a csúcs elfújta a dugót 75 e ft ért. Csúcs javítás 115 e ft. Majd 3év múlva vettem egy komplett motort alkalmi áron 100 e ft ért amiből a csúcsokat átraktam, 1 turbó felújítás 60 e ft. Kb ennyi a motor része, én lehetnék az elrettentő példa de még nekem így is megérte. 108 000km el vettem most 320 000 km van benne. Még ennyi hibával is fél milla zsebemben maradt. Persze nem írígylem azt aki a vásárlás után fut bele ilyen költségekbe. A gond inkább az , hogy a vásárló szól az ismerős szakinak a garázs sorról nézze már meg a kiszemelt autót, ahelyett, hogy elvinné egy szakszervízre állapot felmérésre. De hát a spórolás nagy úr. Utánna meg megy a kesergés.
Köszi a választ.Arról az indexrelégyártókisiparos-ról én is olvastam asszem a Totalcar oldalán volt egy ilyesmi cikk.Végül azt a "fékezésre felkapcsol az első helyzetjelző meg a műszerfal világítás" hibát sikerült megoldani?Amúgy én is az íbéjről szándékozom rendelni - bár kicsit félek tőle..........Gagyi(?)......
Persze sokkal többet eszik, de ha belenyúl az ember egy citromba, akkor a dci előnye pillanatok alatt elillan, és nincs az a fogyasztás ami később behozza azt.
Nem félek, csak ahogy olvasom ezekkel mindig van valami. Mint egy guillotine a fejed felett, mikor mi szarik be. És nem is az a legnagyobb baj, hanem hogy ezek az alkatrészek általában a rohadt drága és a picsadrága közti összegbe kerülnek. Újonnan lehet vennék, de használtan biztosan nem. Nem tudnék megbízni az autóban.
Így hirtelen ezt találtam és a google fordító ezt írta:
"Olvassa el a kódja 16 karakter ( C2i ) az új injektor , mielőtt a többi, és megtanulják, milyen kódot a számítógép nem a diagnosztikai eszköz . C2i az egyes termékekre injektor, ez jellemzi az áramlást. - Tiszta mosogató és a test injektorok és karimák egy szöszmentes ruhával (használja törlőkendők ajánlott erre a célra hivatkozott 77 11211707 ) átitatott friss oldószerrel . - Száraz másik új törölje . - Cserélje ki a tűzfalat mosó új alátéttel . - Állítsa be az injektor . - Szorítsa meg a bilincset , hogy nyomatékkal 2.8 daN.m. Figyelem : Mindig cserélje ki nagynyomású tömlő benyújtani. - Mielőtt telepítené az új, nagy nyomású tömlő, enyhén kenje a szálak , a dió az olaj található a pod a készletben lévő új alkatrészek . - Csatlakoztassa a nagynyomású tömlő : • távolítsa el a védőburkolatot a rámpa a bejáratnál a fúvóka és a cső , helyezze az olajbogyó • A nagynyomású csövet a kúp az injektor bemeneti , • be az olajbogyó nagynyomású tömlő a kilépés kúp a rámpa . - Hozd az anya oldalán , majd az első rámpa injektor oldalon. - Egy új klip mellékelt új csövek nagynyomású tömlők • Helyezze be az első félévben , a Shell fogó • Helyezze be a második fél shell segítségével a fogó . Figyelem a szerelési irányt a második héj . A fülek a középső a klip lehet szerelni csak egy pozícióban ( Fig.Mot.30 ) . - Húzza meg az anyákat , hogy a nyomaték rámpa 2.8 daN.m. Vigyázat : • Ne érintse meg a csöveket a kulccsal , ha meghúzási nyomaték . • meghúzásakor a nagynyomású csővezetékeket elengedhetetlen, hogy fenntartsák a köztes kapcso-latot az injektor . - Húzza meg a sorozatot, és a nyomaték : • az anyát oldalon injektor nyomatéka 3,8 daN.m. • nut oldali rámpa nyomaték 3,8 daN.m. - Alapuló egyéb műveletek járjon el fordított sorrendben történik . - Végezzen ellenőrizze a szivárgást a nagynyomású kör javítás után (lásd a végét módszer " Injection Pump "
Szerintem , ha valaki fél a dieseltől az ne is vegyen. Egyértelmű, hogy nagyobb a meghibásodási esélye de persze kevesebbet is fogyaszt. Mindenki maga kell, hogy eldöntse melyik úton akar haladni... Nekem dci van és nem adnám oda egy benzinesért. Régen benzines párti voltam, de a fentartási költségek meggyőztek arról, hogy váltani kell.
100 km en csak 1 liter megtakarítással számolva nálam évi 120.000 ft marad zsebemben. 6 éve van nálam az 720.000 ft.
Persze a szomszédom 1.2-es Clioja évente 5000km-et haladva nem sokat takarítana meg, ezért jó az neki én sem vennék mást a helyében.
Úgydöntött a család emegyünk naffaluba, mert a ikeába most jó olcsó a ledes pilács, meg a megrendelt majdnem gyári Kzármotorokat elhozom(8 péz/db), egyelőre 2-őt a két első ajtóba.
Naszóva hogyasszongya rákanyarodok a 7-esre kápolnásnyéknél, meleg a motor meg minden, mondom most kormolás következik :-)), uccu nekijeja kövér gázzal meghúúúúúúúzat 2-3-4-5, na nem is láttak mögöttem.
DE amire nem vótam felkészülve, hogy még 5km múlva is füstőlt, meg köpködte a kormos füstöt........., én meg leizzadtam rendesen, hogyakkor mostan miva????
Na mindegy, nem jelzett semmijen pilács, hogy áljak meg, még párszor meghúúúúzattam, és hazafelé má nem füstölt, meg jó lett a hangja is.
Gondolom ez a városi tötyörgés, meg felsemelegszek megállunk állapot jól eltömte a rendszert.
A fejlemény az, hogy a hibakódok törlése óta ismét többször rángatott a motor, illetve egyszer-egyszer le is állt majd gondolt egyet és elindult. Az új hibakód kiolvasás azt az eredményt hozta, hogy két hibakód volt kiolvasható: DF062 illetve DF061, melyek elvileg a GYÚJTÁS KVADRUPÓL TEKERCSÉNEK MODULJA szakadt jelentéssel bír. A négy az egyben trafó adta meg magát már valakinél? D7F726 2004 ClioII 1.2 8V Nekem az a furcsa, hogy a motor leállása után néhány sikertelen indítási kísérlet mellett egy kis türelmi idő adása után a motor pöccre indul, teszi a dolgát napokik.
Egy másik kérdés az, hogy a légzsák kikérdezése után kiolvasott állandó hibakód 065, mely elvileg a vezető ülés pozíció érzékelő hibájára figyelmeztet. Ekkor az ülés alatti csatit kell szekálni vagy meg kell keresni ezt az érzékelőt és érzékeny búcsút kell venni tőle? Akinek lenne segítő véleménye ne tartsa magába! Köszi.....
Üdv. Kb 2 hete sikerült túlöntenem a téli szélvédőmosót a tartályban a kúton, és azóta is érzem a garázsban az illatát. Néha az utastérben is mintha érezném egy nagyon picit.
Nem párolgott még el, vagy csak nagyon tele van még mindig a tartály ???