Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bölény Creative Commons License 1999.09.17 0 0 7
Matiz, mi a csodat csinaltal a Warcival, hogy hetevesen szetrohadt? Ez azert nem kis teljesitmeny! Kulonben, mivel alvazas knstrukcio, a karosszeriaelemek eppen semmit se szamitanak.

2u Warcit kb. 50 m hosszon vezettem, de 4u-t joval hosszabban, es nagyon teccett. Finomabb pedalokkal, 5sebesseges valtoval, logikusan nyithato-zarhato elso ajtokkal csucs gep lenne. A nemetek meg tokhulyek, hogy leallitottak a gyartasat, mert Kelet-Europanak igenis nagy szuksege lenne, egy olcso, muszakilag azert nem haboru elotti szinten allo, tagas es jo ertelemben vett igenytelen autora.

A matskas topikban mar elmeseltem, hogy egyszer sikerult a Warcival macskat fognom. A kis hulye bemaszott a motorba, bekuporodott a sarokba, hatat kenyelmesen a kiegyenlitotartalynak vetette (eppen tel volt) es ugy altalaban nagyon jol erezte magat a nyilvanvalo zaj es mozgas ellenere. En meg majdnem hanyattdobtam magam, amikor ablakmosoviz betoltese okan felnyitottam a motorhaztetot, es ket sarga szem nezett velem farkasszemet... :-)))

IQka Creative Commons License 1999.09.17 0 0 6
89-es 1,4-es, VW-motoros az én kis autóm, 95 e kilométerrel :o) (1 év alatt én tettem bele15 e km-t. Egy rokonunké volt, aki 5 éves korában vette a drágát egy idős bácsitól, aki leginkább a garázsban tartotta, a hátsó üléseken még ott volt a gyári nejlon). Megy, mint a kisangyal, országúton 7 l, Pesten 8,5 l a fogyasztása. A mostani műszakira két új gumival együtt 47 e Ft-ot költöttem. Nekem nem tűnik úgy, hogy rohadna a karosszéria. Gyengéje szvsz nem nagyon van (talán, hogy egy kicsit magasan van a súlypontja, nagyobb kanyarban vigyázzni kell vele). Nagy, kényelmes, könnyű szerelni. IMÁDOM!
DAttis Creative Commons License 1999.09.17 0 0 5
WARTBURG? Yes !!!
A legkirályabb kelet német autó. És ezt most teljes gúny nélkül mondom. Családunkat majdnem 20 évig szolgálta ez a típus. Az első az egy tűzpiros 1977-es évjáratú (abban az évben is lett véve) Wartburg Tourist volt, ami 1987-ig szolgálta családunkat.
Megjárta velünk az egykori NDK-t, Csheszlovákiát, Jugoszláviát. (Annak idején máshova nem is lehetett utazni) Szóval ez az autó Röfi volt a beceneve, egyszer se hagyott cserben. Az NDK-s autópályákon, és még Jugóban is igaz lejtmenetben elértük vele a 160-170 km-es sebességet, jóapám jó belenyomta a gázt akkoriban. Igaz remegett az autó de bírta. Ezek a száguldások igaz csak néhány másodprcig tartottak, és átlag csak 110 120-as tempóval ment apám. De mint meséltem a tíz év alatt egyszer se mondott csődöt az autó.
Aztán ezt eladtuk sajnos majd apám vett egy újat, 1987-ben az is Tourist volt csak vajsárga színű. Nekem úgy tűnt ezek motorikusan már egyáltalán nem voltak olyan jók. Legalább is az előzővel összehasonlítva. Lehet csak az példány volt olyan sz@r de valóban nem ment már úgy mint a 1977-ben vásárolt.
A vajsárga Touristot sajnos 4 évvel később eladtuk, és apám "átnyergelt" a Volkswagen motoros Trabira.
Én a Wartburgot azért ma is jobban kedvelem a Trabinál, pedig nekünk ez a két kelet-német márka adta a család autóparkját amíg külföldön Renault-ot nem vettünk. Ma már az sincs meg, illetve van egy vadi új Renault-unk, de apám egy 11 éves Trabant kombit használ.
Egy szó mint száz éljen a WARTBURG.
Sajna a Volkswagen motoros Wartburgot nem volt módómban "tesztelni"
Igaz annak már nincs meg az a jellemző wartburgos pöfékelése, ami a Wartburgot Wartburggá tette. Hiába a korszerűbb motor az már nem az igazi WARTBURG :-))
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.17 0 0 4
Nekem volt 4ütemű Wartburgom. Naggyon király gép, azt leszámítva, hogy 7 évesen levegővé vált néhány karosszériaeleme (értsd: elrohadt). 1991-es volt, 117 ezer km volt benne. Van egy kalaptartó, amit ehhez építettem, két ovális Pioneer 130w-os hangszóróval, ha valakit érdekel.
Ezt nézze meg minden wartburgos!
Ezt sem kell kihagyni!
Ez meg itt az én kicsi birodalmi lépegetőm volt valaha.
DrDexter Creative Commons License 1999.09.17 0 0 3
Én akarok 1 Wargurgt; és fogok is wenni.
clark Creative Commons License 1999.09.17 0 0 2
Helo! 3 éve vagyok Wartburg tulaj, a fogyasztásán kívül nagyjából meg vagyok vele elégedve.A tankoláson kívül 120 kFtba van egy műszakival
és néhány kisebb nagyobb javítással együtt mert 81-es kiadású szegényke.
Az más kérdés hogy 300-400 ezer Ft-t beletankoltam.Még két hónapig leszek a gazdája mert lejár a műszaki.Építkezéshez, cuccoláshoz használom, nagyon jól lehet bele pakolni, az utánfutóval egy raklap B-30-ast
vitt mint a kisangyal.Alkatrészből csak a gyári az igazi, de legalábbis a német utángyártott.Fogyasztás országuton 7-l körül,városban ereszd el
a hajam 9-10 l.Egyenlőre ennyi.
BGC Creative Commons License 1999.09.17 0 0 1
De egyszer még lehet és akkor megtudod mi az autó.
DrDexter Creative Commons License 1999.09.17 0 0 0
Nekem nincs warbim!
BGC Creative Commons License 1999.09.17 0 0 topiknyitó
Üdvözlet mindenkinek!

Ha a trabisoknak és skodásoknak is van akkor nekünk is legyen, na persze ez nem ellenségeskedésből, vagy rivalizálásból, mert minden wartbis, trabis, skodris, gazdának biztosan köze volt a másik két típushoz is.
Tehát kedves (korszerű német gépjármű) tulajdonostársak írjatok bátran (mert különben ez egy rekordéletkorú topic lesz), vélemények, észrevételek, kritikák (nem durva fikázás), kalandok, (tuning)ötletek, okosságok... mind ide vele.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!