Nem írtad, hogy az AKKSIN van a 12,5 vagy a feszszab kimentén.
Hülyeségnek tűnik majd - amíg meg nem javítod...
A feszszab kimenete és az akksi + pólusa között mérj feszültséget. :-)))) Ez, ugye, egy drót két vége, vagyis 0-t kellene mérned.
De, nem annyit fogsz, hanem 0,8-1,5V közöttit :-((((((
Vagyis, sok az átmeneti ellenállás a csatlakozóknál. És kidobtam mindent a 3YF-ből innen - és egyetlen, "rendes", vastag, késes, vízálló házas biztit FORRASZTOTTAM az áram útjába. És lőn világosság, kigyulladt elől a lámpa, visszajött a 14,2 V üresen az akksin, lámpával 13,2-13,4.
Ha kicsit számolsz: 0,2 Ohm 5A-en (pl lámpa, 60W...) - és máris 1V-od ugrott az akksin mérve!! Azt a kéttizedet meg két pillanat alatt össze lehet szedni - nálam vmi 15-20 fém-fém kapcsolat volt a feszszab-akksi között :-(( Most 6-8 db körül van (pl csak a bizti 4DB!!) - és minden OK!
Másik motor volt ugyan - de a sztem ugyanez lesz a bajod neked is.
hengerfej tomites:) ereszt a draga nem veszes de engem zavar.
belefutottam ebbe a cikkbe ahol egy tipushibat emlit a tocsavarok menetenel.
valaki tud errol tobbet?? Megoldas stb.
2,
toltes.
nektek mennyivel tolti az akut ? vadiuj akkum van es 12,5 nel nem megy feljebb jaras kozbe. A strator(magyarul nem tudom) uj a feher vezetekek kozott 0,8 ohm van. Jaras kozbe 16 valtofeszt mertem. Van egy uj feszabalyzom kiprobaltam azzal is es ugyanugy 12,5. Ez lenne a normal?
koszi elore is
Ha valakinek lenne egy angol szerviz manual megkoszonnem mert a weboldalon a tutti frutti nyelvur nehezen tudom kibogozni...
Jobban örülnék, én is, ha ugyanolyan lenne, mint amit a gyár ír, de egy jó árú német webshopot találtam, csak hátsó tárcsát találok, az első sold out. A hátsó meg 5mm és nem 4 mint az első.
Annyival több is lesz a rugózatlan tömege. Elmászik a féktárcsa középvonala - de ez a fél mm nem sok vizet fog zavarni. Ha a fékbetét vadiúj, és egy picit ott is "rátartottak" pluszban, akkor lehet, megszorul - de sztem ennek is kicsi az esélye.
Először is , van egy 315mm es MRA túra plexim , víztiszta , nekem pont nem komfortos , esetleg itt valakit érdekelhet ? Nekem 4my -n van szerintem 3yf re is passzol. Ár: 15mátyás
Másodszor , van kilátásban valamilyen tenere-s tali vagy motorozás stb ?
Szerintem a jobb oldali is üreges. Én úgy láttam, hogy az XT600-on is ugyanez a Nissin fék van. Néztem egy videót, melyen szétszerelték a féknyerget és látszott, hogy üreges a dugattyú, ami az olajtér irányába nézett. Összefüggés lehet a dugattyúk száma és a fékfolyadék mennyisége között. Egydugattyús kivitelnél szerintem szükség van a több olajra, míg kétdugattyús kivitelnél már van elegendő fékfolyadék anélkül is, hogy a dugattyúk üreges fele lenne az olajtér irányában. Persze ez csak okfejtegés.
Az az érdekes, hogy nekem a nyitott van elöl, a másik fajta pedig hátul.
Viszont elöl szerintem valaki már javította, és fordítva van bent a dugattú vagyis a lukas fele volt befelé, és amikor cseréltem a karmantyúkat, mivel így volt így is raktam össze.