Helló BlackStar!
Vedd úgy, hogy postáztam. Írd fel és mond meg, milyen tipusú cd vigyek van TDK és philips. Előre is köszi :-)
Milyen gyűjteményed van még? Léci, léci, léci ...
LG
Végül is a 9000-es egyetlen hátránya, hogy kevésbé egyedi mint a 900-as. (és rossz helyen van benne a gyújtáskapcsoló :-p) De ez télleg komoly baj.. Nekem régen nagyonnagyon tetszett a 9000--es, de amikor megkláttam ,hogy hol van a gyújtáskapcsoló, annyira elkámpicsorodtam, hogy nagyon :))
Behódolás az olaszoknak... Azok menjenek csak vissza a pidzához... az télleg jó... :)))
Melyik kar BalckS.? En is oda jartam (Kozlekedesmernoki/Jarmugepeszet/Autotervezes), aztan leamortizaltam a diplomamat a Kozgazon es kozgazdaszkent is dolgozom. Asziszem öcsém is jámvűgépész lesz egyszer :)
Szerénységem a gépkar/ ip. term. és formatervezői szakon van, ami nagyon király dolog :))
DE természetesen ha STÍLUST is akar, akkor egy Classic 900 Aerot, amit Blacky is ajánlott (bár ezt elég nehéz találni, behozni meg nem lehet :-( Papíron persze nem... :))
De télleg, szerintem 1 millerért már 7 nyelven beszélőt találsz, Laci bá aszondta, hogy akár 300ért is lehet szerválni, de az régi, sokat futott, és tudod... Őt nem érdekli, hogy az autó hogy néz ki, csak hogy motor+futómű hogy van (jól :) )
Csillagom! Nem értettem kistálytisztán, hogy neked a kék svédül van meg? Mert nekem az angol, ha érdekel eljuttathatom kölcsön... És persze más klubtagnak is... Nekem a Héjnesz 2 fajtája is megvan angolul, a rózsaszín köünyvben, a kék meg digizve (én digiztem, mert nem vagyok normális. Még a belső borító is megvan, amiért a következő talin Axától 'dermeszően elmebeteg SAAB rajongó'-s oklevelet kérek :)) )
Persze kihagytam, a 850/S70 igazi osztálytársát: a 9000-es sorozatot. Ebből a '93 utáni "laposorrú" változat az igazán nyerő a 2,3-as turbomotorokkal, azért ez mert ez egy javított, tulajdonképpen teljesen hibátlan jármű, panaszmentes használhatósággal, és nagyobb utastérrel mint a 900-ban (...és még soha senki nem halt meg 9000-esben, lásd. még Gyula se)
Végül is a 9000-es egyetlen hátránya, hogy kevésbé egyedi mint a 900-as. (és rossz helyen van benne a gyújtáskapcsoló :-p)
Melyik kar BalckS.? En is oda jartam (Kozlekedesmernoki/Jarmugepeszet/Autotervezes), aztan leamortizaltam a diplomamat a Kozgazon es kozgazdaszkent is dolgozom.
Ha elég sok pénze van a jelöltnek, akkor vegyen egy 9-3 Viggent (230 Le, 350/370 Nm:-) kb 6-7 millió ha talál), ha csak sok akkor Aerot (185Le, kb 290Nm ez már 4-5 között), ha kényelmes akkor sima 9-3 Turbot (moci=Aero és csak kicsitolcsóbb),
DE természetesen ha STÍLUST is akar, akkor egy Classic 900 Aerot, amit Blacky is ajánlott (bár ezt elég nehéz találni, behozni meg nem lehet :-(
Csillagom! Nem értettem kistálytisztán, hogy neked a kék svédül van meg? Mert nekem az angol, ha érdekel eljuttathatom kölcsön... És persze más klubtagnak is...
van kivehető vinyó, van CD,
naggggyon szépen megkérlek
és akkor lesz kék meg a rózsaszín is 1/2 -ben
s talán még pár ínyencség ... A dossziékkal nem lesz sok gond, (ebben van a Héjnesz féle 1:2 angol, egy német, meg egy svéd, és még egyéb, pár oldalnyi apróság, valamint akkor felírom CDre a kék könyvet)
Ugye te műszakis (BME) vagy? Naná, majd Miskolcos :)))
BME rúlz!. ))
A tellám meg szerintem fenn van a klublapon :))
Lényeg, hogy legalább 170 lóerős legyen és lehetőleg turbós..
Milyen idős 900 vagy 9.3-as modelleket lehet szerezni és mennyiért ilyen feltételek mellett? Ha rám hallgat, egy 88 körüli-utáni régi 900-ast vesz, mert az egyrészt szép, másrészt meg jó, harmadrészt meg 900-as... De ha 9-3-asra van pénze, akkor azt is vehet, de a 900-as az igazi (84-től létezik a B202T motorral szerelt közteshűtős, 16 szelepes turbó, ami a később rászerelt katalizával is hozza a 175 lovat, és ehhez 273 Nm-t ad, ami azért nem kevés)
SAAB rulez! :))
Éljenek a svéd autók (és repülők, és kamionok... :)))
igen blackstar igen igen
van kivehető vinyó, van CD,
naggggyon szépen megkérlek
és akkor lesz kék meg a rózsaszín is 1/2 -ben
s talán még pár ínyencség ...
előre is köszönöm!!!
hurrá, megszervezem az eljuttatást.
Ugye te műszakis (BME) vagy? Mert akkor ez egy kiindulópont lehet.
900 vagy 9.3 vagy 850 volvo. egyetelen kitétel hogy 170 LE fölött legyen és lehetőleg turbós..
A többi dönti majd el hoyg miylen is lesz amit megvesz..
'92 9000 (owned 5 other Saabs): If you want a car that will never break,
buy a Honda. If you want a car that will be fast, comfortable, will carry
major appliances in a pinch, and will probably save your life, buy a Saab.
Just expect you'll have to fix!
things. Then again, you'll probably be fixing things long after the Honda
has been recycled.
egoaxa-nál pedig tényleg havazik erősen....
Thom te hüle ! Mivan megint az ótóval?
Bolas : Milyen igényei vannak a barátodnak?
9000 v 900 v 9-3
Az a helyzet hogy mivel mindent egyedül csinálok néha egy kicsit elcsúsznak a dolgok.
Napjában minimum egy kérés, észrevételt kapok különbféle SAAB-os ügyekben.Ezen kívül legalább két helyen dolgozom.
A kiállítás forgatókönyve - rajtam kívülálló okok miatt - az utolsó pillanatban alakult ki.
Igy is alig tudtam elintézni, hogy két autóval kint lehessünk. Ráadásul két igazán szép és érdekes kocsival.
Sajnos ezek mellett valóban ritkán szólok hozzá, sőt van hogy nem is tudom megnézni a topikot, de ha valaki rendszeressen látogatja a saab900.hu-t akkor ott mindig találhat nagyjából friss infót.
A könyvekkel kapcsolatban:
A klub könyvtári szolgáltatásának indulása az elmúlt nyárra volt tervezve. Sajnos, az elöbb említett okok miatt ez is csúszik. Kérem türelmeteket.
De ha valaki nem bírja ki, a Maróti könyvesboltban kapható három féle saab szerelési könyv.
Hi all!
Egyik haverom szeretne venni vagy Saabot vagy Volvot. (Nekem a Volvo felé húz a szívem tudjátok..) Lényeg, hogy legalább 170 lóerős legyen és lehetőleg turbós..
Milyen idős 900 vagy 9.3-as modelleket lehet szerezni és mennyiért ilyen feltételek mellett?
Thx előre is skacok!
Ecsém... Ki kéne már rugdosni azt a mongol fazont meg azt a mauert, akinek a lelkén szárad az A-Merci is...
(üsse kő, megyek a heylére, ha szépen kérnek :)) )
Majd besegítek :))
Lalcus, ha van fiókos viccmestered, illetőleg acc 1 CDt, akkor fel tudom írni rá a kéket, meg a rózsaszín is megvan 1:2-ba (thx to Visi :) ), az angolul van, talán használhatóbb.
Van a gyűjteményemnek még pár darabja, ha szépen megkérsz, ezeket is odaadhatom :))
Az egyik könyv bár nem konkrétan ezek nálam van! Sajna svédül ezért lassan haladok. Igazából csak az ábrák nyújtanak némi információt. A könyvek egy része meg úton van az-az nem érkezett meg legalábbis ez az utolsó infom
Axa,
Mint klub vezető igazán jóbban is irányíthatnád a topicot. A cseh tali előtt sem sűrűn szóltál hozzá és kevés infóra válaszoltál. Most az autó kiállítás előtt is hasonlóak a tapasztalataim. A könyvekre sem reagálsz...
Bocsi LG