félek, hogy az autókkal is ugyanaz a helyzte mint pl. a mosógépekkel: ma már nem terveznek ilyen hosszú életre autókat. Hát hol vannak pl. a volvo túlméretezett alkatrészei (futómű, kasztni, váltó, motor stb.)? Csak a high-tech, meg hyper-kütyü, melyek oltárán hagyományos értékeket lehet feláldozni...
Komolyra fordítva, csak az a baj, hogy egy autónak ha csak áll, akkor is romlik az állapota. Szívesen megtartanám, de akkor foglalkozni kellene vele, ezt-azt csinálni, esetleg felújítani:)) Csak ehhez idő kell, ami manapság a legkevesebb.....
De ahogy a kereslet alakul lehet, hogy ez lesz a vége...
van egy mégjobb eladó saab is! :)
tessék bemenni Polár Mobil Kft. telephelyére, és ott keresni Farkas Andrást (jól t'om?). nomeg keresni egy szép, mélyzöld SAAB-ot.
Thom! Eladó egy ugyan olyan SAAB, mint az enyém - ('84-es, jó állaptban kívül, belül) ráadásul az enyém turbós (APC!), automata, az ár is stimmel (csak a + téligumi, felni miatt drágább) oszt mégsem ajánlod senkinek:))))
Ezt majd elviszi valaki, nekem meg a nyakamon marad:))))
Bulizni nem szoktam, mer az drága, és akkor inkább tankolok :)) (úgy néz ki, hogy muszáj valamit melózni, mert a szülői hozzájárulás a SAABhoz, ami eddig is = 0 volt, annak most még a matematikai valószínűsége is elúsz :( )
ma voltam Szikinél (vezetöséget elvittem kötelezöre), oszt ott áll egy '84-s, barna metál (arany metál?) gépjármü. Kifogástalan állapotban a karosszéria, meg a kárpitozás odabenn. Megadatott a lehetöség, hogy kipróbáljam (hoppá :) ), és annyit t'ok mondani hogy korrektül megy injectoros mivoltja ellenére :) (ja, azt nem mondtam, hogy 900i-röl van szó).
az iá: 700e, de lehet alkudni, igaz csak kicsit :)
maratham
marathon
thom
u.i.: majd megyek, oszt kiharcolok valami engedményt, hogy bövítem a vevökört... :)))
Mer a Blekk beztos nyaral. Jobb esetben nyárimunka keretén belül gyűjt a 900-asára.
De ezek a hajnali bejelentkezések inkább olyan "hazértem a buliról, benézek a netre" stílusúak :-)
Gyere lore beszélgessünk. Úgy látom csak mi élünk, még Bleknek is csak egy fáraradt 'jó estate'-re telik. szomorú.....
A '93-as 900-ról pedig várjuk a bővebb infókat. (remélem a többiek nevében is nyilatkozhatok) Egy barátom úgyis mostanában jön majd haza ámerikából, és szerintem 900-ast fog majd venni magának :-)
AxA! a klublapon a Saab.ini-s linkel csinálni kéne valamit, még mintíg nem jó helyre hivatkozik. Nekem legalábbis olyan jön be, ami nem illik a klublapra. Ha ez csak nekem rossz, szolj(atok) és felhagyok a macerálással.
Ha már újra munkában:
Olyan cseppet sem elfogult, nem ömlengős, teljesen racionális alapokon nyugvó döntésbemutatást (miért SAAB?) vártam amilyet nagyrabecsült lp kollegánk írt. :-))))
Szóval várom a többiekét is. Főleg a tiédet Black (miért, ha még testi kapcsolatod sem volt, vagy tévedek?)
Mellesleg nekem NEM tetszik a 95 facelift. Pont az olyanokat nem szeretem mint a lökhárítóval egybeöntött hűtőrács... Meg mi az, hogy a motorháztető elje lehajlik (az mondjuk OK, hogy felülről nézve közel kerek ez hagyományos SAAB stíluelem), az meg pláne, hogy a lökhárító széle fel. Kéremszépen egy SAABon a lökös vonala és a motortető vonala legyen párhuzamos, nagy! szögletes lámpával, felkanyarodó indexel. Arról nem is beszélve, hogy elmarad a lámpatörlő (tapasztalataim szerint a nagynyomású mosó nem végez jó munkát a rávagyott lagyakos havas kásában).
Vagy a GM most tényleg a VW (netalántán SEAT) szinten akarja versenyeztetni a SAABot?!!!