Ha hidegen hajtják akkor igen. Da emi ebben van 2700 cdi az már 3800-as fordulatnál tilt (pedig mint az E-ben is látszik menne ő még szívesen), úgyhogy melegen nem lehet megölni szerintem. Ép ésszel legalábbis. Nem is érdemes nagyon pörgetni mert 1200-tól nagyon szépen húz.
Hogy tetszene ..??! Na ne marhulj ! :)) Jo kis BFG gumik rajta. Jajjjjjjjjjjjjjj ...! :) A katonai kivitellel nem lenne gond, söt a terepszin meg jobb is mint a matt zöld vagy v.mi mas normal ....
Nyugodj meg az a motor még be sincs járatva. Mi Sprintert és E-t hajtunk és 30 000 km alatt 2l-t esett a fogyasztás mire bejáratódott. Az olajat újan csipageteik, de 60 000 km nel elhahógyják. Nekünk van már 600 000 km-es Sprinter is és több ismerős is ment már ennyit (2200 cdi-vel is), motorhibáról nem tudok, max magasnyomású szivattyúk mentek tönkre 300 000 km felé. Szóval én nem hinném, hogy gyengült a moci. 3000 cm3-ig több dízelt próbáltam, de a 2700 cdi nagyon ott van, és a 2900-as tdi is nagyon jó, bár annál nagyon nagy a turbólyuk hosszú váltóval... Szóval a Sprinter 26-28 mázsával a hátán is tudja a leszbályzást, ami itt tényleg leszabályozás (persze egyenes kell) -166 km/h GPS-el is.
Közúton igazából nem akarom használni, arra van más.
Két dolog miatt szeretnék terepjárót.
1: nem férnek be rendesen a horgászbotjaim a szedánba, meg megmondom őszintén még saját magamat is gagyinak nevezem, hogy e osztállyal járok horgászni, meg nem is tesz jót a futóműnek a földút, meg a göröngyök.
2: jó lenne az asszonynak, meg még az egyenlőre csak tervben lévő gyerekeknek. nyugodtabb lennék, ha tudnám hogy egy több mint két tonnás biztonságos terepjáróban rójja az utat.
azt pedig mindannyian tudjuk, hogy sokszor nem a józan ész, hanem a szív diktál, még az autóvásárlásban is.
Igaz, hogy hallani már: -a mai Mercik nem a régik, sok a hiba, stb...biztos így van.Viszont az is biztos így van, hogy még mindig a legmegbízhatóbbak egyike.
Még régebben írtam, hogy meglepődve tapasztaltam, hogy a 4 tonnát milyen jól viszi a 2.7 cdi. ezek zsír újak voltak akkor.
most meglepődve tapasztaltam, hogy a 10 ezer kilométert ment autóban mennyire más már a motor. már most észre lehet venni rajta, hogy gyengébb, hangosabb.
pedig ez még amit ma vezettem fél tonnával könnyebb is mint az átlag.
szóval azért látszik, hogy nem arra tervezték ezt a motort, hogy ilyen súlyt mozgasson nap, mint nap.
Ez a nyepper fent Frankfutban több TOYO-t is megvehetett egyszerre. 75-ös es 80-as szeriak voltak feher szinben egesz normalis allapotban (kep alapjan) nem tul dragan. Terepszinü kocsik mar nem voltak nala igazan. Gondolom a pancelozottakat nem igazan akarjak (normal) forgalomba allitani. Mindenesetre erdekes, hogy ottani papirja van a kocsinak ahol szolgal. Mondjuk biztos nem az összes ilyen. Minthogy nincs az összes katonai jarmünek normalis (nemet) forgalmija, amivel be tudod jelenteni normal civil rendszamosra.
Közúton a G bénább, mint bármelyik más MB. Cserébe az első generációs ML is elég béna, ha nem is annyira, de már nem is terepjáró. Csak közútra nagyon elgondolkodnék ezeken. "Megérni" semelyik szerelem se éri meg anyagilag, csak érzelmileg. ;)
Az UN-s kocsik egy tekintélyes részét -is- eleve exportra gyártják, és egy hányadukat nem is lehet forgalomba helyezni egy csomó helyen, mert nem felelnek meg bizonyos normáknak.
Nagggyyyon jol latod a helyzetet. :)) Es ha fokozhatnam ezt a kijelentest, akkor az LC-k közül is mar inkabb csak az ami a klasszikus 4,2-es motorral van szerelve. Hogy hany LE (115-205) az mar mindegy.
Nem akarom a G-osztaly keverni igazabol a mercedes szgk. parkjaval, de itt Stuttgartban nem hiaba valtozott meg gyökeresen az utobbi 20 evben a taxik tipusanak az aranya. Regen csak csillagost lattal. Ma mar közel sem u.az az arany. Egy mai mercedes sokkal kevesbe megbizhato mint egy 124-es regi diesel aminel az 500e km normalisnak szamitott. Es a mai G-kbe ugye ugyan azok a motorok kerülnek be tele elektronikaval ... :) Szoval beszarnak azok is biztosan. Ha nem is a hajtas miatt. :)
Köszike !!! Ohhhh, almodik a nyomor ! Egy ilyen ujban, pancelozas nelkül, akar katonai kivitelben ... De szep lenne.
Annyit kerdeznek meg, hogy nem tudsz ezeknek a sorsukrol ? Tehat, ha leharcoltak öket es leselejtezik akkor hova kerülnek ? En olyan TOYO-t (HZJ80-at) talaltam pl. UN-osban amit itt arutak Frankfurtban, hogy szerb volt a papirja. Szerbia nem EU => vamfizetesi kötelezetseg => NEM JO ! :(
Én is ezen rágódtam nagyon sokáig, aztán vettem egy TLC-t utcára, a G meg megnardt offroadra.letteb láthatsz képet.A G szerintem nem való utcára, annál sokkal sokkal többet tud, amit úgy sem használsz ki.ill. a 463-sa ok már igen.a hétvégén volt szerencsém autókázni egy rövd 400 cdi-vel...huuuuuvazzzeg.na az ultramegabrutál.el tudnám viselni.250 ló...iszonyatos.
Hát igen, egyezik a véleményünk az OFF Landcruiserrel kapcsolatban. Azokat használom a legtöbbet utazásra itt. Szerintem nagyszerűek.Vagyis inkább úgy mondom, hogy vannak utak, meg helyek itt, ahova pl. Terranoval már nem szívesen indulok el, viszont ezzel jól érzem magam. Mármint én a nagy 100-asra gondolok. Csak ezzel is az a bajom, mint a G-vel. Mint a legelső hsz-emben írtam, hogy én otthon Mo-n max akkor megyek terepen, ha kimegyek valamelyik horgásztóra.
Így az a dilemmám, hogy csak azért mert Merci fan vagyok, és mert szerelmes a G-be, megéri e nekem venni egy ilyen G-t csak azért mert megbízható, biztonságos autó?
Tudom, hogy ez itt most megint OFF lesz,de legalább márkán belüli.A másik autó amivel szemezek az az Ml.
tudom fújjjjj....közelébe se ér a G-nek. viszont feleannyiba kerül...