Igenis van ilyen ! Csak hasonlítsd össze az új Ladákat, meg a Daciákat ! Ott is egypetéjű ikrek lehetnek, mert két ilyen különböző gyár ennyire egyformát másképpen hogy találna ki ?
Így van ! Egyáltalán nem szokatlan ez az üzleti világban. A Skoda is megdobta a VW-t a TDI motorral, és tessék ! Vagy a Dacia ! Mire ment volna a nyamvadt Renault nélkülük !!!
Kíváncsi vagyok mi lesz a teszt eredménye. Milyen lesz az összhatás az Oleo-hoz képest? A teljesítmény egyértelműen nagyobb, de az ergonomiára és a kézre állóság összehasonlítására ill. a két gép közti kidolgozottság minőségére lennék én kíváncsi.
Meglestem a láncot-vezetőt-kereket.Minden 3/8ados.Van 5db láncom,veszek 1 új vezetőt,a lehető legrövidebbet.Mivel a tajga a 20"os vezetővel bőven sok a döntéshez,kuglizáshoz,a makita megy nyugdijas-galyazósnak.
Természetesen lesz kép is,de most aludni megyek nemsokára,mert éjjelből jövök és tegnap sem aludtam valami sokat.
Ezzel a 651SP-vel majdnem úgy vagyok,mint aki 19-re lapot húz,tekintve ,hogy a kis Solo fűkasza a kezeim között lehelte ki a lelkét.Persze egy termék alapján nem lehet lehúzni egy márka egész termékpalettáját,meg írtátok is,hogy gyártott a Solo a Husinak is,me a Dolmarnak is,tehát annyira kutyaütő nem lehet.A mérleg nyelvét az ára billentette el,ezt nem is lehet tagadni.
A gép még nincs beüzemelve,de azért megforgattam,megnéztem,amit lehetett azt szédszedtem.A rezgéscsillapítás gumibakos,a műanyagok strapabírónak tűnnek,ám a kidolgozásuk nem túl cizellált,ugyanakkor nem sorjás.Az összképet tekintve látszik a gépen,hogy nem múzeumba vagy nem a plazma tv tetejére készült,hanem az erdőbe.A gép teste fém,az oldaldekni szintén.Nekem külön tetszik,hogy az oldaldekni a 941C -vel ellentétben nem a fékkarral együtt alkot egy egységet,hanem a csavarok leszedése után a dekni lejön,a fékkar marad a helyén.Az olajpumpa állító csavarja szintén fém.A gépen szerepel még egy előlégszűrő is,ami egy sűrű dróthálót takar.
Ma szeretném bejáratni a gépet,csináltam is 2 liter 1:35-ös keveréket,remélem ,hogy el tudom berregetni mindet,mert holnap már az akácosban fog vendégszerepelni a Solo.Bízom benne,hogy mire felkelek a nap is kisüt,mert most nálunk szemerkél az eső.
Emberi baj...igen gyanus,hogy a gépre 3.25-ös láncot kaptam és ugye 3/8-os kellene rá.De biztosat szombaton tudok mondani.Új lánckerék megvásárolva,és kell új vezető is még.
Nem nézek tévét évek óta.És nem inogok meg. Tudod van ez a dolog...
One.One and ONLY
DOLMAR
Igaz,vannak bajok,de ezek emberi eredetűek.Lehet mióta megvan a gépem,azóta szar láncot veszek(adnak) hozzá.Ugye a sietség,kapkodás.Holnap kiderül.Ugyanis a múlt héten vett új vezető pár óra használat után game over.