Nem allt eddig modomban 155ost komolyabban vezetni (sot igazabol szerintem sehogy), nem tudom hogy mennyire alulkormanyzott. Az biztos, hogy a Spider hihetetlenul semleges elsokerekes letere es minimalis provokacioval siman tulkormanyzottat lehet belole csinalni. Na meg az a fura erzes amit a hatsokerek kormanyzas csinal, azt kell megszokni. :)
Tehát a tengelytáv milliméterre megegyezik. Ez jó. A hátsó nyomtáv 1411 mm-ről 1530 mm-re nő tehát nem csekély 13 centiméterrel lesz nagyobb. Azaz oldalanként 7 cm-t jön kijjebb a kerék - ehhez valószínűleg kasztnimunka is szükséges lesz, hogy elférjen a doblemez és a sárvédőív alatt.
Saunak külön, hogy míg a 155 nyomtávja elöl szélesebb, és hátul keskenyebb addig érdekes módon a GTVnél ez fordítva van és hátul nagyobb a nyomtáv. Persze ez utóbbi autóépítési módra is láthatunk számos példát, szóval ez sem annyira különleges..
Félretéve a rengeteg munka, és idő, jobb-rosszabb lesz, stb...-t.
A 155 hátsó futóműve nagyon buta, állítási lehetőség rajta semmi, sem összetartást, sem kerékdőlést, sem utánfutást nem lehet állítani. Ha jól Mléxem (nem biztos) akkor a GTV alatt lévő többlengőkaros futóművön a talán a dőlés és az összetartás viszont állítható. Gondolom ennek előnyeit nem kell magyarázni.
Távol álljon tőlem, hogy megsértsem a 155-fanokat, de most őszintén: ennek mi értelme? Rengeteg munka és idő rááldozásával létrehozunk egy öszvért, aminek a menettulajdonságai nagy valószínűséggel egy fikarcnyival se lesznek jobbak. Sőt annak sem nulla az esélye, hogy rosszabb lesz...