Tudod, néha jól esik...amikor meg nem, akkor szarok rá és a nyomdahibás autóskártyáira.
"amit itt a sok "messziről jött emberke" firkálgat"
Itt csak egy olyan van! A többiek majd mind személyesen ismerik egymást és nem adatokkal vagdalóznak, meg pofáznak kérdezés nélkül, hanem beszélgetnek....
Ezt már a múltkor is ígérted, de hát elég gyáva patkány lehecc, ha csak fenyegetni mersz. :o) Gerinced az semmi. Azóta minden nap, mikor jöttem ki a telefongyárbul, eldúdolgattam az Áj of Dö Tájgört, hátha megjelenik a patkányka, de hát ezek szerint mégse akkora a bátorság. Nyugi, nem szégyen gyávának lenni, csak méltósággal kell viselni.
"Taplótelefonos" hamarosan megleszel, de rá jössz kit is kóstolgatsz a blöffjeiddel, amivel nagyon mellé lövöldözöl.. Itt betű, ott LIVE, aztán "beszélgetünk" csótánykám.. "Addig öntözd olajjal a tüzet"
Bár én a kettő közül a Golfot választanám :], arra is van biztos gyári tuning 200 lóra......... utána pedig nem mernék vele kimenni az utcára, nehogy ellopják. :o(
A czikkben azt írták, hogy könnyű tekergetni a kormánykereket. Ebből gondolom, biztos nem AntiCityszervós Sport változat. Persze ha kaliforniai kormányzók tekergetik, akkor azért más lehet a leányzó fekvése. :->
Egyébként jó kérdés, én is kiváncsi lennék rá. Az biztos, hogy nem sport kivitel, hanem dynamic vagy emotion és Lineaccesori felnik és küszöb van rajta.
Nem ám. Minimális az eltérés. De a Golf DSG-s volt, ami azért gyorsabban vált, mint a másik sofőr a Bravoban. Ha manuál lenne a VW is, akkor szvsz. nagyobb lenne a különbség. Ha jól értelmeztem, akkor ez egy olyan teljesítménynövelést kapott, amit a gyár "felügyel".
Helló. Azért nem megy rosszul a kis Golftalicska. :] De hogy ennek a cikknek mi értelme?? Vagy ezt a Bravo "mutánst" lehet venni a boltokban is? 3-4 év garival, meg minden? Vagy olyan ez, mint anno az Ülés Profi itthoni változatai (R, RR), amikről más országokban nem is hallottak?
Nem tud valaki olyan Fiat szalont, ahol folyamatos tesztvezetés létezik időpont egyeztetés nélkül, és van bent nekik T-jet 120 és 150-es autójuk. Köszi!
Igen? Hallottam vmi ilyesmit, de konkrét számokról nem tudtam. A Bravo-nál 75 kilót kéne lefaragni ehhez, kidobom a hátsó üléssort, no meg a klímát, pótkereket, stb.. ;)
Mint írtam, részemről a téma (Bravo vs Leon) lezárva, veled.
Viszont, azon elidőzhetünk, h mennyire buta is vagy. :) Nem is buta, hanem inkább ostoba, ahogy itt már korábban írták. :D Ja, felesleges lenne megindokolnom miért, mert úgysem értenéd... Azért megpróbálom: ugyanúgy hibásan fogalmazol, mint eddig, úgy látszik, megint be vagy rúgva. :) Ráadásul, nem tudsz olvasni, vagy csak azokat az adatokat szűröd le, melyek a te verziód támasztják alá.
(néha beugrik, h miért is tart ott az ország, ahol: hát az ilyenek miatt, mint te...)
De dajcse übervagenek között volt hasonló évjáratban olyan amit szintén nem ismernek annyira az emberek és sajnos, ha kicsit is, de megverte a QV-t, ami nem más, mint a Vectra turbo 4x4.
Pedig a casco, vagy kgfb szerint már majdnem sportautó. Ott emlékeim szerint úgy van meghatározva, hogy 8kg/Le. A 150-es T-Jet pár deka híjján hozza ezt.
Nem vettem magamra. Kategóriájában jól, sőt, nagyon jól megy, de csöppet sem versenyautó, de még csak nem is sportautó. "Csak" egy sportosan elegáns kis-középkategóriás autó.
"Egy kicsit talán ezt a sportgombot túldimenzionáljátok"
Sztem ez a fórum való arra, h az azzal kapcsolatos tapasztalatainkat, élményeinket megosszuk, megbeszéljük egymással.
"Nem értettem a "nincs motorbőgéses nem menés" kitételt."
Többször leírtam már: bekapcsolt sport gombbal, ha elindulok, s már guruló autónál nyomok kövér gázt, akkor első fokozatnál csak bőg a motor, de nem érzem, h levinné az útra, tehát vagy "gyorsulósan" indulok, vagy felejtsem el az első fokozat dinamikusabb használatát...
"Az én barátnőm kifejezetten szeret az ülésbe préselődve utazni..."
Nem értem félre. :D
"Érdekes módon, én a kormányerő változását gyakorlatilag nem érzem"
Ez tényleg érdekes, mert számomra nagyon-nagy a különbség. Ebből is látszik, h két ember milyen különbözőképpen élheti meg majdnem ugyanazt az autót.
"senkit sem megbántva"
Mint olvastam, azért páran magukra vették... S nem azért, h most "benyaljak" a többieknek, de én csak egy jópofa, hasznos extraként tekintek rá, meglennék nélküle, de mivel van, ezért értékelem, s használom is. Ha nem lenne, valószínűleg akkor is Bravo-ban ülnék. :-)) S csak a tapasztalataimat írtam le, gondoltam, itt megtehetem.